12 دلیل برای اقامت در کشور گرجستان که باید بدانید

12 دلیل برای اقامت در کشور گرجستان که باید بدانید شامل موارد زیر است:

  1. موقعیت استراتژیک گرجستان

گرجستان کشوری مدرن و به سرع   ت در حال رشد با تاریخ و سنت های غنی، طبیعت زیبا، غذاهای عالی است. این کشور دارای موقعیت استراتژیک در منطقه قفقاز است. گرجستان نقطه ی امنی برای سرمایه گذارانی است که می خواهند به بازارهای اروپا و آسیا دسترسی داشته باشند. این کشور با یک دموکراسی آزاد و باز، دارای رژیم های تجاری، مالیات های پایین، زیرساخت های توسعه یافته و نرخ بسیار پایین جرم و جنایت است. در ادامه بع رتبه بندی بین المللی گرجستان اشاره خواهیم کرد.

  1. سفر و فعالیت های نامحدود

مجوز اقامت در گرجستان به شما حق زندگی و اقامت دائم نامحدود در این کشور و حق شرکت در هر گونه فعالیت قانونی مانند تجارت، کار، تحصیل یا بازنشستگی بدون مجوز کار یا مدارک اضافی را می دهد. ساکنان گرجستان، اجباری به خدمت سربازی ندارند.

  1. زندگی کم هزینه در گرجستان

اقامت در گرجستان و زندگی در این کشور، نسبت به سایر کشور های اروپایی به صرفه تر است. به عنوان مثال یک وعده ی غذایی در یک رستوران ارزان قیمت بین 4 تا 12 یورو است.

  1. فرصت های سرمایه گذاری با اقامت در گرجستان

راه های زیادی برای سرمایه گذاری های تجاری هوشمند در گرجستان وجود دارد. به عنوان مثال در گردشگری، کشاورزی، تولید، املاک و مستغلات. دولت خدمات و کمک های مالی زیادی را به سرمایه  گذاران ارائه می دهد. دولت در این راستا، مالیات های خاصی را کاهش داده یا از بین برده است. بنابراین سخاوتمندانه هزینه های انجام تجارت را کاهش داده است.

  1. مسیر شهروندی گرجستان

اقامت در گرجستان، مسیر شهروندی را برای شما و خانواده تان هموار می کند. پاسپورت گرجستان در رتبه 48 جهان (از سال 2021) قرار دارد و امکان سفر بدون ویزا به 116 کشور و منطقه از جمله کشورهای اتحادیه اروپا (شنگن)، اکثر کشورهای CIS، ایران و ترکیه را می دهد.

  1. آزادی و گزینه های بیشتر

داشتن مجوز اقامت در گرجستان به شما آزادی بیشتری می دهد و می توانید از آن به عنوان یک “بیمه نامه” استفاده کنید. گرجستان به طور کلی یک کشور فوق العاده امن با یکی از پایین ترین نرخ جرم و جنایت در جهان در نظر گرفته می شود. اگر وضعیت اقتصادی یا سیاسی در کشور شما بدتر شود، می توانید از مجوز اقامت خود برای مهاجرت به گرجستان با خانواده خود استفاده کنید. داشتن مجوز اقامت می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات ناشی از سیاست خارجی و مقررات داخلی کشور خود جلوگیری کنید (به عنوان مثال، مشکلات بانکی یا افزایش بار مالیاتی).

  1. افزایش مزایای مهاجرت به اعضای خانواده

گرجستان “اجازه اقامت برای پیوستن خانواده” را به اعضای خانواده، از جمله همسر، پسران و دختران، والدین، افراد زیر سن قانونی، حمایت شده یا ناتوان که تحت قیمومیت (حضانت) یا کاملاً وابسته به دارنده ی مجوز اقامت هستند، اعطا می کند.

  1. خدمات کنسولی و ویزا

اگر می خواهید به کشورهای اروپایی یا کشورهای دیگر سفر کنید، داشتن مجوز اقامت در گرجستان ممکن است به شما اجازه دهد تا بدون ویزا به راحتی سفر کنید.

  1. فرآیند سریع، آسان و ارزان

روند اخذ اقامت گرجستان معمولا کمتر از یک ماه طول می کشد. پس از تایید درخواست شما می توانید در عرض چند روز اجازه اقامت گرجستان خود را دریافت کنید. فقط ارائه ی مدارک، مورد نیاز است. نیازی به ارائه گواهی پلیس، مدرک نشانی، اظهارنامه مالیاتی و غیره نیست. حتی اگر از خدمات سریع استفاده کنید، هزینه های دولتی بسیار پایین است.

  1. بدون مالیات بر درآمد خارجی

مالیات گرجستان از افراد، بر اساس شهر محل سکونت محاسبه می شود. همچنین درآمد از منشأ خارجی در گرجستان مشمول مالیات نیست، حتی اگر شما مقیم مالیاتی این کشور شوید. گواهی اقامت مالیاتی ممکن است برای افرادی که بیش از 183 روز در سال را در گرجستان سپری می کنند یا در موارد خاص برای افراد دارای ارزش خالص بالا در دسترس باشد. دریافت مجوز اقامت گرجستان و ایجاد روابط قوی تر با گرجستان می تواند به شما کمک کند تا از مزایای مالیاتی موجود برای افراد غیر مقیم استفاده کنید.

  1. دعوت از خارجیان دیگر

 

هنگامی که مقیم گرجستان شدید، مجاز به ارسال دعوت نامه برای سایر خارجی ها و درخواست ویزا برای آن ها هستید.

  1. کمک های دولتی گرجستان

ساکنان گرجستان از حقوق و آزادی های قانون اساسی از جمله حقوق کار، مراقبت های بهداشتی، امنیت اجتماعی، آموزش، حقوق مالکیت و حریم خصوصی، آزادی بیان، مذهب و عقیده برخوردارند. گرجستان تعدادی برنامه اجتماعی برای شهروندان خود دارد، از جمله آموزش و درمان پزشکی با بودجه دولت، مزایای رفاهی برای سالمندان، معلولان و سایر طبقات افراد آسیب پذیر اجتماعی. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گردشگری تامارا به آدرس https://holding-tamara.com   مراجعه نمایید.

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی