آشنایی با انواع کفپوش وینیفلکس و کاربردهای آن

کفپوش وینیفلکس یکی از پوشش های فوق العاده‌ با کیفیت برای پوشش دهی سطوح کف در حوزه های مختلف می باشد. کاربرد این کفپوش به قدری بالا می باشد که حتی در محیط های کاری به عنوان کفپوش آنتی استاتیک نیز قابلیت استفاده دارند. وینیفلکس یک برند تجاری داخلی برای شرکت ایران کفپوش می باشد که توانسته است با تولید انواع کفپوش های pvc به صورت رول و تایل و همچنین موکت و پارکت لمینت رضایت سیل عظیمی از مشتریان را جلب کند. اما ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که کفپوش وینیفلکس دارای چند نوع و در چه حوزه های قابلیت استفاده دارد. در این مقاله به طور گسترده به این سوال مهم پاسخ می دهیم.

کفپوش وینیفلکس تایل

کفپوش های وینیفلکس تایل دارای یک ساختار منحصر به فرد می باشند. معمولاً بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این کفپوش pvc فقط به صورت رول یا صفحات بزرگ طراحی و تولید می‌شوند. اما اینها یک نمونه دیگری از این کفپوش ها می باشد. ساختار تایل به این صورت است که بعد از طراحی و ساخت کفپوش آنها را به صورت مستطیلی که دارای طول و عرض مشخص است می سازند. تایل های کفپوش وینیفلکس بسته بندی بسیار سهل و آسانی دارند و در شرکت های تولیدی آنها را در بسته های متعدد روانه بازار می کنند.

یکی از محدودیت هایی که میتوان برای ساختار تایل کفپوش در نظر گرفت در واقع نیاز به دقت بالا و همچنین ظرافت کاری در حین نصب می باشد. اگر در مراحل نصب و اتصال این تایل ها کوچکترین انحرافی ایجاد شود می تواند کلیه تایل های بعدی را تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین در زمان اجرا لازم است که دقت بالایی در نصب تایل ها داشته باشیم. تایل ها می‌توانند به صورت مربعی در ابعاد ۴۵۷ در ۴۵۷ میلیمتر یا به صورت مستطیل در ابعاد ۱۲۱۰ در ۱۸۰ میلیمتر باشند. البته نمونه های دیگری هستند که دارای ابعاد متفاوتی می باشند.

کفپوش وینیفلکس رول شده

یکی از نمونه های پرکاربردی که در زمان ساخت کفپوش وینیفلکس به آن توجه می شود طرح رول در کفپوش ها می باشد. این رول ها دارای متراژ بسیار بیشتری نسبت به کفپوش های تایل می باشند. بنابراین متناسب با فضای محیط شما می توانید در یک بازه زمانی کم یک مساحت بسیار گسترده را با استفاده از این کفپوش وینیفلکس پوشش دهی کنید. مزیت هایی که این کفپوش دارد در واقع سرعت عملکرد بالا در نصب آن می باشد. بر خلاف تایل ها که شما لازم است به صورت دانه ای هر کدام را در محل مربوطه بچسبانید اما رول ها به یکباره در سطح کف قرار می گیرند و به صورت آنی سطح مورد نظر را کاملا پوشش می دهند.

عرض رول های کفپوش معمولاً در ابعاد ۲ متر می باشد. در این ابعاد افراد یا تکنسین های اجرایی تسلط بیشتری در فرایند نصب و اتصال آنها دارند. حال آنکه اگر عرض کفپوش از این مقدار مذکور بالاتر برود عملاً کنترل آن سخت خواهد بود و ممکن است کیفیت قابل قبولی در پایان کار دریافت نشود. به همین دلیل تولیدکنندگان این کفپوش سعی میکنند ابعاد استانداردی را برای این محصول ارزشمند در نظر بگیرند.

کفپوش وینیفلکس ویستا افرند

استفاده از کفپوش وینیفلکس در محیط های مسکونی

واحدهای مسکونی را می توان یکی از پرتقاضاترین نواحی در جهت خرید انواع کفپوش وینیفلکس در نظر گرفت. همانطور که میدانید در منازل آنچه که فوق العاده اهمیت دارد دکوراسیون محیط می باشد. به همین دلیل افراد همواره تلاش می کنند که به نصب انواع کاغذ دیواری یا دیوار پوش ها و همچنین اجرای کفپوش مناسب بپردازند. با توجه به مقدار هزینه ای که در خرید انواع کفپوش وجود دارد مشتریان ترجیح می دهند با کیفیت ترین محصول و از همه مهمتر مقرون به صرفه ترین آن را انتخاب کنند.

خوشبختانه کفپوش های وینیفلکس با توجه به ساخت داخل بودن و همچنین کیفیت و فراوانی مواد اولیه از قیمت مقرون به صرفه و مناسبی برخوردار می باشد. در واقع میتوان این کفپوش های پی وی سی یا انواع پارکت لمینت را از لحاظ قیمت با فاصله بسیار زیاد نسبت به کفپوش های دیگر مانند پارکت چوبی، سنگ، سرامیک و موارد مشابه در نظر گرفت.

اعمال کفپوش در اماکن اداری و تجاری

محیط های اداری و اماکن تجاری از جمله مکان هایی هستند که شما می توانید از انواع کفپوش وینیفلکس به طور گسترده استفاده کنید. معمولا اینگونه محیط ها رفت و آمد بسیار بالایی دارند. بنابراین این کفپوش ها باید از لحاظ کیفیت ساخت و همچنین مقاومت ساختاری در یک سطح بسیار بالایی قرار داشته باشند. کفپوش وینیفلکس علاوه بر زیبایی از لحاظ استحکام نیز می تواند رضایت شما را جلب کند و معمولا به جهت پوشش های چند لایه در این محصول فشار و نیروی وارده از طرف عوامل محیطی را بخوبی در طولانی مدت تحمل می‌کند. لذا این نیروها باعث تخریب ساختاری این گونه کفپوش‌ها نمیشود.

به کارگیری از کفپوش های pvc در محیط های درمانی

بیمارستانها و محیط های درمانی به جهت آنکه موضوع بهداشت در این گونه مکان ها فوق‌العاده اهمیت دارد در نتیجه کفپوش مورد نظر باید بتواند سطح بهداشت محیط را نیز بالا نگه دارد. موضوع نظافت در بیمارستان ها جزو اولویت های کار میباشد. از طرفی کفپوش وینیفلکس قابلیت آن را دارد تا آلودگی ها و میکروب های محیط را به خود جذب نکند. بنابراین پاکسازی هرگونه آلودگی از سطح کفپوش های pvc بسیار سهل و آسان است.

کفپوش وینیفلکس ویستا افرند

اجرای کفپوش وینیفلکس در هتل ها

هتل ها جزو مکان های لوکس و بسیار پر بازدید هستند. اغلب شما زمانی که به یک هتل وارد می شوید ممکن است جذب نمای ظاهری داخل هتل شوید. یکی از المان هایی که می تواند باعث تغییر نمای ظاهری داخل هتل شود تغییر کفپوش می باشد. کفپوش های وینیفلکس به جهت طرح بندی های مختلفی که دارند می‌توانند کلیه راهروها، اتاق نشیمن و همچنین مسیرهای منتهی به اتاق ها را به خوبی پوشش دهی کنند. لذا اگر در حوزه هتلداری فعالیت می کنید پیشنهاد میشود حتما از کفپوش وینیفلکس استفاده کنید.

مشاوره قیمت و خرید انواع کفپوش از شرکت ویستا افرند

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت مشاوره در حوزه قیمت و همچنین کسب رهنمودهای اساسی با کارشناسان شرکت تماس داشته باشند. متخصصین ما همواره سعی می‌کنند به طور دقیق پروژه شما را ارزیابی کنند و سپس بهترین کفپوش را در اختیارتان قرار دهد. چرا که شرکت ویستا افرند تمرکز خود را در ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان معطوف داشته است. جهت کسب مشاوره و خرید انواع کفپوش و پارکت لمینت به سایت شرکت ویستا افرند به آدرس اینترنتی www.vistaafrand.com مراجعه کنید

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی