سرور HPE بهترین سرور دنیا شد!!!

سرور HPE چیست ؟

سرور HPE یکی از محصولات پر فروش شرکت HPE میباشد که فعالیت خود را از خیلی سالها قبل آغاز کرده و تا الان ادامه داده است. شرکت HP تا سال 2018 محصولات اینترپرایز خود را که از قبیل سرور و ذخیره ساز HPE … بود را با نام HP وارد بازار میکرد، ولی از سال 2018 به بعد لوگو و اسم اختصاصی برای محصولات خود قرار داد بنام HPE که مخفف Hewlett Packard Enterprise است.

سرور اچ پی ای به دلیل کیفیت بالای ساخت و سخت افزار و نرم افزار های به کلی پیشرفته ای که در آن استفاده شده ، هر سال جزو بهترین و قدرتمندترین سرور های جهان است و اکثرا رتبه اول را میگیرد.

شرکت فاوا افزار فروش سرور HPE را سر لوحه کار خود قرار داده است تا بتواند بهترین قیمت سرور HPE را در ایران عزیزمان با یکسال گارانتی بی قید و شرط ارائه دهد.

سرور که از نام آن مشخص است یعنی خدمت رسان در شبکه و متشکل از نرم افزارها و سخت افزارهای پیشرفته است. که قطعات مختلفی از جمله رم، فضای ذخیره‌سازی و پردازنده در آن تعبیه شده است. ظاهر هر سرور در نحوه‌ی قرارگیری آن در داخل رک تاثیرگذار است. سرور HPE سری ProLiant از لحاظ ساختار به 2 دسته DL و ML تقسیم می شود.

سرور HPE Proliant DL

اصطلاح DL مخفف کلمه Density Line بوده و به رده سرورهای خوابیده اچ پی ( Rackmount Series ) گفته میشود . سرور‌ HPE  مدل رکمونت ، ماژولار و منعطف بوده و همانطور که از نام آنها مشخص است قابل نصب در رک می‌باشند . هر یک به تنهایی دارای ابعاد متوسطی هستند ولی با ترکیب آنها می توان کسب و کارهایی با ابعاد متوسط تا بزرگ را پشتیبانی نمود.

فروش سرور HPE

سرور HPE در دسته بندی سری DL را میتوان در بین پراهمیت ترین و پرفروش ترین سرورهایی HPE قرار داد که در ایران وجود دارد. طریقه استفاده از این سرور به صورت درون رک است. قابلیت های مختلفی را می توانید در این سری از سرورها مشاهده نمایید که از جمله آن ها می توان انعطاف پذیری و همچنین قابلیت ارتقای آن اشاره کرد. برای جای دادن این سرورها در درون رک باید آن ها را در حالت افقی قرار داد. این سری نیز مدل های مخصوص به خود را دارد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • HPE PROLIANT DL100 Series
  • HPE PROLIANT DL300 Series
  • HPE PROLIANT DL500 Series

که بهترین و پرفروش ترین مدل ها را میتوان سرور HPE DL380 Gen10 و سرور HPE DL360 Gen10 و سرور HPE DL580 Gen10 نام برد که شرکت فاوا افزار فروش سرور HPE مخصوصا این 3 نوع را با بهترین قیمت عرضه میکند، زیرا وارد کننده اصلی سرور HPE در ایران میباشد (بدون واسطه)

سرور HPE Proliant ML

یکی از انعطاف پذیرترین محصولات HPE سری ML می باشد که از قابلیت ارتقا پذیری هم بهره مند است. سازمان ها و شرکت های مختلفی که شعبه های متعددی را از خود تاسیس کرده اند، مناسب ترین کاندید برای استفاده از این سری ها به شمار می روند. این سرورها از نظر قدرت و توانایی با مدلهای خوابیده (رکمونت) و یا DL Rackmount برابری نموده و می‏توانند جایگزینی مناسب برای انواع سرورهای DL باشند اما مزیت بزرگ آنها نسبت به مدلهای DL عدم نیاز آنها به رک است و می توانند بصورت مستقل توسط کیس های ایستاده مورد استفاده قرار گیرند.

مدلهای مختلف از مجموعۀ ML100 و ML300 از مدل های خوب و پر فروش سرور اچ پی ای محسوب می‎شوند.

سرورهای سری ML نیز چندین نوع را به خود اختصاص داده اند که از مهم ترین آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • HPE PROLIANT ML100 Series
  • HPE PROLIANT ML300 Series
  • HPE PROLIANT MLX0 Series

که بهترین و پرفروش ترین مدل ها را میتوان سرور HPE ML30 Gen10 و سرور HPE ML350 Gen10 و سرور HPE ML110 Gen10 را نام برد. ما در فاوا افزار محیطی ساده و بسیار امن برای فروش سرور HPE ایجاد کرده ایم ، از این رو شما میتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. با ما بهترین خرید سرور HPE را از کل کشور عزیزمان ایران را داشته باشید.

 قیمت سرور HPE

ویژگی های سرور HPE

  • انحصاری‌ بودن منابع سخت‌افزاری
  • قابلیت افزایش و ارتقا سخت‌افزار سرور
  • اتصال دائمی به اینترنت
  • سرعت عملکرد بسیار بالا
  • قدرت پردازش و قدرت محاسباتی سریع
  • امنیت بالا
  • امکان پیاده‌سازی Raid نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، بر روی سرور اچ پی ای

قیمت سرور HPE

یکی دیگر از مواردی که اهمیت خاص خودش را دارد، قیمت سرور HPE است. برای سرورهای HPE و ذخیره ساز HPE نمی توان یک قیمت مشخص شده ای را در نظر گرفت. چرا که هر کدام از آن ها از این قابلیت برخوردار هستند تا ویژگی های متعددی را از خودشان به نمایش بگذارند. برخی این مشخصات بسیار فنی هستند. به همین علت قیمت آن ها با یک دیگر متفاوت هستند. و برای برخی آن ها باید هزینه های بالاتر و برای گزینه های دیگر هزینه های کمتری را پرداخت کنید. تنوع سخت افزاری انواع سرورها بسیار زیاد است. همین مورد نیز در بین عوامل و پارامترهای تاثیرگذار در قیمت نهایی سرور اچ پی ای به حساب می آید.

قیمت انواع سرور HPE با توجه به گستردگی و تنوع انواع مدل‎‌های پرولیانت و همچنین کارآیی متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق باید نوع سرور اچ پی ای را مشخص کنید. با این حال بارزترین عوامل تاثیرگذار در قیمت سرور اچ پی ای شامل کانفینگ، مدل و نسل آن می‌شود. عمدتا پرولیانت نسل 5 به پایین قیمتی بسیار کمتری نسبت به مدل‌های نسل 6، 7 و 8 دارند. همچنین نسل 9 و 10 به دلیل به‌ روزتر بودن و برخورداری از جدیدترین نوع سخت‌افزار و تکنولوژی‌های متعدد نسبت به دیگر نسل‌ها قیمتی بالاتر دارند. این نکته را در نظر بگیرید که خرید گران‌ قیمت‌ ترین سرور اچ پی ای به‌ معنای بهره‌مندی از ایده‌ آل‌ترین و استاندارترین مدل نیست.

این مطلب توسط محمد بوجار جهت راهنمایی برای فروش سرور HPE اورجینال و اصلی در دسترس عموم قرار گرفته است.

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی