نامه بازنشستگان گیلان خطاب به رئیس جمهور/ افزایش حقوق برابر با شورایعالی کار تصویب شود

نامه بازنشستگان گیلان خطاب به رئیس جمهور/ افزایش حقوق برابر با شورایعالی کار تصویب شود

بازنشستگان گیلان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار تصویب افزایش حقوق شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از بازنشستگان گیلان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار تصویب هرچه سریعتر افزایش مستمری‌ها شدند.

در این نامه آمده است: حدود دو ماه از سال جدید گذشته و اکثر کارکنان و کارگران چه شاغل و چه بازنشسته در سال جدید افزایش حقوق‌های خود را دریافت کرده‌اند به جز بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی که مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند؛ همه ساله با تصویب افزایش حقوق‌ها در شورایعالی کار، این افزایش‌ها طبق ماده ۱۱۱ سازمان تامین اجتماعی در مورد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هم اعمال می‌شد و دولت هم به عنوان عامل بر قراری نظم اجتماعی اجرای این امر را تسریع می‌کرد. اکنون، با اینکه دو ماه از سال جدید سپری گشته همچنان ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با همان حقوق ناچیز سال گذشته معاش خود را می‌گذرانیم.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: انتظار ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی این بود که بعد از تصویب افزایش حقوق‌ها در شورای عالی کار، هرچند ناکافی، دولت فعالانه در این مورد وارد عمل شود و از سازمان تامین اجتماعی بخواهد در همان چهارچوب عمل کرده و افزایش حقوق‌های جدید را اعمال کند‌. بنابراین ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مصرانه تقاضا داریم که شما به عنوان رئیس دولت در این موضوع وارد شوید و دستور عاجل جهت اجرای دقیق مصوبه شورا عالی کار برای بازنشستگان را صادر بفرمایید. همچنین ما بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواهان آن هستیم که سایر مواد قانونی مصوب شده در سازمان تأمین اجتماعی که سال‌‌هاست مغفول مانده نیز اجرا شود.

انتهای پیام/

اقتصاد
تامین اجتماعیحقوق
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی