پوشش عجیب “سحر قریشی” در خانه تتلو/ عکس

تصویری از سحر قریشی در خانه تتلو با یک لباس بسیار بلند منتشر شد. به گزارش وقت صبح، تصویری عجیب و باورنکردنی از پوشش سحر قریشی که به تازگی قرار است با تتلو ازدواج کند با لباسی بسیار بلند منتشر شد.

پوشش عجیب "سحر قریشی" در خانه تتلو/ عکس

دعوای ساختگی یا واقعی؟

این دعوای علنی در فضای مجازی تعجب کاربران را برانگیخته و بسیاری آن را جنجال ساختتگی این دو چهره ی پرحاشیه برای جذب مخاطب و ترند شدن دانسته اند. در این میان، نکته ای که در متن عذرخواهی سحر مورد توجه کاربران قرار گرفت این بود که قریشی تتلو را همسر خود خطاب کرده و از خداحافظی اش با سینما خبر داده است. در کنسرت اخیر تتلو در استانبول نیز آقای خواننده خانم بازیگر را به عنوان همسر خود به حضار معرفی کرده بود. سحر قریشی از زمان سفرش به ترکیه همواره با حجاب کامل دیده شده و به همین دلیل تصور می شد او قصد بازگشت به ایران و از سرگیری کار بازیگری را داشته باشد.

امیر تتلو، سحر قریشی و چند داستان دیگر

امیر تتلو یا همان امیر حسین مقصودلو خواننده‌ای است که بیشتر شهرتش نه به دلیل آهنگ‌هایی است که خوانده، بلکه به دلیل حواشی بسیار زیادی است که همواره با خود دارد.  حواشی اطراف این خواننده بسیار زیاد است به طوری که با داشتن این حواشی به محبوبیت زیاد در بین برخی از جوانان رسیده است. فروردین امسال کنسرت او در استانبول با حضور سحر قریشی و طرفدارانش خبرساز شد و در یک برآورد ساده تخمین زده شد که فقط این کنسرت باعث شده است حداقل حدود 50 میلیارد تومان ارز از کشور خارج شده باشد.می‌توان گفت که موارد گفته شده بیشتر از این اعداد و ارقام است.

تتلو و سحر قریشی جدا شدند؟

از یک سو و آهنگی را که تتلو با عنوان «انتظار» منتشر کرد و در آن از نام «سحر» استفاده کرد از سوی دیگر به هر نوع شایعه و شائبه ای این فرصت را داد تا در فضای مجازی دست به دست شود و برای مخاطب عام و خاص فرصت قضاوت ایجاد کند.

در ادامه این ماجرا، محمد حسین فرح بخش بیان کرد که سحر قریشی با انگیزه ازدواج کردن از ایران سفر کرده است و قصد وی مهاجرت نیست. زمانی که تتلو در یوتیوب خود لینک سحر قریشی را تبلیغ می‌کند نشان از اتفاقات تازه دارد. انتشار ویدیویی از تتلو که در یک ویلا با سحر قریشی است بر این شایعات دامن زده شده است.

عکس جدید “امیر تتلو” و “سحر قریشی” حکایت از چه دارد؟

به دنبال مباحث پیش آمده، عکس جدیدی از امیر تتلو و سحر قریشی منتشر شده است که شایعات قدیم را تکذیب می‌کند. آیا جدایی رخ داده است تا نمایش رسانه‌ای بوده است؟ باید صبر کرد و دید ماجرای این دو فرد به کجا خواهد رسید.

بازیگران و هنرمندان
حواشی اخبار امیر تتلو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی