در و پنجره مناسب مناطق مرطوب  

یکی از مواردی که باید به آن به خوبی توجه شود؛ در و پنجره‌ها هستند. در و پنجره‌های هر ساختمانی یکی از بخش‌هایی است که بیش از هر چیزی در مجاورت رطوبت هوا و مواردی از این دست هستند و باید ساختار و ماهیتی داشته باشند تا در مقابل تغییرات آب و هوایی، رطوبت، باران و مقاوم و پایدار باشد.

رطوبت چگونه باعث خرابی در و پنجره می‌شود؟

یکی از عواملی که باعث خرابی و کاهش کیفیت و کارایی بعضی از در و پنجره‌ها می‌شود؛ رطوبت هواست. رطوبت می‌تواند باعث تغییر رنگ، خوردگی، تغییر شکل و .. شود. حتی زنگ زدگی بعضی از انواع در و پنجره‌ها هنگام باز و بسته شدن؛ آن باعث ایجاد مشکل می‌شود. یک در و پنجره از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این بخش‌ها باید از سطح مناسبی از کیفیت برخوردار باشند. در صورتی که هر کدام از قطعات از کیفیت مناسبی بهره‌مند نباشند کارایی تمام ساختار در و پنجره زیر سوال می‌رود و دچار مشکل خواهد شد.

حال اینکه در و پنجره مورد نظر شما در چه منطقه‌ای، با چه نوع آب و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ مسئله‌ای است که انتخاب محصول را به طور کلی تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای مثال در و پنجره‌ای که برای مناطق گرم و کویری، مناطقی که تابش نور خورشید مستقیم و یا شدید است و مواردی از این دست استفاده می‌شود؛ باید از سطح مطلوبی از مقاومت برخوردار باشد. از طرفی دیگر در و پنجره‌های استفاده شده در مناطق مرطوب نیز باید دارای استانداردهای خاصی باشند تا بتوانند به خوبی از پس مقاومت در برابر رطوبت هوا برآیند.

چه در و پنجره‌ای برای مناطق مرطوب مناسب است؟

یکی از مناطق مرطوب ایران شمال کشور است که به دلیل بارش باران و نوع آب و هوا و جغرافیای این ناحیه رطوبت در بیشتر روزها بخش جدا نشدنی زندگی است. بنابراین باید در انتخاب تجهیزات مختلف بسیار دقت کرد. در و پنجره‌ای باید برای چنین آب و هوایی انتخاب شود که به خوبی در برابر تغییرات آب وهوایی و این شرایط خاص پایدار باشد و همین پایداری سبب افزایش کارایی و طول عمر محصول شود.

رطوبت موجود در هوا، در صورتی که در و پنجره شما از کیفیت کافی برخوردار نباشد می‌تواند باعث پوسته پوسته شدن رنگ در و پنجره، خوردگی و زنگ زدگی و مواردی از این دست گردد.

اما در این میان محصولاتی تولید و به بازار عرضه شده‌اند که به خوبی در مقابل شرایط محیطی از خود پایداری نشان می‌دهند. یکی از این محصولات پنجره‌ یو پی وی سی هافمن است. این نوع در و پنجره را می‌توان یکی از مقاوم‌ترین‌های بازار دانست. که این مقاومت ناشی از پایداری و کیفیت بخش‌های مختلف آن است.

پروفیل در و پنجره upvc محصولی مقاوم و باکیفیت

جالب است بدانید پروفیل در و پنجره هافمن یکی از محصولات بسیار قوی این بازار است. این محصول به سبب ساخت و ساختار ویژه‌ای که دارد؛ در مقابل رطوبت و باد و باران عکس‌العمل بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. پروفیل در و پنجره هافمن وزن بسیار کمی دارد. همین سبک بودن پروفیل است که کمک می‌کند تا هم نصب محصول راحت‌تر شود و هم وزن اضافه‌ای بر دیوارها اعمال نمی‌شود.

لازم است بدانید این مدل پروفیل با اینکه بسیار ساختار سبکی دارد؛ اما دارای مقاومت بالایی است. در حقیقت همین مقاومت است که کمک می‌کند تا قاب پنجره یو پی وی سی و پروفیل‌ها به خوبی از پس مهار وزن کل ساختار برآید. لازم است بدانید پروفیل upvc این پایداری و استحکام خود را مدیون وجود گالوانیزه‌هایی است که در داخل پروفیل قرار دارند.

به طور کلی پروفیل در و پنجره هافمن را می‌توان محصولی قوی، با ساختی حرفه‌ای دانست. محصولی که در شرایط آب و هوایی مختلف دچار خرابی نمی‌شود و شما را مجبور به صرف وقت و هزینه برای تعمیر یا تعویض مجدد محصول نمی‌کند. در این میان یکی دیگر از نکات مهم، قیمت پنجره دو جداره هافمن است.

به دلیل متناسب بودن قیمت پروفیل هافمن؛ در و پنجره ساخته شده از آن هم دارای قیمت مناسبی است. طول عمر بالا در کنار کارایی ویژه سبب می‌شود تا سال‌ها نیازی به صرف هزینه برای این بخش نداشته باشید و با یک بار جستجو و انتخاب برای مدت زیادی از کارایی و نتیجه‌ی عالی در و پنجره هافمن لذت ببرید.

2121

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی