طراحی و تولید انواع مخزن آب و مخزن پیش ساخته در ایران

شرکت ایده نوآوران مروارید پارسیان سالهای زیادی را در جهت گسترش و عرضه علمی و تکنیکی مخازن ذخیره آب و مخازن پیش ساخته در نقاط مختلف کشور و منطبق با تکنولوژیهای روز جهان در این زمینه بکار گرفته است.

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما که جهت تکمیل دانش و تجربیات خود به سایت ما مراجعه نموده‌اید به استحضار می‌رسانم که تیم کارشناسی این شرکت سال‌های زیادی را در جهت گسترش و عرضه علمی و تکنیکی تولید انواع مخزن آب  در نقاط مختلف کشور و منطبق با تکنولوژی‌های روز جهان در این زمینه بکار گرفته است تا بتواند با بهترین طراحی و سازه و همچنین نصب و راه اندازی و بهره‌برداری سریع در کوتاه‌ترین زمان و خدمات پشتیبانی مناسب و قابل توجه پس از فروش برای مصرف‌کنندگان و تضامینی قوی و کافی و طولانی جهت آسودگی خاطر مشتریان پس از فروش و ایجاد جذابیت‌های منطقی برای استفاده از این نوع مخازن به سبب بهداشتی بودن آنها در ذخیره سازی آب آشامیدنی و سالم برای مدت زیاد و قیمت متعادل و مناسب و همچنین سرمایه گذاری در امور شبکه های آبرسانی مشتریان در همه نقاط کشور مخازنی را معرفی نماید.

تانکر آب پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست از پلی اتیلن تولید شده است و در حال حاضر یکی از متداول‌ترین تانکرهای تولید شده در ایران است. مخازن آب پلی اتیلن از نظر قیمت از تانکر فلزی معمولاً ارزان‌تر است و در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم است اما در برابر ضربات شدید و یا پارگی نسبت به مخازن فلزی مقاومت کمتری دارد.

که تنها پس از استفاده و کاربری آن می‌تواند خشنودی و رضایت‌مندی شما از این محصول خاص را در صنعت ذخیره سازی آب و سایر مایعات می‌تواند ضامن حسن انتخاب شایسته شما و اعتبار حرفه‌ای ما باشد. شرکت ایده نوآوران مروارید پارسیان بعنوان شرکت برتر در زمینه طراحی و ساخت مخزن پیش ساخته و مخازن آب در کشور میباشد.

مخزن آب پلی اتیلن در تهران

مخازن آب در ایران عمدتاً با استفاده از روش قالب گیری دورانی تولید می‌شود و در مدل‌های تک لایه و سه لایه طراحی و ساخته می‌شوند. در مدل‌های سه لایه یک لایه مشکی رنگ با جلوگیری از ورود نور به داخل مخزن از رشد جلبک در داخل آب مخزن یا تانکر جلوگیری می‌نماید.

می‌توان بیان نمود که این نوع مخازن از جمله مخزن آب یکی از انواع مخازن نگهداری سیالات و مواد شیمیایی می‌باشد. که در حال حاضر به علت قیمت مناسب، وزن کم و سهولت در جابه جایی، نسبت به دیگر انواع مخازن دارای متقاضیان زیادی در ایران می‌باشد.

مخازن پلی اتیلن در چه مدل‌هایی تولید می‌شوند؟

از لحاظ شکل ظاهری مخزن پلی اتیلن در انواع افقی، عمودی، مخروطی، مکعبی و مخازن تطبیق شده را با انواع وانت‌ها و زیر پله‌ها میتوان تقسیم بندی کرد.

مخازن پلی اتیلنی افقی:

مخزن پلی اتیلن افقی به زاویه‌ها و اندازه‌های مختلف به طور تک لایه، دولایه و سه لایه قابل تولید و بهره‌برداری می‌باشد. از مخزن دولایه پلی اتیلن بیشتر جهت نگهداری محلول‌هایی که شیمیایی و یا نگهداری آب بصورت دفنی می‌توان استفاده کرد.

مخزن سه لایه پلی اتیلن که بمنظور ممانعت از تابش نور خورشید به محلول و یا آب طراحی می‌شود، که باعث جلوگیری از اثر نور خورشید بر روی محلول‌های شیمیایی و یا ممانعت از تکثیر جلبک در مخزن نگهداری آب می‌گردد

مخزن پلی اتیلن عمودی:

حجم مخزن پلی اتیلن را می‌توان بین 5 تا 126 مترمکعب (5 هزار لیتر تا 126 هزار لیتر) در نظر گرفت. در انواع تک لایه، دولایه و سه لایه که قابل تولید می‌باشد.

مخزن پلی اتیلن عمودی همراه دیواره های تقویت شده و شکل ارگونومیک خود توانایی نگهداری مقدار بالایی از مایعات با بالا و پایین را دارد.

مخزن پلی اتیلن مکعبی

تولید مخازن پلی اتیلن مکعبی تا حجم 30 هزار لیتر نیز از دیگر افتخارات تولیدی ایده نوآوران می‌باشد. با توجه به نیاز این نوع از مخازن پلی اتیلن در کشور، اقدام به تولید هر چه باکیفیت‌تر این محصول همراه قیمت مناسب می‌نماییم.

مخزن پلی اتیلن مکعبی برای رفع نیاز مشتریانی که فضای مناسب برای نصب مخازن پلی اتیلن استوانه‌ای را ندارند طراحی و تولید می‌شود.

زوایای مخازن پلی اتیلن مکعبی به طوری طراحی شده‌اند تا بتوانید آنها را در کم‌جاترین مکان‌ها استفاده نموده و نصب نمایید.

ما در صورتی که شما مشتری گرامی مشکل جدی در زوایای دیگر مخازن پلی اتیلنی دارید، مخزن آب مکعبی را به شما پیشنهاد می‌نمائیم.

مخازن آسان رو:

مخازن آسان رو یکی از انواع مخازن آب است که جهت نصب در محل‌هایی که ورودی‌های محدود دارند، مناسب است و مخزن‌های سه و چهار لایه نیز موجود هستند که به دلیل استفاده از لایه ضد نفوذ نور در آنها، باعث عدم رشد جلبک‌ها می‌شوند و برای نگهداری آب آشامیدنی برای مدت طولانی مناسب هستند.

در این مخازن از لایه ضد جلبک و ضد نفوذ نور خورشید به صورت سه لایه استفاده شده است.

مخزن پیش ساخته

هزینه ساخت مخزن پیش ساخته بدلیل نصب آسان و کوتاه بودن اجرای نصب آن در دو مرحله زیر سازی و نصب استخر آماده در محل، بسیار کمتر از استخرهای بتنی می‌باشد زیرا استخرهای بتنی به دلیل شرایط آماده سازی دشوار و طولانی به دلیل اجرای مراحلی نظیر خاکبرداری کف، مخلوط ریزی کف، تهیه بتن و میلگرد، هزینه بالای قالب‌بندی و اجرای بتن و آراما توربندی و سیستم آن، کف سازی، شیب‌بندی، حمل و نقل و… همه موارد فوق و از همه مهم‌تر برای اجرای مراحل فوق تعداد بالایی نیروی انسانی نیاز دارد که تمامی موارد فوق دلیلی برای هزینه بالای ساخت مخزن بتنی می‌باشد.

علاوه بر هزینه ساخت از نظر زمانبندی آماده سازی و احداث مخزن بتنی در بهترین شرایط حداقل به 25 روز زمان نیاز دارد درصورتیکه اجرای کامل مخزن پیش ساخته حداکثر 4 روززمان می‌برد. از نظر مساحت زمین نیز مخزن پیش ساخته در حداقل متراژ زمین قابل اجرا می‌باشند در صورتیکه برای منبع‌های بتنی مساحت بیشتری از زمین نیاز می‌باشد. لازم به ذکر است که افزایش قطر استخرها یا افزایش تعداد و نحوه چیدمان در طراحی مخازن پیش ساخته می‌تواند مقدار زمین حاشیه استخرها را کاهش دهد.

هدف از ساخت مخزن پیش ساخته چیست؟

یکی از معضلات و محدودیت های توسعه آبزی پروری کشور، هزینه بالای تولید می باشد که مانع از توانمندی در رقابت با تولید کنندگان خارجی و صادرات شده یکی از دلایل اصلی بالا بودن هزینه های تولید، هزینه بسیار زیاد ساخت فضای آبزی پروری می باشد. شکل و اندازه مخزن بستگی به مساحت و شکل هندسی زمین، دبی و کیفیت آب قابل دسترس، گونه، سایز و تراکم ماهی، بافت زمین، موقعیت جغرافیایی و شیب زمین دارد. استخر های بتونی با بتن مسلح و غیر مسلح و یا ترکیب این دو ساخته می‌شود. شرکت ایده نوآوران مروارید پارسیان با هدف کاهش هزینه های تولید و پس از بررسی های متعدد در کشورهای دیگر، نوعی سازه غیر بتونی (مخزن پیش ساخته) که با حداقل زمان ساخت و هزینه در گنجایش های زیاد قابل اجرا می باشد را به جامعه آبزی پروری کشور معرفی نموده است.

مخازن ذخیره آب پیش ساخته در صنعت

از جمله مشخصات این مخازن می توان به نصب سریع وآسان, پیچ و مهره بودن آنها و قابلیت مونتاژ و دمونتاژ و استحکام بالااشاره نمود.

امروزه حفاظت از منابع با ارزش آب های زیر زمینی و خاک و قوانین سخت گیرانه زیست محیطی در خصوص عدم نشت مواد آلوده کننده خاک و محیط زیست و همچنین لزوم ذخیره سازی و استفاده بهینه از منابع آب باعث شده است تا استفاده از pvc در بسیاری از پروژه های مرتبط با زمین و آب متداول گرد

تانکر آب پلی اتیلن همانطور که از نامش پیداست از پلی اتیلن تولید شده است و در حال حاضر یکی از متداولترین تانکر های تولید شده در ایران است. تانکر یا مخزن آب پلی اتیلن از نظر قیمت از تانکر فلزی معمولاً ارزان تر است و در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم است اما در برابر ضربات شدید و یا پارگی نسبت به مخازن فلزی مقاومت کمتری دارد.

استخرهای بتونی با بتن مسلح و غیر مسلح و یا ترکیب این دو ساخته می‌شود. ایده نوآوران مروارید پارسیان با هدف کاهش هزینه‌های تولید و پس از بررسی‌های متعدد در کشورهای دیگر، نوعی سازه غیر بتونی (مخزن پیش ساخته) که با حداقل زمان ساخت و هزینه در گنجایش های زیاد قابل اجرا می‌باشد را به جامعه آبزی پروری کشور معرفی نموده است.

آدرس دفتر تهران : تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان میرعماد – کوچه 10 – پلاک 7 – طبقه 3 – واحد 18

تلفن : 88544658-021 – ۸88544659-021 – 88544660-021

ارتباط مستقیم با مدیر فروش : 09122080581

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی