بهترین بازی فکری کارتی دنیا

با رشد و توسعه جامعه در اقصی نقاط جهان و با توجه به نیاز انسان و طبیعت و ذات آن برای تجربه انواع بازی ها و سرگرمی ها متنوع در هر سبک و سلیقه ای و از نظر تفریح ​​و مهارت در انواع بازی های مورد علاقه به تدریج بازی های بسیاری در تمامی سبک ها و ژانر ها طراحی، تولید و عرضه شدند.

بنابراین همه از دوران کودکی عاشق بازی کردن و تجربه هیجان بازی های مختلف از جمله بازی های دسته جمعی با دوستان و خانواده هستند و با افزایش سن و روند رشد به تدریج از بازی های فیزیکی و گروهی فاصله می گیرند به نوعی که امروزه برای انواع شخصیت ها، سلیقه ها و علاقه ها در هر ژانری بازی گروهی وجود دارد.

با طراحی و تولید بازی های متنوع در تمامی سبک ها و ژانرها توسط متخصصان و سازندگان فعال در این زمینه، بازی هایی به صورت اختصاصی برای هر سلیقه و خلقی به صورت انفرادی یا گروهی وجود دارد.

یکی از انواع بازی ها و الگوها در طراحی و تولید بازی های امروزی، سبک بازی که هر روز در حال پیشرفت است و طرفداران زیادی دارد، سبک بازی فکری است که طراحی، سناریو و داستان سرگرم کننده ای داشته و این امکان را به افراد می دهد تا به صورت تکی و یا گروهی  همراه با اعضای خانواده و دوستان ان سبک بازی ها را انجام و هیجان و جذابیت آنها را تجربه کنند.

بازی فکری

بازی فکری یکی از بازی هایی است که امروزه به لطف طراحان و متخصصان این حوزه که وقت و انرژی زیادی صرف می کنند طراحی و تولید می شود که امروزه یکی از بازی های شاخص در عرصه بازی به شمار می رود و طرفداران زیادی داشته و اولین و شاخص ترین ویژگی و جذابیت آن به هیجان این نوع بازی در دورهمی های خانوادگی و دوستانه است.

از زمان های بسیار قدیم بازی های فکری به روش ها و مدل های سنتی در سراسر دنیا اجرا و برای سرگرم کردن افراد انجام می شد، اما امروزه بازی های فکری چیزی فراتر از سرگرمی برای علاقه مندان به بازی ها به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین راه ها برای افزایش میزان جنبه های مختلف هوش، توسعه فردی و تجربه هیجان و جذابیت بسیار این سبک بازی ها هستند.

از جمله تاثیرات و افزایش میزان جنبه اهی مختلف هوش و توسعه فردی می توان به افزایش و تقویت هوش هیجانی، هوش استراتژیک، هوش برنامه ریزی و … و تقویت حواس پنجگانه و حافظه برای هر سنی با هر سلیقه و علاقه اشاره کرد که انواع بازی ها در سبک و ژانر های مختلف و جذاب برای تمامی افراد در نظر گرفته شده است که می توان با انجام بازی مورد علاقه از ویژگی های مفید و هیجان انگیز این نوع بازی ها بهره برد.

بازی فکری رومیزی

در سال های اخیر برخلاف گذشته تنوع و خلاقیت در طراحی و تولید بازی های فکری پیشرفت زیادی کرده است به طوری که امروزه می توان گفت هزاران بازی فکری وجود دارد، اما تعداد زیاد بازی های فکری در بین طرفداران باعث شده تا برخی بازی هایی که باید، فراموش شوند.

بنابراین امروزه با تغییر در طراحی سبک بازی ها، طراحان با تغییر نوع طراحی این بازی ها که همان بازی های رومیزی است، روش جدیدی در ساخت و روند بازی در اختیار دارند که با این روش بازی های متخلفی در تنوع سبک و نحوه بازی با به کار گیری برخی خلاقیت ها بوسیله کارت ها و وسایل مورد استفاده تولید شده است.

خرید بازی های رومیزی با قیمت مناسب

بازی فکری کارتی

بازی های فکری کارتی نوع و سبک دیگری از بازی های فردی تکی و گروهی هستند که از محبوبیت و طرفدان زیادی در بین افراد به دلیل هیجان و جذابیت بالای آنها برخوردار بوده و از مهم ترین ویژگی این نوع بازی های فکری ایجاد تنش و چالش برای تک تک افراد و گروه بازی کننده در تمامی لحظات است که نتییجه آن افزایش و توسعه انواع جنبه های فردی و گروهی از جمله انوع هوش و حافظه می باشد.

بازی فکری کارتی در تمامی دسته ها و سبک های بازی های فکری می توان یافت شد چرا که این نوع بازی ها بوسیله استفاده از تعدادی کارت و برخی دیگر امکانات بازی ویژه طراحی شد توسط طراحان بازی های فکری فعال در این زمینه انجام می گیرند.

از مهم ترین و شخص ترین ویژگی های بازی های فکری کارتی می توان به انواع کارت های طراحی شده با عنوان ها، نقش ها، خاصیت ها و کاربرد های مختلف اشاره کرد که باعث افزایش چالش ها و تنسش های موجود در جریان بازی می شوند.

بازی فکری کارتی تکی

امروزه انواع مختلفی از بازی های فکری کارتی وجود دارد، مانند بازی های فکری کارتی که برای تعداد کمی از افراد طراحی و تولید شده است که از ویژگی های مهم و جذاب این نوع بازی های فکری کارتی رومیزی می توان به جذابیت، هیجان و لذت بسیار و از همه مهم تر تاثیر قابل توجه در رشد و توسعه هوش و توانایی های فردی اشاره کرد.

بازی فکری کارتی گروهی

بازی های کارتی فکری از نظر نوع، سبک، استراتژی و ژانر طیف وسیعی دارد که برای تعداد زیادی از افراد شامل 2 تا حداکثر 60 نفر می توان چند بازی فکری کارتی انجام داد تا با چیدمان و هر نقش و وظیفه برای تمام قسمت های بازی و هر بازیکن، جذابیت و هیجان و جذابیت بازی فکری کارتی گروهی را تجربه کرد که همین ویژگی های شاخص باعث محبوبیت این سبک از بازی ها در بین افراد بازی دوست و اطرافیان و دوستان آنها می شود.

 بهترین بازی فکری کارتی

بهترین بازی های فکری کارتی

امروزه به دلیل رواج و گسترش انواع بازی های فکری کارتی در بین تمامی کشور ها بسیاری از بازی ها به دلیل دارا بودن از طراحی، سبک، سناریو و استراتژی جذاب و هیجان انگیز گروهی در نوع بازی کردن، طرفدارن بسیاری را به خود جذب کرده است به گونه ای که در حال حاضر هر فردی با هر سلیقه و خلق و خویی در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازی فکری کارتی مورد علاقه خود را بازی می کنند.

از مهم ترین ویژگی های جذاب بازی های فکری کارتی گروهی می توان به ایجاد چالش و تنش های جذاب و هیجان انگیز در بین بازیکنان طبق اصول و قواعد طراحی بازی ها فکری کارتی اشاره کرد که از جمله هیجانات بازی محسوب شده و باعث بیادماندنی شدن یک بازی فکری کارتی در خاطر افراد می شود.

به همین خاطر برخی از بازی ها در بین بازی دوستان از طرفداران بسیاری برخوردار هستند چرا که هیجان و جذابیت این بازی ها باعث رشد همه جانبه هوش فردی و گروهی شده به گونه ای که افراد بواسطه این بازی ها می توانند تمریناتی برای تقویت حافظه و توسعه فردی انجام داده و در پیشگیری از برخی بیماری ها از جمله بیماری مشکل ساز آلزایمر پیشگام شوند.

در ادامه به بررسی برخی از بهتین بازی های فکری کارتی می پردازیم که می توان این بازی ها را با مطالعه دقیق اطلاعات و مشخصات و نحوه اجرای بازی از بازی تحریر در سریع ترین و آسان ترین روش با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

بازی اونو: از ساده ترین و جذاب ترین بازی های فکری رومیزی که یادگیری و بازی کردن آن دلچسب است.

بازی زیر خاکی: این بازی ترکیبی از قوانین و شیوه چند بازی خارجی است که در کنار هم بودن این ویژگی ها جذابیتی فوق العاده دارد.

بازی دژ: از بای های فکری رومیزی در سبک استراتژیک و برنامه ریزی است که باید سعی در ساخت قلعه و امپراطوری خود داشته باشید.

بازی جالیز: از پر هیجان ترین و عمیق ترین بازی های فکری که از ویژگی های جذاب بسیاری برخوردار است.

بازی گربه های انفجاری: از جمله بازی های چالش براگیز و تنش ساز در بین بازیکنان است که باید از منفجر شدن بوسیله گربه انفجاری جلوگیری کنید.

بازی رکب: بازی فکری رومیزی در ژانر استراتزیک و قلمرویی که از عمیق ترین بازی ای این ژانر بشمار می رود.

بازی پی شوم: از جذاب ترین و خنده دار ترین بازی های فکری رومیزی که خندیدن در این بازی از برنده یا بازنده شدن بیشتر اهمیت دارد.

بازی کاستل: از جمله بازی های رومیزی فکری در ژانر ترسناک است که وقایع سه فرد ترسناک در شب هالووین را دنبال می کند.

کودتا: در مورد این بازی تنها این را بدانید که باید و حتما آنرا تجربه کنید و تا می توانید بلف بزنید تا پیروز بازی را تمام کنید.

کلام آخر

در مطلب بالا با بررسی بازی های فکری، بازی های فکری رومیزی، بازی های فکری رومیزی تکی و گروهی، بازی های فکری کارتی و بهترین بازی های فکری کارتی پرداختیم تا شما برای دورهمی های دوستانه و خانوداگی بهترین آنها را انتخاب و از بازی تحریر به آسانی و سرعت خریداری کنید.

سرگرمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی