خدمات شستشوی پرده در تهران

پرده یکی از عناصر مهم و تأثیرگذار در زیبایی محیط خانه و حفظ حریم خصوصی منازل به شمار می‌­رود و معمولاً خانه‌­داران برای انتخاب پرده دلخواه­شان عوامل مختلفی از قبیل هماهنگ بودن رنگ و مدل پرده با سایر وسایل منزل، جنس و کیفیت پارچه و قیمت آن توجه می‌­کنند. پرده‌ها مانند بسیاری دیگر از وسایل خانه همچون فرش، مبل، روتختی و… هر چندوقت یک‌بار نیاز به شستشو دارند زیرا در معرض گرد و غبار و آلودگی هوای بیرون و داخل منزل قرار می­‌گیرند. از طرفی برای برخی از خانه­‌داران باز کردن پرده، شستشو، خشک کردن و نصب دوباره آن کاری خسته­‌کننده یا سخت می­‌باشد؛ بنابراین اینکار را به پرده شویی می­‌سپارند زیرا وجود کثیفی بر روی پرده نه تنها زیبایی فضای خانه را کاهش می­‌دهد بلکه باعث ایجاد بیماری­ و حساسیت­‌های تنفسی  می­‌شود. اما یکی از دغدغه­‌های افراد، پیدا کردن یک پرده شویی مطمئن می­‌باشد که با استفاده از روش‌ها و شوینده‌­های مناسب کار شستشوی پرده را بدون آسیب رساندن به بافت پارچه انجام دهد.

لازم بذکر است که آلودگی هوا در تهران باعث شده تا شستشوی پرده در بازه­ زمانی کوتاه­‌تری صورت بگیرد؛ از این­‌رو یکی از کارهای خدماتی که توسط مردم مورد استقبال قرار می­‌گیرد خدمات پرده شویی در تهران است. پرده جزو آن دسته از وسایلی است که نمی­‌توان از آن چشم­‌پوشی کرد زیرا علاوه بر دو مزیت ذکر شده از ورود نور، گرما، سرما و گردوغبار به داخل محیط جلوگیری می­‌کند و همینطور مانع اتلاف انرژی فراهم شده توسط سیستم­‌های گرمایشی و سرمایشی درون منازل، مهمان­خانه­‌ها و هتل‌­ها می‌­شود.

شستشوی پرده

پرده‌­ها جنس­‌های مختلفی دارند که از لحاظ کیفیت و مقاومت در برابر تغییر رنگ و شستشو متفاوت‌اند؛ از این­‌رو نمی‌­توان همه آنها را به یک روش شست. از طرفی برخی پرده­‌ها از لحاظ حجم، اندازه و میزان کثیفی بگونه­‌ای هستند که در منزل می‌­توان آنها را با یک شوینده مناسب و با رعایت دمای آب شستشو داد اما برخی از منازل یا مهمان­‌سراها دارای پرده‌­های پرحجم یا به تعداد زیاد هستند که باید به موقع شسته شوند و بهتر است از یک مرکز پرده شویی مطمئن کمک گرفته شود تا پرده­‌ها تمیز، درخشان و خوش حالت شوند. ضمن اینکه شستشوی به موقع پرده‌­ها باعث می­‌شود تا پارچه طول عمر مفید خود را داشته باشند و حالت خود را از دست ندهد. از طرفی جنس برخی از پرده‌­ها مانند پنبه، حریر و… ظریف و حساس بوده بنابراین در اثر شستشو با دست یا ماشین لباسشویی ممکن است دچار آسیب شوند؛ از این­‌رو افراد ترجیح می­‌دهند تا از خدمات پرده شویی ارائه شده توسط مراکز مختلف استفاده کنند و شرکت­‌هایی که بصورت حرفه‌­ای کار خدمات پرده شویی را انجام می‌­دهند قبل از اینکه شستشوی پرده را آغاز کنند ابتدا جنس پرده و میزان کثیفی آن را مورد بررسی قرار می­‌دهند.

خدمات مبل شویی در تهران

مبل یکی دیگر از لوازم خانگی می­‌باشد که امروزه در مدل‌های مختلف سنتی یا مدرن، ساده یا طرحدار، کوچک یا بزرگ و… بافته می‌­شوند و افراد بر حسب سبک زندگی، سلیقه، بودجه، هماهنگ بودن با سایر عناصر محیط و موارد دیگر آنها را خریداری و از آن استفاده می­‌کنند. حال مبلمان جزو لوازمی است که به دفعات زیاد از آن استفاده می­‌شود و علاوه بر گردوغباری که روزانه بر روی آن می­‌نشیند به دلیل ریخته شدن مواد خوراکی روی آن توسط اعضای خانواده یا مهمانان در معرض کثیف شدن قرار دارد از این­‌رو هر چندوقت یک‌بار نیاز به نظات و شستشو دارند. اما با هر روشی نمی­‌توان اینکار را انجام داد زیرا ممکن است به رنگ و بافت مبلمان آسیب وارد شود. اما شرکت­‌هایی که خدمات نظافت از قبیل پرده شویی، مبل شویی و… را ارائه می‌­دهند به روش اصولی کار لکه­‌گیری و از بین بردن کثیفی را انجام می­‌دهند. این مراکز برای شستشوی مبل، ابتدا گردوغبار و ذرات موجود روی مبل را بوسیله جاروبرقی پاک می­‌کنند و با مواد شوینده مناسب آن را می­‌شویند و با دستگاه مخصوص اینکار، فرایند خشک کردن مبل را انجام می­‌دهند. در واقع دستگاه، آب و مواد شوینده‌­ای که به داخل مبل راه یافته بود را به بیرون می­‌کشد تا از خراب شدن و پوسیدگی مبل جلوگیری کند.

خدمات شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف یکی از کارهایی است که انجام آن برای خانه­‌داران مشکل است زیرا فرش­‌های دستباف دارای وزن سنگینی هستند که بعد از خیس شدن، وزن آنها چند برابر شده و کار آب­گیری، بلند کردن و پهن کردن آن را سخت می­‌کند. از طرفی با توجه به تغییر سبک زندگی و آپارتمان­‌نشینی خانواده­‌ها جایی برای پهن کردن و خشک کردن فرش وجود ندارد از این‌­رو افراد ترجیح می­‌دهند تا شستشوی فرش دستباف را به کارخانجات یا شرکت­‌های قالیشویی مجهز به تجهیزات باکیفیت و به ­روز بسپارند؛ زیرا اگر شستشوی فرش توسط افراد ناآگاه و دستگاه‌های بی‌­کیفیت صورت گیرد نه تنها کیفیت شستشو قابل قبول نخواهد بود بلکه به سلامت فرش آسیب وارد می‌­شود. از آنجایی که فرش‌­های دستباف، گران‌قیمت هستند چه بصورت کالای مصرفی و چه کالای هنری ارزشمند، از اهمیت ویژه‌­ای برای صاحبان خود برخوردار هستند بنابراین حمل­‌ونقل، شستشو و خشک کردن آن باید با دقت و بصورت تخصصی صورت گیرد. از طرفی بدلیل گران‌قیمت بودن این نوع فرش‌­ها افراد نمی‌توانند به هر جایی اعتماد کنند از این‌­رو شرکت‌­ها یا کارخانجاتی که خدمات قالیشویی، مبل شویی و پرده شویی را انجام می­‌دهند علاوه بر اینکه باید خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهند باید جزو مراکز شناخته شده و معتبر هم باشند.

بهترین مرکز تخصصی پرده شویی، مبل شویی و قالیشویی در تهران

انتخاب مراکز فعالی که در تهران مشغول به ارائه خدماتی مانند پرده شویی، مبل شویی، موکت شویی، قالیشویی و… هستند شاید کار سختی باشد زیرا همه مراکز از تجربه کافی برخوردار نیستند و ممکن است حین شستشوی پرده، مبل یا قالی به آنها آسیب وارد کنند و یا کار بی­‌کیفیتی را ارائه دهند. قالیشویی مخصوص نوآوران نانو یکی از بهترین مراکز در تهران است که اطلاعات کاملی درباره شستشوی فرش‌­های دستباف و ماشینی، انواع مختلف پرده و مبل داشته و با استفاده از روش‌های مناسب و مواد شوینده مرغوب کار خدمات نظافتی را به متقاضیان ارائه می­‌دهد. لازم بذکر است قالیشویی نوآوران نانو در تهران به کمک افراد حرفه­‌ای، خدمات مبل شویی در منزل را به درخواست­‌کنندگان این خدمت ارائه می­‌دهد و همینطور شستشوی فرش دستباف و ابریشمی را بدون آسیب زدن به تاروپود و رنگ فرش با دقت تمام انجام می­‌دهد. همچنین این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان بصورت آنلاین سفارش می‌­پذیرد. چنانچه قصد دارید تا از هر یک از خدمات پرده شویی، مبل شویی و… بهره­مند شوید می­‌توانید به سایت https://noavrannano.ir مراجعه کرده و ضمن آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه به روش آنلاین سفارش خود را ثبت یا از طریق شماره­‌های مندرج با آنها ارتباط برقرار کنید.

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی