ترمه سرمه برندی که سنت های ایرانی را احیا کرد

قیمت ترمه اصل چقدر است؟ بسیاری از افراد علاقه‌مند به انواع ترمه‌دوزی‌ها، همواره تصور می‌کنند هر محصول ترمه‌دوزی که قیمت بالاتری داشته باشد، اصل محسوب می‌شود. در حالی که تعیین اصالت بر اساس فاکتور قیمت به هیچ‌وجه درست نیست، بلکه می‌بایست به نکات دیگری توجه داشته باشید. خرید ترمه به عنوان یکی از محصولات سنتی ایران زمین طرفداران بیشماری دارد، اما عده‌ی زیادی از افراد توانایی تشخیص اصالت آن را ندارند. پیش از خرید ترمه لازم است بدانید که ترمه‌ها می‌توانند ارزان قیمت باشند، اگر بتوانید یک فروشگاه معتبر ایرانی را برای خرید پیدا کنید. اگر شما هم تمایل دارید برای عید نوروز با رومیزی‌های جدید و اصیل ایرانی از مهمانان پذیرایی کنید، ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با با بهترین فروشگاه ترمه‌فروشی آشنا شوید.

همه چیز را درباره خاص‌ترین صنایع دستی ایرانی بدانید!

سجاده ترمه

در واقع ترمه، نام یک نوع پارچه با ارزش ایرانی است که با استفاده از الیافی بسیار نرم و نسبتاً گران بافته می‌گردد. این نوع بافت در مناطق مختلفی از کشور انجام می‌شود و ترمه بافی متعلق به یک استان یا منطقه اختصاصی نیست. هنرمندانی که این نوع پارچه خاص را می‌بافند برای طراحی و بافت آن از طرح‌های متنوعی استفاده می‌کنند که عموماً طرح‌هایی از بته‌جقه، بته‌خرقه، بته بادامی، بته سروی، گل‌شاه عباسی، شاخ گوزنی و… در آن به کار خواهند برد. به طورکلی در زمان خرید ترمه متوجه خواهید شد که، طرح‌ها و نخ‌های خاصی که برای بافت ترمه استفاده می‌شود، نشانگر اصالت و زیبایی منحصر به فرد آن است. به همین علت محصولات ترمه حتی در کشورهای خارجی نیز طرفدار دارد.

تولید محصولات هنرمندانه با پارچه ترمه

در مناطق مختلف کشور هنرمندانی که در این زمینه فعالیت دارند با استفاده از پارچه ترمه، محصولات متنوعی را تولید و به فروش می‌رسانند که از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشد. زمانی که برای خرید ترمه اقدام نمائید با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو خواهید شد که از پارچه‌های ترمه ایرانی تولید و عرضه شده‌اند. برخی از پرفروش‌ترین انواع ترمه عبارت هستند از:

  • رومیزی ترمه: یکی از پرطرفدارترین انواع ترمه مدل‌های رومیزی آن است که به دو صورت ست ترمه یا تکی به فروش می‌رسد. هر ست شامل یک رومیزی بزرگ و دو یا سه رومیزی عسلی کوچک می‌باشد که در مدل‌های گرد، دالبر دار، مربعی و مستطیلی تولید می‌شوند. در بسیاری از موارد ست‌های ترمه علاوه بر رومیزی شامل کاور کوسن نیز می‌شوند، که می‌توانید برای قرار دادن روی مبل و جذابیت بخشیدن به فضا از آن استفاده نمائید.
  • ست جا نماز ترمه: از دیگر محصولات ست ترمه می‌توان به ست‌های نمازی اشاره کرد که شامل یک سجاده، جانمازکوچک و بزرگ و کیف قرآن می‌باشد. این نوع از محصولات ترمه نیز گزینه‌ی خوبی برای خرید لوازم عروس محسوب می‌شوند ک البته به صورت جداگانه نیز برای خرید وجود دارند.
  • سرویس شاه نشین: همانطور که گفته شد، هنرمندان از پارچه ترمه محصولات خلاقانه‌ای را تولید کرده‌اند و تولید سرویس شاه نشین نیز یکی از جذاب‌ترین انواع ترمه است. این نوع سرویس که شامل هفت تکه پشتی می‌باشند، برای ایجاد فضایی سنتی و آرامش‌بخش در منزل انتخاب بسیار خوبی هستند. بنابراین اگر می‌خواهید بخشی از منزل را به شکل کاملاً سنتی در بیاورید، خرید ترمه شاه نشین را فراموش نکنید.

  • لحاف کرسی ترمه: کرسی همواره یادآور سبک زندگی قدیمی و جمع‌های خانوادگی است، اما اگر شما به راه‌ انداختن یک کرسی گرم در منزل علاقه داشته باشید، به یک لحاف خوب نیاز خواهید داشت. لحاف ترمه برای کرسی از دیگر محصولات هنری و زیبایی است که با پارچه ترمه تولید می‌شود و به کرسی جذابیتی دوچندان می‌بخشد.

به وضوح روشن است که محصولات دوخته شده با ترمه تنوع بالایی دارند که برای خرید به عنوان سوغات یا هدیه نیز بسیار مناسب هستند. به بیان دیگر اگر بخواهید ایران را با یکی از محصولات اصیلش به دیگران یادآوری کنید، خرید ترمه یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

روش تشخیص اصالت ترمه چیست؟

همان‌طور که گفته شد، پارچه‌های ترمه با استفاده از رنگ‌های خاص و طرح‌های سنتی تولید می‌شوند و از آنجا که نخ‌ها الیافی ابریشمی و نرم دارند، در هنگام خرید ترمه می‌بایست به جنس نرم و کیفیت دوخت حاشیه کار دقت نمائید. لازم به ذکر است که قیمت ترمه نسبت به سایر محصولات و رومیزی‌هایی که با پارچه‌های دیگر دوخته می‌شوند، کمی بالاتر می‌باشد.

البته اگر بخواهید از فروشگاه‌های تخصصی که به صورت‌مستقیم از تولیدی محصولات ترمه‌ای به فروش می‌رساند خرید کنید، می‌توانید ترمه اصل را با قیمتی ارزان خریداری نمائید. فروشگاهی که اصالت محصولات را ضمانت کند، برای خرید این نوع صنایع خاص ایرانی کاملاً مناسب خواهد بود، پس به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید بگردید.

ست شاه نشین ترمه

خرید ترمه را آنلاین انجام دهید!

در عصر حاضر که بسیاری از خریدهای ریز و درشت به صورت آنلاین قابل انجام است، شما هم می‌توانید مدل‌های ترمه 1400 را به صورت اینترنتی خریداری کنید. اگر یک فروشگاه مطمئن و با سابقه کاری را بشناسید، به راحتی می‌توانید از درون منزل رومیزی ترمه، لحاف، سجاده و… را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرد. یکی از بهترین فروشگاه‌ها که به صورت آنلاین نیز در زمینه فروش محصولات ترمه فعالیت دارد، فروشگاه ترمه سرمه است که با سال‌های متمادی فعالیت در فضای مجازی و اینستاگرام کاملاً شناخته شده می‌باشد. خرید محصولات ترمه‌ای از این فروشگاه هیچ‌گونه نگرانی به همراه نخواهد داشت؛ چراکه این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و امتیازات خاصی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

مزایای خرید از سایت ترمه سرمه کدامند؟

خرید ترمه از فروشگاه مشهور و معتبر ترمه سرمه برای خریداران آنلاین امتیازاتی دارد که برخی از آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

  • در این فروشگاه محصولات با تنوع بالا و با ضمانت اصالت کالا ارائه می‌گردد.
  • امکان خرید اقساطی ترمه برای مشتریان فراهم است.
  • پشتیبانی 24 ساعته از سایت توسط پرسنل مجرب و حرفه‌ای انجام می‌شود.
  • ارسال محصولات با سرعت بالا انجام خواهد شد.
  • پرداخت مبالغ در مسیری امن اینترنتی صورت خواهد گرفت.
  • در صورت بروز ایرادات امکان عودت محصول نیز وجود دارد.

بدون تردید با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت فروشگاه ترمه سرمه یکی از بهترین مراجع برای خرید این محصول اصیل ایرانی است که می‌تواند به خانه‌های ایرانی روح زندگی ببخشد. اگر به دنبال خرید پارچه ترمه‌دوزی شده هستید، فروشگاه ترمه سرمه با عرضه منسوجات با قیمت‌های مقرون به صرفه و معتبر، آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان هستند. پس اگر قصد خرید ترمه اصل دارید، روی لینک http://termeserme.com کلیک کنید تا به دنیایی متنوع از محولات ترمه دسترسی پیدا کنید. ترمه سرمه با دنیایی از زیبایی و تنوع برای خدمات رسانی به شما فعال است…

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی