بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی های جنرال گلد 2022

میخواهیم درباره برند خوش نامی به نام جنرال صحبت کنیک برندی که واقعا در صنعت کولر گازی انقلابی به وجود اورده اسپلیت جنرال توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاژ می گردد. کمپرسور کولر گازی جنرال برای شرکت GMCC توشیبا می باشد.محصولات تولید شده ی این شرکت دارای رده انرژی BوA می باشند. محصولات برند جنرال معمولا با نام سوپر جنرال نیز شناخته می شوند. اما در خصوص کولر گازی این برند با مدل های طرح لبخندی و استیل معروف شده است و در ادامه با مدل های جنرال گلد و جنرال مکس هم شناخته می شوند.کولر گازی جنرال شکار انواع مخلفی همچون ( اسپلیت جنرال طرح لبخند شکار – اسپلیت جنرال گلد – اسپلیت جنرال مکس ) دارد در این مقاله میخواهیم درباره جنرال گلد توضیحاتی بدهیم جنرال گلد کولر گازی های خود را به 4 مدل ( سوپر – پلاتینیوم – الترا و ویتالی ) تقسیم کرده است که مقصد کلام ما مدل پلاتینیوم میباشددر ادامه به بررسی بهترین و جدیدترین مدل کولر گازی های جنرال گلد 2022 خواهیم پرداخت

کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم

فضای مناسب برای کولر گازی 12000

کولر گازی با ظرفیت با واحد BTU وارد بازار می شود. ظرفیت در کولر گازی به میزان هوای گرمی گفته می شود که یک کولر گازی در واحد زمان از اتاق خارج می کند. کولر گازی 12000 برای فضای 30 تا 40 متر مربع مناسب است. البته این فضا در صورتی است که ارتفاع سقف برابر با 2.48 متر باشد  و اتاق آفتاب گیر نباشد و همچنین اتاق کاربری آشپزخانه را نداشته باشد. اگر ارتفاع اتاق بیشتر از 2.48 متر باشد به ازای هر 0.3 متر بایستی 1000 بی تی یو به ظرفیت کولر گازی اضافه شود.

گاز R410a در کولر گازی GG-S12000 Platinum

در کولر گازی های با گاز R410a از روغن لوبریکانت سنتتیکی استفاده می شود. اینروغن حلالیت بالایی را دارد و می تواند خیلی سریع همراه قطعات متحرک حرکت کند که در نتیجه آن از همان ابتدا موتور خشک کار نمی کند. روغن لوبریکانت سنتتیکی از گرم شدن بیشتر از حد موتور(Over Heat) جلوگیری می کند. گاز R410a به لحاظ زیست محیطی کمترین اثر مخرب را روی لایه اوزون دارد و این گاز استاندارد استفاده را در محصولات سرمایشی تا سال 2088 دارد. گاز R410a  میزان گرماپذیری بالایی را دارد و کمپرسوری با این گاز همیشه در دمای پایین کار می کند. کولر گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم در ظرفیت 12000 از کمپرسور با رده آب و هوایی T استفاده می کند و تحمل دمای نسبتا بالایی را دارد.

کیفیت کولر گازی جنرال گلد 12000

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم GG-S12000 Platinum از دو قسمت تشکیل شده است که به صورت یونیت خوانده می شوند. یونیت داخلی همان اسپلیت است و یونیت خارجی نیز کندانسور می باشد. در یونیت خارجی  موتور و لوله ها انتقال دهنده قرار دارند و در داخلی هم پره های پرتاب باد و جذب کننده گرما وجود دارد. در کولر گازی 12000 جنرال گلد از پوشش طلایی برای کندانسور استفاده شده است. بسیار مستحکم است و موتور آن تحمل دمایی بالا دارد. قسمت اسپلیت هوای سرد را به 4 طرف پرتاب می کند و می توان آن را با ریموت کنترل تنظیم کرد. سیستم شروع به کار اتوماتیک دارد که در صورت گرم شدن دوباره اتاق شروع به کار می کند. میزان صدای آن کم است و در زمان خواب هم هیچگونه مزاحمتی ایجاد نمی کند.

قیمت روز کولر گازی جنرال گلد ۱۸۰۰۰ بهتر از دیجی کالا و گناوه

کمپانی جنرال گلد کولرگازی مدل GG-S18000PLATINUM را با ظرفیت 18000و قابلیت سرمایشی/گرمایشی در سال 2018 روانه بازار کرده است. این مدل از نوع اسپلیت تک پنل با قابلیت نصب بر روی دیوار بوده و از گاز خنک کننده R410 بهره می برد. این گاز پیشرفته علاوه بر سازگاری با محیط زیست به دلیل نقطه جوش پایین تر بازدهی و توان خنک کنندگی بالایی داشته و سبب کاهش مصرف انرژی و به تبع هزینه ها می گردد و کمک می کند دستگاه در کمترین زمان ممکن دمای مطلوب را ایجاد نماید. از ویژگیهای این محصول می توان به برخورداری از گواهینامه IP24 و رادیات طلایی اشاره کرد که نشان می دهد این دستگاه در برابر آب و رطوبت مقاوت بالایی داشته و از ورود مایعات به داخل دستگاه هم ممانعت می شود. این محصول در کنار مقاومت بالا و مصرف پایین صدای کمی هم تولید می کند و پنل دیواری آن به هیچ وجه مزاحم آسایش شما نخواهد شد. این مدل با موتور روتاری ویژه مناطق معتدل و گرم با کلاس آب و هوایی T طراحی شده و به دلیل ویژگی ضد آب به راحتی در مناطق شمالی کشور هم قابل استفاده است. قابلیت دو گانه سرمایشی/گرمایشی به شما امکان می دهد در تمام فصول سرد و گرم سال از آن بهره ببرید.

گاز خنک کننده کولر گازی جنرال گلد GG-S18000PLATINUM

گازهایی که معمولا در کولرهای گازی برای خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرند(یا می گرفتند) عبارتند از نوع قدیمی R22، نوع R32 و نوع R410. گاز به کار رفته در کولرگازی 18000 جنرال گلد GG-S18000 نوع پیشرفته R410 است. این گاز در اصل خود متشکل از دو گاز R35 و R125 است که به دلیل نقطه جوش پایین و تحمل دمای محیطی بالای 60 درجه از بازدهی و توان عالی برخوردار بوده و آن را برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب ساخته است. لازم به ذکر است که این گاز به دلیل ویژگیهای منحصر بفرد، پیشرفته ترین و کارامدترین گاز در نوع خود است. این گاز سبب می شود در مصرف برق صرفه جویی به عمل آمده و با ارایه بالاترین قدرت خنک کنندگی، دستگاه در کمترین زمان ممکن قادر به خنک کردن محیط باشد. این گاز بر خلاف نوع R22 مشکلات زیست محیطی از جمله تهدید لایه ازن را هم ندارد. این گاز در سیستمهای بزرگ و قوی مورد استفاده قرار می گیرد که این سیستمها به دلیل کندانسور بزرگتر نسبت به مدلهای قدیمی استفاده کننده از گاز R22 با کندانسور کوچک،  در مصرف برق بسیار بهینه و به صرف عمل می نماید. این دستگاه از رده مصرف +A برخوردار است. فشار موتور گاز را فشرده کرده و در نتیجه آن گاز تحریک می شود و با از دست دادن گرما به مایع تبدیل می گردد. سپس فشار از روی گاز مایع شده برداشته می شود و در تماس با هوای ورودی قرار می گیرد. در نتیجه آن این مایع با جذب گرما از هوای ورودی خود مجددا به گاز تبدیل شده و هوای ورودی را هم خنک می گرداند و این چرخه تداوم می یابد.
عکس و تصویر بهترین مدل کولر گازی جنرال گلد 2023 - 2022

قیمت روز کولر گازی جنرال گلد 24000 بهتر از دیجی کالا وگناوه

کولر گازی جنرال گلد مدل GG-S24000 PLATINUM با ظرفیت 24000 بی تی یو در هر ساعت از کولر های گازی سرد و گرم  شرکت جنرال گلد می باشد . اسپلیت جنرال گلد با دو یونیت داخلی و خارجی ارائه می شود، یونیت داخلی با طراحی زیبای سفید رنگی که دارد، متناسب هر سلیقه ای است. کمپرسور قرار گرفته در یونیت خارجی بسیار دقیق و بادوام طراحی شده و می تواند وظیفه سرمایشی و گرمایشی خود را به خوبی به انجام برساند. گاز مبرد به کار رفته در کولر مدل GG-S24000 از نوع R410 می باشد که در مقایسه با گاز R22 مصرف برق کمتری دارد. همچنین این گاز باعث شده کمپرسور این کولرها راحت تر کار کند و ریسک خراب شدن کمتری دارند. کمپرسور به کار رفته در این کولر از نوع روتاری با تحمل دمای T3 است که دستگاه را مناسب برای مناطق حاره ای با دمای بالا در تایستان می کند.

پره های دو جهته جنرال گلد 24000 پلاتینیوم

باد گرم یا خُنک تولید شده در پنل کولر گازی جنرال گلد 24000 پلاتینیوم توسط پره های چرخان در دو جهت بالا و پایین خواهد وزید. این کار کمک می کند هوا در یک نقطه نوزد و باعث آزار شما نگردد همچنین هوای محیط را به چرخش در آورد و باعث یک نواخت شدن دما در تمام گوشه و زوایای منزل یا محیط کار شود. کولر گازی جنرال گلد R410 به شما قدرت انتخاب این را خواهد داد که تعیین کنید باد خروجی  از دستگاه دقیقاً در کدام جهت ثابت بوزد یا اینکه به صورت متناوب و چرخشی باشد. این کار از طریق ریموت کنترل به آسانی قابل تنظیم کردن است.

کولر گازی جنرال گلد 24000 پلاتینیوم مناسب برای اقلیم T1

برای هر منطقه جغرافیایی لازم است دستگاه تهویه مناسب همان شرایط آب و هوایی را انتخاب کنید. این مدل مخصوص نقاط کوهستانی، معتدل و خُشک طراحی شده است. مناطقی مانند زاگرس، البرز، دشت های مرکزی ایران و مناطق مشابه. حداکثر تا دمای 100 درجه سانتی گراد را تاب خواهد آورد و اسپلیت دیواری GG-S24000 Platinum می تواند کارایی داشته باشد اما در مناطق جنوبی کشور که بسیار شرجی است و دما گاهاً به بالای 100 درجه نیز می رسد، نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.

قیمت روز کولر گازی جنرال گلد 30000 موتور سنگین اصلی بهتر از دیجی کالا و گناوه

کولر گازی جنرال گلد 30000 مدل ویتالی یکی دیگر از کولر گازی هالی جنرال گلد می باشد که دارای یک موتور سنگین و پر قدرت است. فرق کولر گازی جنرال گلد ویتالی و پلاتینیوم در وجود موتور سنگین مدل ویتالی می‌باشد. پنل کولر گازی جنرال گلد 30000 مدل ویتالی بزرگ تر و عریض تر می باشد و صدای کمی دارد.یکی از قابلیت های چشم گیر این کولر گازی این است که برای همه ی فصل ها قابل استفاده است، چون عملکرد سرد و گرم دارد. و نیاز شما را برای سرما و گرما مرتفع میسازد. موتور این کولر در هنگام فعالیتش هیچ گونه صدایی ایجاد نمی کند و بسیار آرام بخش می باشد و اصلا کاربران را اذیت نخواهد کرد.

قدرت خنک کنندکی کولر گازی 30000 ویتالی

کولر گازی جنرال گلد 30000 مدل ویتالی برای آب و هوای گرم و معتدل کارایی بالایی دارد و کمپرسور آن دارای گاز T3 می باشد که جوابگوی خنک سازی محیط تا دمای 60 درجه سانتی گراد حاره ای است. همانطور که میدانید ظرفیت کولر گازی جنرال گلد ویتالی 30000  است و میتواند برای فضای تا 185 متر مربع به خوبی جوابگو باشد. کولر گازی جنرال گلد در فصول سرد به راحتی محیط را گرم می کند.برای خرید کولر گازی هر فرد ابتدا باید نوع آب و هوایی که در آن زندگی می کند را در نظر داشته باشد تا بتواند براساس آن آب و هوا مناسب ترین کولر گازی را انتخاب کند. اگر کولر گازی متناسب با آن آب و هوا نباشد موجب آسیب دیدن کولر گازی و افزایش هزینه های مصرفی انرژی خواهد شد.

کولر گازی جنرال گلد 30000 مدل ویتالی دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی می باشد و به طور کلی این کولر گازی قابلیت استفاده در چهار فصل را دارد این کولر گازی می تواند از فضای زیادی پشتیبانی کند و کمپرسور آن از رادیات طلایی که دور تا دور آن دارای  پوشش مسی طلایی می باشد برخوردار است که در برابر عوامل جوی و ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده است و روی آن دچار خوردگی نمی شود.که اطمینان استفاده از کولر گازی را تا سالهای سال به مشتری میدهد.

عکس و تصویر جدیدترین مدل کولر گازی های جنرال گلد

دیگر امکانات کولر گازی جنرال 30000 ویتالی

از امکانات دیگر کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی آن است که قابلیت پرتاب باد در چهار جهت را دارد و قابل کنترل با دست و همینطور ریموت خودکار و قابلیت چرخش 360 درجه می باشد این کولر گازی دارای مصرف انرژی کمی است. رنگ کولر گازی جنرال گلد 30000 ویتالی سفید صدفی می باشد و قابل ست کردن با هر  دکوری است. این کولر اینورتر دار  نمی باشد اما رده مصرف بسیار پایینی دارد. قابلیت شروع به کار به صورت اتوماتیک دارد دارای ریموت کنترل خودکار می باشد. دارای فیلتر هپا برای جلوگیری از ورود هوای مضر به فضای داخل خانه است. برای دیدن کولر های اینورتر دار را مشاهده کنید.

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا

فروشگاه اینترنتی تیک تاک کالا در حدود 4 سال فعالیت اینترنتی دارد این فروشگاه  تضمین بالاترین کیفیت با حداقل هزینه رو به شما هموطنان را میدهد خدمت به شما افتخار ماست

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی