چگونه از قانون جذب نتیجه بگیریم؟ مسیر درست و تضمینی

قانون جذب یک اصل جهانی است که بیان می کند هر چیزی را که روی آن تمرکز کنید به زندگی خود جذب خواهید کرد. هر چیزی که انرژی و توجه خود را به آن اختصاص دهید همان چیزی است که به شما باز خواهد گشت.

وقتی بر روی اتفاقات خوب در زندگی خود تمرکز می کنید، به طور خودکار اتفاقات مثبت بیشتری را به زندگی خود جذب خواهید کرد اما اگر روی افکار منفی متمرکز شوید و فقط روی موضوعاتی که در زندگی کمبود دارید تمرکز کنید، در نهایت منفی گرایی را به زندگی خود جذب خواهید کرد و آنچه بیشتر از همه می خواهید همچنان از شما دور خواهد شد.

امروزه قانون جذب طرفداران بسیار زیادی دارد اما یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می شود این است که چگونه از قانون جذب نتیجه بگیریم؟ به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با سایت وان جذب به عنوان بهترین سایت موفقیت و قانون جذب همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

3 گام برای نتیجه گیری از قانون جذب

برای نتیجه گرفتن از قانون جذب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرآیند سه مرحله ای ساده را دنبال کنید:

مرحله 1: آنچه را که می خواهید از کائنات درخواست کنید

به منظور نتیجه گرفتن از قانون جذب شما باید هر روز درخواست هایی را در قالب افکار به کائنات و همچنین ضمیر ناخودآگاه خود ارسال می کنید. هر چیزی که به آن فکر می کنید، می خوانید، درباره آن صحبت می کنید و به آن توجه می کنید، به کائنات انتقال داده می شود و آن چه چیزی را می خواهید بیشتر به زندگی خود جذب کنید را می توانید از این طریق به کائنات اعلام کنید.

به منظور صحبت با کائنات باید افکار خود را واضح و متمرکز بیان کنید و هر چه افکار شما واضح تر باشد، جذب آن برای شما آسان تر خواهد بود.

شما باید به این مسئله فکر کنید که وقتی به هدف خود رسیدید چه احساسی خواهید داشت؟ در طول روز چه کار می کنید؟ با چه کسی وقت می گذرانید؟ هرچه بیشتر بر روی این مسائل تمرکز کنید، سریعتر به رویاها و اهداف خود خواهید رسید.

مرحله 2: باور داشته باشید که به آنچه می خواهید، می رسید

نکته مهمی که برای نتیجه گرفتن از قانون جذب باید به آن توجه داشته باشید این است که فقط تمرکز بر روی آنچه می خواهید کافی نیست، باید باور داشته باشید که رسیدن به هدف تان امکان پذیر است.

اگر به آنچه می خواهید فکر کنید اما در دل خود شک دارید که هرگز به آن نخواهید رسید، در نهایت سیگنال های مختلفی را به کائنات خواهید فرستاد که با نتایج متفاوتی به شما پاسخ می دهد.

مشکل این است که اکثر مردم باورهای محدود کننده ای دارند که آن ها را از رسیدن به فراوانی و شادی باز می دارد.

کنترل این باورهای محدود کننده به بهترین شکل ممکن به شما کمک می کند تا بتوانید از قانون جذب نتیجه گرفته و به بهترین شکل ممکن از این قانون استفاده کنید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد دارید تا باورهای خود را در مورد قانون جذب قدرتمند کنید، می توانید از مطالب موجود در دوره های کوین ترودو (Kevin Trudeau) که از سایت وان جذب می توانید آن ها را تهیه کنید استفاده کرده و از این طریق از قانون جذب به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

مرحله 3: آن چه را که می خواهید دریافت می کنید

اکنون، برای دریافت آنچه که می خواهید لازم است تا آماده شده و سیگنال های مختلفی را به کائنات ارسال کنی و ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد احساسات مثبت در طول روز است.

استفاده از جملات تاکیدی یکی از مهم ترین کارهایی است که ضمیر ناخودآگاه شما را فعال می کند تا احساسات تصور شده خود را به واقعیت تبدیل کنید.

در نهایت، فراموش نکنید که برای رسیدن به اهداف خود باید ثابت قدم باشید و کارهای مختلفی که شما را به هدف می رساند را نیز انجام دهید. شاید نیت ها بسیار قدرتمند باشند اما برای به دست آوردن نتیجه باید فعالیت داشته باشید.

نتیجه قانون جذب

نحوه استفاده از قانون جذب برای اهداف خاص

پس از آن که بیان کردیم که چگونه از قانون جذب نتیجه بگیریم، حال بیایید نگاهی به چند نمونه از نحوه استفاده از قانون جذب برای رسیدن به نتایج خاص در زندگی بیاندازیم و در مورد آن صحبت کنیم.

جذب پول و موفقیت مالی

اگر می خواهید ثروت خود را افزایش دهید، بر اساس قانون جذب زمان بیشتری را صرف فکر کردن به پول کنید! شما باید در مورد چگونگی افزایش رفاه و کسب درآمد بیشتر، کتاب بخوانید و ویدیو تماشا کنید؛ شما باید مقدار اهداف خود را به صورت واضح مشخص کرده و باور کنید که این اتفاق خواهد افتاد.

مهمتر از همه شما باید به یاد داشته باشید که برای همه چیزهایی که در حال حاضر دارید سپاسگزار باشید و از اتفاقات خوب در زندگی خود قدردانی کنید. این به شما کمک می کند تا سیگنال های مثبتی را به کائنات ارسال کنید.

جذب عشق

افرادی که می توانند از قدرت قانون جذب عشق استفاده کنند، اغلب از آن برای جذب عشق به زندگی خود استفاده می کنند. اگر می خواهید عشق را به زندگی خود جذب کنید باید با دیگران و خودتان با محبت رفتار کنید. از عشقی که در زندگی تان دارید قدردانی کنید و به دنبال راه هایی برای ابراز آن باشید و هر چه بیشتر سیگنال های مربوط به عشق ایجاد کنید، سیگنال قوی تری به کیهان ارسال خواهید کرد و قدرت بیشتری برای جذب عشق به زندگی خود به دست خواهید آورد.

بهبود وضعیت سلامت روحی و جسمی

شما می توانید از قانون جذب برای بهبود سلامت روحی و جسمی خود استفاده کنید.  یادگیری نحوه استفاده مؤثر از قانون جذب مستلزم آن است که به فرد مثبت اندیش تری تبدیل شوید که بر روی احساسات غنی کننده روح مانند احساس قدردانی و فراوانی تمرکز دارد.

این به شما اجازه می دهد تا ذهنیت سالم تری داشته باشید که به نوبه خود به شما انگیزه می دهد که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و الهام بگیرید که از سلامت جسمانی خود نیز مراقبت بهتری داشته باشید.

حرف آخر

در این مطلب به این سوال بسیار مهم پاسخ دادیم که چگونه از قانون جذب نتیجه بگیریم. توجه به موارد گفته شده در این مطلب به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این قانون استفاده کرده و از این طریق در زندگی خود به موفقیت و شادی برسید.

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی