راهنمای خرید پی اس ووچر

دارا بودن کد پی اس ووچر ساده ترین راه برای نقل و انتقالات مالی و خرید از سایت های خارجی محسوب می گردد. ظهور پی اس ووچر در سال های اخیر تحول عظیمی در دنیای اقتصاد و رفاه حال مردم ایجاد کرده است. با استفاده از کد پی اس ووچر خرید و فروش و انجام پرداخت ها در سطح بین المللی بین مردم روایج یافت. در ادامه بیشتر با نحوه خرید پی اس ووچر آشنا خواهید شد.

آشنایی با کد پی اس ووچر

کد پی اس ووچر به سرعت جایگاه ویژه ای در میان مردم کل جهان پیدا کرد. دلیل آن سهولت انجام انتقالات مالی و پرداخت های بین المللی و امکان خرید از سایت های خارجی بود. پی اس ووچرها همان کیف های الکترونیکی هستند و یک سیستم پرداخت الکترونیکی مشابه پرفکت مانی هستند. هدف از بکارگیری این سیستم سهولت در انجام پرداخت ها و نقل و انتقالات ایمن و مطمئن است.

مهم ترین کاربرد خرید پی اس ووچر

محصول اصلی شرکت پریمیوم ووچر در واقع همان پی اس ووچر است. پریمیوم ووچر وب سایتی دارد که به عنوان کیف پول الکترونیکی عمل کرده و کاربران قادر هستند موجودی و دارایی دیجیتال خود را برای نگهداری به سایت مورد نظر انتقال دهند. کاربران در هر زمان که مایل بودند می توانند کل دارایی خود را در قالب یک کارت اعتباری دریافت کنند. بنابراین با در اختیار داشتن این کارت قادر خواهند بود در هر زمان و موقعیتی خرید کرده و یا پرداخت های خود را انجام دهند. همچنین در صورت نیاز دارایی خود را به ارز مورد نظر خود تبدیل نمایند.

در نظر بگیرید موجودی حساب یک فرد در سایت پریمیوم ووچر 2000 دلار است. پس از گذشت مدت زمانی تصمیم دارد از طریق یک سایت دیگر اقدام به خرید یک کالا، خدمات و یا شارژ اکانت خود کند. بر اساس میزان مبلغی که مورد نیاز دارد می تواند درخواست خرید کد پی اس ووچر کرده و اعتبار خود را افزایش دهد.

به طور مثال به میزان 50 دلار کد پی اس ووچر نیاز دارد. درخواست خود را بدون نیاز به ایجاد حساب در پریمیوم ووچر ثبت می کند و یک کد ترکیبی دریافت می کند. در نهایت وجه مورد نیاز خود را انتقال می دهد.

آموزش نحوه خرید کد پی اس ووچر

برای انجام فروش ووچر وارد پنل کاربری تان در سایت پریمیوم ووچر شوید. پس از ورود به پنل پی اس ووچر را انتخاب نمایید. در مرحله بعد مبلغ مورد نیاز خود را بر مبنای دلار وارد کرده و در نهایت روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

نکته: اگر کیف پول و یا اعتبار در این وب سایت دارید نیازی به انجام احراز هویت به منظور دریافت پی اس ووچر نخواهید داشت. به محض اینکه هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت آنلاین پرداخت نمودید، کد پی اس ووچر خریداری شده شما در پنل کاربری تان نمایش داده می شود.

نکته مهم: کسی که این کد را در اختیار دارد به عنوان مالک کد شناخته شده و می تواند به راحتی آن را خرج کند. بنابراین به منظور حفظ امنیت دارایی تان از در اختیار قرار دادن این کد به افراد ناشناس خودداری کنید.

مزیت های خرید کد پی اس ووچر

کد پی اس ووچر همچنان برای بسیاری از افراد ناشناخته است. با این حال به یکی از بهترین روش ها برای پرداخت های بین المللی تبدیل شده است.

  • سرعت بالا در هنگام استفاده
  • امنیت بالا

معایب خرید کد پی اس ووچر

استفاده از کد پی اس ووچر در کنار مزیت هایی نظیر امنیت و سرعت بالا، معایبی را نیز برای کاربران به همراه دارد. در ادامه با این معایب آشنا می شوید:

  • کم بودن تعداد سایت ها و درگاه های پشتیبان کننده از کد پی اس ووچر در مقایسه با دیگر سیستم های مالی
  • عدم ذخیره ارز در قالب اصلی یا تبدیل به پریمیوم مانی

جذابیت خرید کد پی اس ووچر برای کاربران به ویژه ایرانی ها بسیار زیاد است. دلیل آن این است که پیش از آن کاربران برای انجام پرداخت های در سطح بین المللی به دلیل وجود تحریم ها با مشکل مواجه بودند. اما با ظهور پی اس ووچرها این مشکل حل و برطرف گردید. بنابراین کاربران می توانند با استفاده از کد پی اس ووچر پرداخت های خود را به آسانی انجام دهند.

 

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی