سوادآموزی ظرفیت بالایی برای نوآوری و کارهای خلاقانه دارد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، محسن حاجی میرزایی در دیدار رییس و مدیران سازمان سوادآموزی با تاکید بر اهمیت سوادآموزی و ارزش کار سوادآموزی افزود: خدماتی که در حوزه الکترونیک انجام گرفته، کارهای با ارزشی است.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص نیروی انسانی سازمان سوادآموزی گفت: نیروی انسانی سازمان سوادآموزی همواره دچار مشکلاتی بوده که باید سعی و اهتمام لازم در رفع مشکلات صورت گیرد و سازمان از نیروهای با انگیزه کافی برای انجام کار برخوردار باشد. بحث نیروی انسانی خیلی مهم است، اما در اول ماموریت به روشنی بازتعریف و تبیین و بعد براساس آن نیروی انسانی، ساختار، سازمان و چارچوب های منطقی برای آن طراحی شود. این مشکل مختص سازمان نهضت سوادآموزی نیست، در آموزش و پرورش نیز وجود دارد. باید مهارت ها برای حل پایدار مسئله افزایش یابد.

بحث سازمان آموزش بزرگسالان آغازی مهم برای این کار است

حاجی میرزایی در خصوص تشکیل سازمان آموزش بزرگسالان اظهار داشت: بحث سازمان آموزش بزرگسالان می تواند آغاز مهمی برای این کار باشد تا حدی که موضوع را طرح کردیم و موافقت گرفتیم، اما با توجه به طول کشیدن این موضوع و طرح در شورای اداری، تفاهم کردیم که با حضور سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی  این امر عملیاتی شود، اما تا امروز سازمان امور اداری و استخدامی مسئله را حل  نکرده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ داشتن پشتکار و امید لازمه کار در سوادآموزی است. مایوس نشوید و با امید و نشاط و هم فکری بیندیشید دقیقا چه کاری باید انجام شود ، همکاری با مرکز آمار حتما فکر خوبی است. باید تصویر دقیق تری داشته باشیم. من هم حاضرم در این رابطه کمک کنم.

حاجی میرزایی در ادامه بیان داشت: سوادآموزی ظرفیت بالایی برای نوآوری و کارهای خلاقانه و متفاوت دارد. فضای مجازی بستر جدیدی است که باید ببینیم در این بستر چه کار می توانیم انجام دهیم. کارهایی را که شروع کردید، همچنان با توکل به خدا استمرار دهید. اتفاقاتی که در حوزه عدد و رقم سوادآموزی افتاده قابل تقدیر است. کارهایی که در زمینه رادیو اینترنتی، شادنما و فعالیت‌های این‌چنینی انجام شده نیز قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: برای تعیین اعتبارات سازمان نهضت سوادآموزی کمک می کنم و اما باز به توجه خودتان نیاز است. هر اقدامی کنید در کنار شما هستم، اما نیاز به پیگیری های خودتان دارد. اگر دنبال مسئله را گرفتید مطمئن باشید حل خواهد شد.

شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی در این دیدار، گزارش هایی از اقدامات صورت گرفته در ادوار گذشته و سال ۱۳۹۹ ارائه کرد. 

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی