بیوگرافی دیلان چیتاک دختر ابراهیم تاتلیس با ویدئو

ابراهیم تاتلیس را می‌شناسید؛ خواننده معروف ترکیه‌ای که پدر او از عرب‌های ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بوده است.دیلان چیتاک (تاتلیس) دختر ابراهیم دارای زندگی نامه جالبی است که خواندن آن خالی از لطف نیست. دیلان چیتاک نیز به مانند پدرش در عرصه خوانندگی مشغول است و ناگفته‌های زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

بیوگرافی دیلان چیتاک + ازدواج

دیلان چیتاک زاده کشور ترکیه است که در سال 1989 و در روز 2 دسامبر به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته زبان و موسیقی از دانشگاه کشور آمریکاست که بعد از فارغ التحصیلی و در سال 25 سالگی وارد عرصه خوانندگی شد. آهنگ نخست دیلان با نام cik Disari منتشر شد که مورد توجه بسیاری از کاربران علاقه‌مند به موسیقی قرار گرفت. دیلان علاوه بر خوانندگی به دنیای مدلینگ نیز علاقه است، وی در سال 2019 به عنوان مدل در فستیوال Murat Aytulum شرکت کرد.

دیلان چیتاک یک برادر به نام ایدو تاتلیس دارد. جالب است بدانید که مادر وی ایشیل چیتاک به صورت مخفی با ابراهیم تاتلیس رابطه داشته است. این رابطه در دهه 90 میلادی شکل گرفت. این رابطه باعث ایجاد یک فرزند شد که ابراهیم از پذیرفتن آن خودداری کرد و به همین دلیل مادر دیلان مسئولیت بزرگ کردن وی را بر عهده گرفت.

این باعث شد تا دیلان چیتاک ترجیح دهد تا نام خانوادگی خود را چیتاک انتخاب کند. مادر دیلان برای دومین بار با Cem Citak ازدواج کرد. همسر دوم ایشیل یک فوتبالیست بود که نام خانوادگی وی به صورت رسمی در شناسنامه دیلان ثبت شد. دیلان با لونت دورتر یکی از خواننده‌های موسیقی پاپ وارد رابطه عاشقانه شد و در سال 2022 ازدواج خود را به صورت رسمی اعلام کرد. ابراهمیم نیز به عنوان پدرش در مراسم جشن عروسی دخترش حضور داشت.

تحصیلات دیلان چیتاک چیست

دیلان در دبیرستان در رشته موسیقی تحصیل کرد و آموزش موسیقی را به همراه خوانندگی یاد گرفت. وی به سازهای پیانو و ویولن بسیار علاقه‌مند است. دیلان سعی کرد تا 2 سال ویولن و 4 سال پیانو تمرین کند. شخصیت و روحیات دیلان به گونه‌ای بود که از همان ابتدا به گروه موزیکال علاقه داشت و در مدرسه به عنوان یک شخصیت معروف، در جلسات موزیکال شرکت می‌کرد.
وی در سال 2011 برای یادگیری آموزش زبان به شکل رسمی به کشور آمریکا رفت و با استفاده از هنر خود توانست در تیم‌های دانشجویان کالج موسیقی برکلی، کنسرت‌های زیادی را برگزار کند. آشنایی دیلان با یک معلم آواز آمریکایی باعث شد تا بتواند در حیطه آواز نیز به موفقیت‌های زیادی برسد. وی پس از یک سال توانست به کشور ترکیه بازگردد و تحصیل خود را در رشته موسیقی شناسی ادامه دهد.

آغاز کار رسمی دیلان چیتاک

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، دیلان به خاطر انتشار تک آهنگ خود با نام Cik Disari توانست به محبوبیت برسد. این موزیک ویدیوی جنجالی تاکنون بیش از 1.4 میلیون بار در یوتیوب دیده شد. او در سال 2018 توانست با همکاری یک تیم معتبر حساب کاربری خود را در اینستاگرام ایجاد کند. تک آهنگ “متاسفانه” در سال 2018 با همکاری جاستین تیمبرلیک منتشر شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی پس از موفقیت در فعالیت خود با مراجعه به دکتر به وی بیان کرد که شک دارد و فکر می‌کند پدرش ابراهیم تاتلیس است. تا آن زمان به صورت دقیق و مشخص نمی‌دانست که پدرش ابراهیم است. وی خبر مهم زندگی خود را در یک برنامه زنده افشا کرد و بدون احساساتی شدن توانست اصل مطلب را به بینندگان انتقال دهد. وی بیان می‌دارد که رابطه بسیار خوبی با پدرم ابراهیم تاتیس دارم. این رابطه گرم و صمیمی شاید برای خیلی از مردم جای تعجب داشته باشد.

اتفاقات دیگر زندگی دیلان

دیلان در سال 2021 در یک مرکز زیبایی مورد حمله افراد ناشناس که دارای اتباع خارجی بودند قرار گرفت و بدون آنکه آسیبی ببیند از این حمله جان سالم به در برد. دیلان در سال 2007 با از دست دادن ناپدری خود بیان کرد که زندگی در این سال فقط تو را از من نگرفت چرا که احساسات، کودکی و شادی من را گرفت.
دیلان پس از پیدا کردن پدر خود یعنی ابراهیم عکسی از خود منتشر کرد و بیان کرد که من فردی بودم که خدا دوستش داشت. وی با تمجید از گران بها بودن پدر خود گفت که من معتقدم پدرم ابراهیم را به اندازه پدرم جم دوست دارم. دیلان پس از این که ابراهیم تاتلیس وی را پذیرفت در برنامه ایبو شو شرکت کرد تا با اجرای پدرش همراهی کند. وی در این برنامه چند ترانه قدیمی از پدرش را خواند تا فضا بسیار احساسی شود.
  • ویدیو اجرای Kal Benim İçin ابراهیم تاتلیسس توسط دخترش دیلان Dilan Tatlıses

بازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی