تغییر در لوگوی شبکه جهانی جام جم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه جام جم تلویزیون، ضمن حفظ طرح اصلی لوگوی خود که بر مبنای گل نیلوفر آبی و بیانگر نمادهای مشترک با عقاید سایر ملل است، اقدام به بازنگری در رنگ و فونت آن کرده است.

این شبکه از اسفند سال ۹۸ با توجه به ضرورت تعامل بیشتر با ایرانیان خارج از کشور و فارسی‌زبانان دنیا، دارای سه کانال شد که هر سه با یک لوگوی ثابت و یک لوگوتایپ انگلیسی مخصوص به خود به روی آنتن رفته بودند.

لوگو تایپ جدید طراحی شده به زبان فارسی به همراه عدد هر کانال، هم نشان دهنده فارسی‌زبان بودن کانال‌هاست و هم با هماهنگی کامل در طرح کلی لوگو، به زیبایی بیشتر قاب تصویر کمک می‌کند. رنگ فیروزه‌ای در پره‌های لوگو که نماد آرامش فکری و ذهنی و کاهش استرس و اضطراب و همچنین صداقت و اعتماد است و در معماری سنتی به وفور دیده می‌شود، در کنار رنگ مکمل زرد و نارنجی دایره وسط لوگو و عددهای سه کانال، انرژی مضاعف به طرح می‌دهد.

یکی از فرم‌های اصلی استفاده شده در گرافیک جدید شبکه، پره‌های لوگوی شبکه است که هم قابلیت استفاده در گرافیک دارد و هم کاملا لوگوی شبکه را تداعی می‌کند. از این فرم با تکرار در زوایای مختلف استفاده شده که به معنی تنوع در برنامه‌های شبکه، تنوع بینندگان و در حالت کروی بودن، به معنی پخش برنامه در نقاط مختلف کره زمین است.

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی