افزون بر چهار هزار نفر در آزمون سراسری درشهرستان فسا به رقابت پرداختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه فسا روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت علمی همزمان با  سراسر کشور،  از روز  چهارشنبه ۹ تیرماه و در هشت حوزه امتحانی در شهرستان فسا آغاز شد.

محمد امین تسلیمیان  اظهار داشت: با توجه شیوع کرونا، اولویت نخست و شرط اساسی در برگزاری آزمون سراسری کنکور، سلامت داوطلبان و رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی بود.

 وی بیان کرد:  دانشگاه فسا بعنوان مجری کنکور سراسری در این شهرستان، تمام تدابیر و تمهیدات لازم را برای رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی، در محل‌های برگزاری آزمون به کار گرفت. 

تسلیمیان بیان کرد: نظارت دقیق به طور محسوس و نامحسوس در محل برگزاری آزمون انجام گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه فسا بیان کرد: آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۰ که  ۹ تیر آغاز شده تا  امروز،شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ ادامه یافت. 

 وی اظهارداشت: از مجموع ۴هزار و ۲۰۵ داوطلب کنکور در فسا، ۶۰درصد آنها در قالب ۲ هزار و ۵۶۳ نفر داوطلب زن و ۴۰درصد نیز مرد بودند.

 وی ادامه داد: همچنین از این تعداد ۲۹۰ داوطلب در گروه ریاضی ، ۲هزار و ۱۸۳ داوطلب در گروه تجربی، ۹۱۴ داوطلب در گروه انسانی، ۲۳۲ نفر در گروه هنر و ۴۶۵ داوطلب نیز در گروه زبان های خارجی به رقابت علمی پرداختند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت کنندگان در رشته تجربی و کمترین نیز در رشته هنر بودند ؛ گفت: این آزمون با حضور ناظرانی از سازمان سنجش، بهداشت و سایر حوزه های امنیتی امنیتی و آموزشی ، اورژانس، فرماندهی انتظامی و آموزش و پرورش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاها وسالن های بزرگ شهر برگزار گردید.

 دانشگاه فسا از سال ۹۳ تاکنون مسئولیت برگزاری کنکور سراسری را در شهرستان فسا برعهده دارد. 

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی