کلاس خصوصی بهتر است یا عمومی؟

همان طور که می دانید کلاس های زبان می توانند هم به صورت خصوصی و هم عمومی برگزار شوند. اما سوال این است که کلاس خصوصی بهتر است یا عمومی؟ بسیاری از افراد بر این باورند که  برخی معتقدند که کلاس های مزایایی ندارد و بیهوده است. برخی دیگر فکر می کنند که در کلاس های عمومی چون با معلم ارتباط ندارند نمی توانند از وضعیت خود با خبر شوند. در این زمینه موسسه گات بیش از 20 زبان رایج دنیا را به صورت خصوصی، عمومی، گروهی ، نیمه گروهی و … آموزش می دهد.

از کلاس خصوصی چه می دانید!

کلاس های خصوصی زبان دارای ویژگی های به خصوصی هستند!

انتخاب کردن معلم توسط خود زبان آموز و یا والدینش: انتخاب معلم توسط خود زبان آموز مناسب تر است که خودش می داند با چه معلمی درس را بهتر متوجه می شود و یا والدین آن کنترل بر درس آن دارند.

ایجاد اعتماد به نفس بالا در زبان آموز :یکی از ویژگی های کلاس های خصوصی این است که اعتماد به نفس شاگردان افزایش پیدا می کند و پیشرفت چشم گیری خواهند داشت.  علاوه بر این زبان آموزی که در کلاس های خصوصی است مطالبی که در کلاس های خودش یاد می گیرد راحت تر می آموزد.

از کلاس عمومی چه می دانید!

همان طور که می دانید در کلاس های عمومی استاد در یک کلاس با جمعیت مشخص تدریس می کند و یک روش ثابت را برای آموزش انتخاب می کند. در این کلاس ها زبان آموزان می توانند بهتر از کلاس های خصوصی مکالمه بشنوند و با انواع کلمات و عبارات آشنا شوند و همچنین مکالمه خودشان هم تقویت می شود.با این حال باز هم سوال است که کلاس خصوصی بهتر است یا عمومی؟

میزان یادگیری زبان آموز در کلاس عمومی بهتر است یا خصوصی؟

در کلاس های عمومی تعداد زبان آموزان بیشتر است به همین دلیل استاد نمی تواند تمرکز به سطح یادگیری تمام زبان آموزان داشته باشد، همچنین در کلاس های عمومی زبان آموز گاهی مطلبی را متوجه نمی شود و از آن گذر می شود. با این حال در این کلاس ها در محیط آموزش قرار می گیرید و با انواع گفت و گو ها و کلمات متفاوت و نظرات هم کلاسی هایتان آشنا می شوید.
اما در کلاس ‌های خصوصی، اولین ماموریت معلم این است که سطح علمی و جایگاه دانش‌ آموز در دروسش را متوجه بشود و بفهمد دقیقا دانش‌ آموز در چه مباحثی ضعف دارد، پس از آن برنامه تدریس خود را بر اساس نیاز دانش ‌آموز می‌ چیند.

کلاس خصوصی یا عمومی؟

روش های تدریس در کلاس عمومی بهتر است یا خصوصی؟

در کلاس های عمومی استاد با یک روش ثابت تدریس می کند و این زبان آموز است که باید خود را با شرایط وفق دهد. اما در کلاس های خصوصی معلم با توجه به شرایط زبان آموز و ذهنیت او روش تدریس مناسب را انتخاب می کند

کلاس عمومی به صرفه تر است یا خصوصی

از آنجایی که کلاس های عمومی در آموزشگاه زبان برگزار می شوند باید وقت بیشتری برای رفت و آمد و… صرف کرد. اما در کلاس های خصوصی معلم یا به صورت حضوری به منزل شما می آید و یا به صورت آنلاین برگزار می شود و هزینه رفت و آمد ندارید و همچنین موار دیگر که شای هر کدام به صورت جداگانه برای زبان آموز مهم باشد. در آخر با توجه به مواردی که گفته شد تصمیم با خود زبان آموز است که به کلاس عمومی تمایل دارد و یا خصوصی؟

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی