راهکارهایی برای نقاشی ساختمان ارزان

نقاشی ساختمان ارزان ازجمله اقداماتی است که با میزان هزینه کمتر نسبت به سایر فعالیت‌های بازسازی ساختمان، تغییر عالی در محیط موردنظر ایجاد می‌کند. اما به هر حال این کار نیز هزینه‌های خود را داشته و نیازمند میزان خاصی از بودجه است. می‌توانید با چندین متخصص و رنگ‌کار باتجربه و یا شرکت‌های خدماتی صحبت کرده و حدود قیمت نقاشی ساختمان را به دست آورید.

اگر شما نیز از افرادی هستید که با شنیدن قیمت‌ها دچار نگرانی شده‌اید، در این مقاله با همراه باشید تا نکات مهمی در مورد رنگ آمیزی ساختمان ارزان بیان کنیم. با کمک این موارد می‌توانید هزینه‌های نقاشی محیط را تا حد زیادی کاهش دهید.

ترفندهای نقاشی ساختمان ارزان

ترفندهای مختلفی وجود دارد که به کار گیری آن‌ها باعث کاهش هزینه‌های رنگ کاری می‌شود. البته توجه داشته باشید که هرگز از مواد بی کیفیت و یا افراد بی تجربه برای این کار استفاده نکنید. این کار باعث کیفیت پایین کار و دوباره کاری می‌شود. در ادامه ترفندهای مهمی برای کاهش هزینه نقاشی ساختمان آورده شده‌اند.

نقاشی را در فصل مناسب انجام دهید

در برخی از فصول سال ازجمله قبل از تعطیلات عید و یا تابستان تعداد سفارش‌های رنگ کاری بسیار بالاتر از زمان‌های دیگر است. در این مواقع به دلیل حجم کاری بالای نقاش ساختمان، دستمزد رنگ کاری نیز افزایش می‌یابد. اگر بخواهید هزینه نقاشی را کاهش دهید بهتر است در ایام دیگری برای این کار اقدام نمایید.

از رنگ‌های پلاستیکی استفاده کنید

رنگ‌های پلاستیکی نسبت به مدل‌های روغنی هزینه کمتری دارند. علاوه بر آن دستمزد اجرای رنگ‌های پلاستیکی نیز کمتر است. برای اجرای نقاشی ساختمان ارزان می‌توانید بخش‌هایی از محیط که دسترسی کمتری به آن‌ها وجود دارد، ازجمله سقف ساختمان را به استفاده از رنگ پلاستیکی رنگ کنید.

بخشی از دیوارها را خودتان رنگ کنید

رنگ کاری کار سختی نیست اما به تجربه، دقت و حوصله بسیار زیادی احتیاج دارد. برای کاهش هزینه‌های می‌توانید بخش‌هایی که کمتر در معرض دید قرار دارند را خودتان رنگ کنید. به این صورت هزینه‌ها کاهش یافته و از آنجایی که این نقاط در معرض دید نیستند، ایرادات احتمالی کمتر دیده می‌شوند. رنگ‌کاری بخش‌های مهم‌تر را حتما به نقاش ساختمان باتجربه بسپارید.

ترفندهای کاهش قیمت نقاشی ساختمان

حتما از رنگ کار باتجربه کمک بگیرید

گاهی اوقات افراد برای کاهش هزینه‌ها خودشان دست به کار می‌شوند. اما به دلیل نداشتن تجربه کافی کار را با کیفیت پایین انجام داده و مجبور می‌شوند دوباره رنگ کاری را انجام دهند. اگر از یک فرد متخصص برای رنگ کاری کمک بگیرید، در کمترین زمان ممکن با کیفیت مناسب رنگ کاری را انجام داده، به هیچ عنوان مواد اولیه هدر نمی‌رود و هیچ گونه هزینه اضافی برای شما به همراه نخواهد داشت.

از شرکت‌های معتبر کمک بگیرید

بسیاری از شرکت‌ها خدماتی دارای نیروهای باتجربه در زمینه رنگ کاری هستند. اگر فرد متخصصی در زمینه رنگ کاری سراغ دارید می‌توانید از این شرکت‌ها کمک بگیرید. این شرکت‌ها همچنین دارای تعرفه‌های مشخص رنگ کاری هستند که با کمک گرفتن از آن‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

رنگ آمیزی را بر روی دیوارهای خشک انجام دهید

گاهی اوقات دیوارها برای رنگ آمیزی به زیرسازی احتیاج دارند. بهتر است پس از انجام فعالیت‌های زیرسازی زمان لازم برای خشک شدن کامل دیوارها اختصاص دهید. اگر دیوار خیس خورده و مرطوب را رنگ آمیزی کنید، به سرعت ترک خورده و پوسته پوسته می‌شود. این موضوع باعث می‌شود دیوارها نیاز به رنگ کاری مجدد داشته و هزینه چندین برابر شود.

رنگ آمیزی ساختمان ارزان مناسب چه محیط‌هایی است؟

استفاد از رنگ‌های ارزان‌تر و کمک گرفتن از افرادی که تخصص کمتری داشته و برای رنگ کاری هزینه کمتری دریافت می‌کنند، از کیفیت نهایی نقاشی کاهش می‌دهد. به همین دلیل نقاشی ساختمان ارزان قیمت برای تمام بخش‌های محیط مناسب نیست.

به عنوان مثال رنگ‌های پلاستیکی قابلیت شستشو ندارند و گرد و غبار زیادی به خود جذب می‌کنند. به همین دلیل اگر برای کاهش هزینه‌ها از این نوع رنگ استفاده می‌کنید، نباید محیط‌های شلوغ‌ و در دسترس را با این نوع رنگ، رنگ آمیزی کرد. این کار باعث می‌شود رنگ به سرعت آسیب دیده و مجبور به نقاشی مجدد شوید که هزینه را چند برابر می‌کند.

اگر قصد دارید برای کاهش هزینه خودتان دست به کار شوید، حتما محیط‌هایی که کمتر در معرض دید هستند را انتخاب کنید. اگر تجربه کافی نداشته باشید، نمای منزل یا محیط موردنظر پس از رنگ کاری زشت و زننده می‌شود.

نقاشی ساختمان ارزان در تهران

لیست قیمت نقاشی ساختمان ارزان

هزینه نقاشی ساختمان با توجه به معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. به دلیل نوسانات موجود در بازار این قیمت دستخوش تغییراتی می‌شود و بهتر است قبل از اقدام از قیمت‌ها مطلع شوید.

در ادامه لیست قیمت نقاشی ساختمان ارزان در سال جدید آورده شده است.

قیمت رنگ کاری ساختمان با رنگ پلاستیک + زیرسازی:  25،000 تا 35،000 تومان

هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک + زیرسازی:  30،000 تا 45،000 تومان

قیمت نقاشی منزل با رنگ روغن + زیرسازی:  35،000 تا 50،000 تومان

عوامل بسیار زیادی ازجمله متخصص شرکت خدماتی، نوع رنگ، میزان رنگ موردنیاز و … بر تعیین هزینه تأثیرگذار هستند. به همین دلیل نمی‌توان قبل از اندازه‌گیری و تعیین جزئیات به طور دقیق هزینه را تخمین زد. پس از بررسی‌های انجام شده قیمت محاسبه شده و در صورت تمایل می‌توانید اقدام به رنگ آمیزی کنید.

دسترسی به نقاشی ساختمان ارزان در تهران و سایر شهرها

همان‌طور که گفته شد عوامل بسیار زیادی بر هزینه نقاشی ساختمان تأثیر می‌گذارند. با توجه به نکات گفته شده می‌توانید تا حد زیادی در این هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. شرکت‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به دلیل فضای رقابتی به دنبال کاهش هزینه‌های رنگ کاری تا میزان بسیار زیادی هستند.

“خدمت از ما” ازجمله پلتفرم‌های آنلاین بسیار معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات از جمله نقاشی ساختمان ارزان در بیش از 40 شهر ایران است. شما می‌توانید از طریق مراجعه به وب سایت (https://khedmatazma.com/) یا اپلیکیشن “خدمت از ما” به صورت رایگان درخواست خود را برای نقاشی محیط‌های مختلف ثبت کنید و از هزینه‌های مختلف رنگ کاری ساختمان مطلع شوید.

یکی از مزایای پلتفرم آنلاین خدمات اینست که شما می‌توانید به صورت آنلاین با کارشناسان و بهترین متخصصان در زمینه نقاشی ساختمان در شهرتان گفتگو کرده و از آن‌ها در مورد قیمت و نوع رنگ آمیزی سوال کنید. همچنین می‌توانید نمونه کارهای قبلی آن‌ها را مشاهده کرده و نظرات مشتریان قبلی‌شان را مطالعه کرده و با اطلاعات کامل برای انتخاب بهترین نقاش ساختمان اقدام نمایید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی