عکاسی تبلیغاتی راهی برای دیده شدن محصولتان

حتما به کرات برایتان پیش آمده است که جذب زیبایی یک عکس شده اید و به صورتی غیر ارادی برای خرید آن محصول پا پیش گذاشته اید اما آیا تاکنون به علت این امر فکر کرده اید ؟

جواب این سوال شما در یک کلمه خلاصه شده است عکاسی ، اگر شما بتوانید از محصولات خود به درستی عکسبرداری کنید نیمی از راه فروش را با موفقیت طی کرده اید و توانسته اید نظر دیگران را به صفحه خود جلب کنید.

عکاسی تبلیغاتی یکی از مهم ترین زیر شاخه های عکاسی است که به دنبال نشان دادن ویژگی های مثبت یک محصول و پوشاندن ایرادات همان محصول می باشد.

در واقع هدف از عکاسی تبلیغاتی این است که در ضمیر ناخودآگاه افراد حس مطلوبی را ایجاد نماید تا باعث شود مخاطبان هدف و یا غیر هدف جذب آن عکس شوند پس اگر می خواهید در مسیر درست فروش حرکت کنید نیاز است تا از محصولات خود عکسبرداری نمایید.

برای عکسبرداری از محصولاتتان شما باید به دنبال یک آتلیه عکاسی تبلیغاتی باشید تا در آن آتلیه کار شما با کیفیت بالا انجام شود و از نتیجه کار راضی باشید.

عکاس تبلیغاتی به چند صورت انجام می پذیرد ؟

عکاسی تبلیغاتی چنان مفهوم گسترده ای دارد که در تمامی مشاغل می توان از آن استفاده کرد از صنایع غذایی تا مشاغلی که محصولی را عرضه می کنند امکان استفاده از این نوع عکاسی را دارند.

عکاسی از غذا را می توان یکی از زیر شاخه های این نوع عکاسی دانست تصور کنید شما می خواهید کاری کنید تا آب از لب و لوچه افراد آویزان شود و به تبع آن فروش شما افزایش داشته باشد در این صورت باید از این نوع عکاسی بهره ببرید و به نوعی از غذاهای خود عکاسی نمایید تا ظاهری فریبنده را داشته باشد.

اگر بخواهیم عکاسی تبلیغاتی را مانند یک نمودار دایره ای در نظر بگیریم و آن را به قسمت های مختلف تقسیم کنیم بیشترین سهم را می توان برای عکاسی از پوشاک در نظر گرفت چرا که اکثر کسانی که در کار فروش پوشاک هستند فرقی نمی کند صنف فروششان چه باشد مشتری پر و پا قرص این سبک از عکاسی هستند.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی به چه صورت است ؟

تعرفه برای عکسبرداری یک امری مشخص نیست و بنا به عوامل زیادی این نرخ تعیین می شود اما مهم ترین عاملی که در هزینه عکسبرداری نقش دارد را می توان تعداد عکس ها و همچنین کیفیت کار دانست.

شاید یک شرکتی با هزینه خیلی کم این کار را برای شما انجام دهد اما در نهایت کار شما کیفیت لازم را نداشته باشد و شما زمان و هزینه خود را هدر داده باشید پس قبل از بررسی مسائل مالی حتما نمونه کارهای شرکتی که قصد همکاری با آن ها را دارید را مد نظر قرار دهید.

برای فروش بیشتر کدام سبک از عکاسی مناسب تر است ؟

حتما در طی تحقیقاتی که در خصوص انواع عکسبرداری داشته اید به این نکته برخورده اید که عکاسی صنعتی برای شما بهتر است یا عکاسی تبلیغاتی جواب سوال شما پیش ماست چرا که هر کدام از این نوع سبک های عکاسی اهداف جداگانه ای را دنبال می کنند و هیچ ارتباطی با هم ندارند.

عکاسی تبلیغاتی که پیش تر به توضیح آن پرداختیم هدف فروش را دنبال می کند و تمام سعی خود را می کند تا ظاهر عکس را چنان زیبا نشان دهد که بینندگان آن عکس وسوسه شوند.

برخلاف عکاسی تبلیغاتی اما عکاسی صنعتی است که اصلا هدف فروش محصول را دنبال نمی کند و تنها به دنبال برند سازی و جا انداختن برند خود در ذهن همگان می باشد پس شما باید با توجه به نیاز خود یکی از دو سبک از عکاسی را انتخاب نمایید.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در هر دو سبک از عکاسی می توان به آن اشاره کرد ماندگاری بالا و همچنین قابلیت اشتراک گذاری آسان است چرا که شما می توانید به مدت طولانی از یک عکس استفاده کنید و به راحتی عکس های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های یک عکسبرداری خوب در چیست ؟

داشتن خلاقیت یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که باعث می شود تعداد کلیک ها بر روی عکس شما بالا برود درواقع باید عکسبرداری به حدی حرفه ای شود که مخاطبانتان وسوسه شوند تا آن را برای دیگران نیز ارسال کنند در این صورت یک حلقه بزرگ از مخاطبانی که عکس شما را می بینند و به دیگران نیز ارسال می کنند تشکیل می شود.

باید نحوه عکسبرداری و طیف رنگی که در عکسبرداری از آن ها بهره برده می شود مطابق با رنگ سازمانی شما باشد و بتواند یک تصویر خوب از محصولات شما را در ذهن مخاطب به یادگار بگذارد.

چرا ایران مایند را باید انتخاب کنیم ؟

اولین دلیل میهمان نوازی مجموعه ایران مایند است چرا که درب استدیو عکاسی تبلیغاتی ایران مایند بر روی همگان باز است و تفاوتی ندارد از لحاظ مختصاتی در کجای ایران باشید می توانید با فرستادن محصولات خود به استدیو ما کار خود را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید.

دلیل دوم را می توان استفاده از بهترین تجهیزات بیان کرد ، مجموعه حرفه ای ایران مایند به دلیل اپدیت نگه داشتن خود با نیازهای جامعه از بهترین متدها و تجهیزات روز برای عکسبرداری استفاده می کند و جای هیچ نگرانی را از این بابت برای شما عزیزان به جا نمی گذارد.

قیمت مناسب با توجه به کیفیت کار دیگر ویژگی این مجموعه است به عبارت ساده تربا جیب شما راه می آیند.

نمونه کارهای هر شرکت تضمین کننده سطح کاری آن است کافیست برای دیدن نمونه کارهای ایران مایند وارد این صفحه شوید و از انتخاب این مجموعه اطمینان حاصل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی