18امین نمایشگاه گل و گیاه تهران با حضور کافه گلدون افتتاح شد + عکس

نمایشگاه گل و گیاه تهران 1401

همواره تماشای گل و گیاه بسیار لذت بخش است و نگهداری گل‌ و گیاهان آپارتمانی می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سلامت روحی افراد داشته باشد. نمایشگاه گل و گیاه برای کسانی که به گیاهان علاقه‌مند هستند یک فرصت مناسب محسوب می‌شود تا بتوانند گل و گیاه مورد علاقه خود را به صورت یک جا و با قیمت مناسب خریداری کنند. نمایشگاه گل و گیاه همچنین به عنوان یک فرصت عالی برای تولید کنندگان است که می‌توانند محصولات خود را در معرض دید افراد قرار دهند. تولیدکنندگان با ارائه محصولات متنوع می‌توانند خدمات خود را به شکل گسترده به مشتریان ارائه دهند.

به رسم هر سال، نمایشگاه گل و گیاه تهران در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور پررنگ خود در این جمع، خرید خود را با انتخاب متنوع‌ترین گیاهان تکمیل کنند. تولید کنندگان مختلف که دارای گل‌‌های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم باغبانی و انواع گلدان‌ هستند می‌توانند آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران قرار است از تاریخ 17 لغایت 23 اردیبهشت 1401 برگزار شود.

مکان برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران، بزرگراه شهید حکیم، خروجی شهید چمران جنوب، ضلع جنوب بوستان گفتگو است. افراد علاقه‌مند به گل های آپارتمانی و سایر محصولات گیاهی می‌توانند از فوق الذکر به نمایشگاه گل و گیاه رفته و از محصولات تولید کنندگان دیدن کنند. نکته حائز اهمیت برای علاقه‌مندان به نمایشگاه گل و گیاه این است که مجموعه کافه گلدون در نمایشگاه امسال با قدرت بیشتری حاضر شده است. حضور کافه گلدون باعث می‌شود تا افراد بتوانند انواع گل و گیاهان آپارتمانی و سرسبز را متناسب با نیاز خود و با تنوع بالا به صورت حضوری خریداری کنند و از خرید خود لذت ببرند.

معرفی مجموعه کافه گلدون

کافه گلدون (cafegoldoon.com) اولین مجموعه اینترنتی و تخصصی گل و گیاه است که با داشتن تجربه چندین ساله توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب نماید. برای بازدید از غرفه کافه گلدون در هجدمین نمایشگاه گل و گیاه می‌توانید در سالن پردیس، طبقه دوم حضور به هم رسانید. کافه گلدون با داشتن یک مجموعه تخصصی و متشکل از متخصصین حوزه‌های مختلف توانسته است انواع گل و گیاهان را با قیمت بسیار مناسب عرضه کند. این مجموعه حرفه‌ای به عنوان منبع جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه است. کافه گلدون از تنوع محصولات زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گیاهان آپارتمانی، گل‌های آپارتمانی، هدایای تبلیغاتی، درختچه‌ها، انواع گلدان‌ها و غیره اشاره کرد. محصولات متنوع کافه گلدون که با قیمت مناسب عرضه می‌شود به افرادی که قصد دارند تا از نمایشگاه گل و گیاه خرید خود را نهایی کنند این امکان را می‌دهد که بتوانند محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و خریداری کنند.

 

 

وجود افراد تخصصی در غرفه کافه گلدون در نمایشگاه گل و گیاه تهران به مشتریان کمک خواهد کرد تا ضمن آشنایی با نحوه نگهداری و تکثیر گیاهان، بهترین و مناسب‌ترین محصولات را با توجه به نیاز و فضای داخلی منزل و محیط کار خود خریداری کنند. حضور کافه گلدون در نمایشگاه گل و گیاه امسال باعث می‌شود تا یک تجربه خرید لذت بخش از گل و گیاهان آپارتمانی برای شما رقم بخورد.

سانا پرس شما را به دیدن غرفه کافه گلدون در هجدمین نمایشگاه گل و گیاه دعوت می‌کند.

جامعه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی