خرید مستقیم از چین بدون واسطه

چین امروزه بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده جهان است قیمت مقرون به صرفه کالاهای چینی و گسترش تجارت الکترونیک در سراسر جهان باعث شده خرید از سایت‌های چینی مانند علی بابا و علی اکسپرس در نتیجه خرید از چین افزایش پیدا کند و سهم عمده‌ای از واردات کشورهای در حال‌ توسعه توسط چین تأمین شود. ایران و چین سابقه‌ای تاریخی در روابط تجاری با یکدیگر دارند که امروز سریع‌تر از همیشه در حال گسترش است. می‌دانیم که به دلیل مسائل سیاسی، خرید برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ایرانی‌ از سایت‌هایی مانند علی بابا به‌آسانی انجام نمی‌شود. خرید از چین و سایت‌های چینی یکی از بسترهای جدید تجارت با چین است و اکثر مراودات تجاری تا پیش ‌از این با سفر حضوری به این کشور امکان‌پذیر بود، اما با وجود شرکت‌های بازرگانی مانند شرکت بازرگانی سپاهان همراه که ارائه کننده خدمات خرید از کشور چین و دیگر خدمات بازرگانی، این مراودات به ویژه در حوزه واردات کالا ساده‌تر از همیشه شده است. در این مطلب به معرفی خدمت خرید از چین بدون واسطه پرداختیم.

خرید از چین بدون واسطه و ارسال به ایران

کشور چین یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کالا و قطب‌های صنعتی جهان است. شما می‌توانید به‌سادگی با خرید از چین بدون واسطه کالاهای زیادی را با قیمت پایین به ایران وارد کنید که این امر سود بالایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

راه‌های زیادی برای خرید از کشور چین وجود دارد، امّا به دلیل تغییرات مداوم قوانین گمرکی و نرخ‌های تعرفه‌ای، ارسال این محصولات به ایران نکات مهم و شگردهایی دارد که باید با این نکات آشنایی داشته باشید. در این مورد می‌توانید از خدمات مشاوره سپاهان همراه در این روند بهره‌مند شوید. این همراهی از زمان انتخاب محصول و تأمین‌کننده در زمان حمل‌ونقل و ترخیص کالا و همچنین در امور گمرکی ادامه دارد.

چگونه تولیدکنندگان خوب چینی را پیدا کنیم؟

تولیدکنندگان چینی نزدیک به ۳۰ درصد ارزش کل تولیدات کارخانه‌ای جهان را در اختیار دارند. این به معنی گستردگی محصولات و برندهای مختلف این کشور در همه حوزه‌هاست. حتی برندهای مطرح و غیر چینی هم در این کشور خط تولید دارند. امکان دارد این گستردگی نگرانی‌هایی را برای خریداران ایجاد کند؛ برای مثال شاید درگیر این باشند که کدام شرکت را برای خرید انتخاب کنیم؟ برای افرادی که کمتر آشنا به چین و بازارهای آن هستند، پیدا کردن تولید کنندگان خوب چینی درست مثل پیداکردن یک سوزن در انبار کاه است.

راه‌حل این کار اما ساده است: با یک آهن‌ربای بزرگ! سپاهان همراه می‌تواند آهن‌ربای شما باشد. اگر شما محصول خود را انتخاب کرده‌اید می‌توانید، با دریافت مشاوره از کارشناسان سپاهان همراه، محصول دلخواه و تأمین‌کننده متناسب با بودجه و کیفیت موردنظر خود را پیدا کنید. البته همیشه می‌توان در نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه‌های مختلف در ایران و دیگر کشورها حضور یافت و با محصولات و شرکت‌های متفاوت نیز از نزدیک آشنا شد.

چطور از کیفیت محصولات مطمئن شویم؟

یکی از مخاطرات مهمی که هر تاجری با آن سر و کار دارد، ارسال کالای اشتباهی یا بدون کیفیت است. این اتفاق خصوصا وقتی که برای اولین بار می‌خواهید که با یک تامین‌کننده ارتباط بگیرید بسیار مهم است. چطور می‌توان به کسی که او را ندیده‌اید اعتماد کنید؟

راه حل اینکار ساده است. یکی از خدماتی که برخی شرکت‌های بزارگانی چینی در اختیار خریداران می‌گذارند امکان بررسی و بازرسی کالا قبل از حمل است. شما می‌توانید یک نمونه کالا یا یک سفارش کامل را مورد بازرسی‌های مختلف کیفی و کمی قرار دهید. سپاهان همراه از معدود شرکت‌هایی است که با داشتن دفتر چین، امکان بازرسی کالا در مبدا را به شما می‌دهد. در بازاری به بزرگی بازار چین اطمینان از کیفیت و اصالت محصول امری ضروری است. همچنین باید در نظر داشت که تأمین‌کننده کالا واسطه و دلال است یا تولیدکننده اصلی؛ چنین تفاوتی می‌تواند حاشیه سود را به میزان قابل‌توجهی تغییر دهد.

در سپاهان همراه این روند تسهیل شده است و همکاران ما در کشور چین وظیفه بازرسی حضوری از تأمین‌کننده و ادعای صحت عملکرد شرکت مبدأ را به عهده می‌گیرند. علاوه بر این پس از منبع یابی انتخاب تامین‌کننده مورد اعتماد برای خرید کالا، سفارش‌ها را به روش کمی و کیفی می‌توان بازرسی کرد که سپاهان همراه در این امر نیز کنار شما خواهد بود.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی