ماجرای جنجالی گل استقلال به آلومینیوم و موبایل فرهاد مجیدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۶۷ دیدار با آلومینیوم اراک توسط ارسلان مطهری موفق به باز کردن دروازه حریفش شد که کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. 

پس از این اتفاق، فرهاد مجیدی و دستیارانش که از طریق گوشی تلفن همراه صحنه گل استقلال را بازبینی کرده بودند، به شدت نسبت به تصمیم سیدعلی داور بازی و کمک او معترض بودند و صحنه گل را با گوشی تلفن همراه به داور و ناظر مسابقه نشان می‌دادند.

اعتراض‌های مجیدی و کادرفنی استقلال ادامه داشت تا در نهایت داود رفعتی مسئول برگزاری این مسابقه گوشی تلفن همراه که متعلق به یکی از اعضای کادرفنی بود را از مجیدی گرفت و در جیبش گذاشت.

رفعتی درباره اینکه موبایل را از فرهاد مجیدی گرفت گفت:«فرهاد مجیدی موبایل یکی از آنالیزورهایش را آورد و من هم موبایل را از او گرفتم و در جیبم گذاشتم و آخر بازی به ایشان دادم. در ضمن مجیدی ویدئویی نشان نداد و فقط گفت نگاه کنید آفساید نبوده. کار او قانونی نبود چون اعضای نیمکت نمی توانند موبایل به همراه داشته باشند. همچنین اینکه پای قایدی به توپ خورد و به خاطر همین گل استقلال آفساید بوده و همچنین پنالتی آلومینیومم پنالتی نبود چون قبلش خطا صورت گرفته بود.»

۲۵۶ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی