۵۰۰ نیروی آتش نشان در مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند

مشهد ـ سرپرست آتش نشانی مشهد از آماده‌باش نزدیک به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان و نجاتگر در تمامی ایستگاه‌ها برای امداد رسانی در خصوص حوادث و آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهادی اظهار کرد: با توجه به صدور اطلاعیه اداره کل هواشناسی و اعلام هشدار درباره وزش باد شدید و بارش رگباری باران به همراه رعد و برق طی دقایق آینده و ساعات پایانی امشب و فردا در مشهد، قریب به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در تمامی ایستگاه‌ها آتش نشانی و حوزه فرماندهی این سازمان در آماده‌باش کامل هستند، تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

سرپرست آتش نشانی مشهد از شهروندان و مسافران خواست از پارک خودروها در زیر درختان و اماکن خطرآفرین و همچنین ترددهای غیرضروی در هنگام وزش شدید باد و بارش باران و حضور در مجاورت جویبارها، کانال‌های فاضلاب که به ظاهر آرام‌اند، خودداری کرده و از ورود به بستر مسیل ها و رودخانه‌های فصلی جدا بپرهیزند.

وی بیان کرد: تمهیدات پیش بینی شده، شامل آماده باش تعدادی موتور پمپ خود مکش و پمپ‌های ویژه برای رفع آب‌گرفتگی‌های احتمالی نیز می‌باشد و این شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت جوی به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

حوادث
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی