دانلود فیلم های تیموتی شالامی

تیموتی شالامی Timothée Hal Chalamet متولد امریکا است که در طول حرفه‌اش برنده چند جایزه شده و همچنین نامزد دریافت جوایز گوناگونی از جمله یک جایزه اسکار، سه جایزه فیلم بفتا و دو جایزه گلدن گلوب بوده است. او فعالیت بازیگری خود را با حضور در فیلم‌ های کوتاه و تبلیغاتی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ در سریال درام میهن حضور داشت. شالامی بازیگری در سینما را در سال ۲۰۱۴ با کمدی-درام مردان، زنان و کودکان آغاز کرد و مدتی بعد در فیلم علمی-تخیلی میان‌ستاره‌ای ساخته کریستوفر نولان ظاهر شد. شالامی در فیلم عاشقانه بزرگ‌ سالی مرا با نامت صدا کن ساخته لوکا گوادانینو نقش الیو پرلمن، و در فیلم‌ های بزرگسالانه شب‌ های داغ تابستان و لیدی برد و همچنین فیلم وسترن متخاصمان نقش اساسی داشته است.او برای نقش‌ آفرینی‌ اش در مرا با نامت صدا کن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد؛ او با ۲۲ سال سن، به سومین فرد جوان نامزد دریافت این جایزه تبدیل شد. سپس در درام زندگی‌ نامه‌ ای پسر زیبا (۲۰۱۸) نقش نیک شف را ایفا کرد که برای آن نامزد دریافت یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه انجمن بازیگران فیلم و یک جایزه فیلم بفتا شد. شالامی در منطقه هلزکیچن منهتن متولد شد. پدر فرانسوی او متولد لیل فرانسه ولی اصالتش به نیم (شهر) فرانسه است و مادرش از یهودی‌ های آمریکایی است که اجدادش به یهودی‌ های روسی و اتریشی برمی‌ گردد که به نیویورک مهاجرت کرده‌ اند. او از موسسه هنرهای جوانان فارغ‌ التحصیل شده‌ است و با توصیه‌ ها و مشورت‌ های کلیر دانس همبازی‌ اش در سریال میهن مستقیما پس از دبیرستان برای حضور در دانشگاه کلمبیا ثبت نام کرد. اما پس از گذشت یکسال و بخاطر راحت‌تر پیگیری کردن حرفه بازیگری‌ اش به دانشگاه نیویورک رفت. جهت دانلود فیلم های این بازیگر نیکی دیلی را دنبال کنید.

معرفی فیلم های تیموتی شالامی Timothée Hal Chalamet

1- تل ماسه

فیلم خارجی تل ماسه Dune 2021 به کارگردانی دنیس ویلنوو محصول 2021 کشور امریکا و کانادا است و ژانری درام دارد. همچنین نویسندگی این فیلم درام را جان اسپایتس (فیلمنامه) دنیس ویلنوو (فیلمنامه) اریک راث بر عهده دارند. هنرمندانی چون تیموتی شالامت ربکا فرگوسن زندایا در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : سفر قهرمانی اسطوره‌ای و دارای بار احساسی، “تلماسه” داستان پل آتریدس، مرد جوانی درخشان و با استعداد را روایت می‌کند که در سرنوشتی فراتر از درک او متولد شده است، که باید به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خود را تضمین کند. خانواده و مردمش هنگامی که نیروهای بدخواه بر سر عرضه انحصاری گرانبهاترین منبع موجود در سیاره به درگیری منفجر می شوند – کالایی که می تواند بزرگترین پتانسیل بشریت را باز کند – فقط کسانی زنده می مانند که می توانند بر ترس خود غلبه کنند.

2- یک روز بارانی در نیویورک

فیلم خارجی یک روز بارانی در نیویورک A Rainy Day in New York به کارگردانی وودی آلن محصول 2019 کشور امریکا و کانادا است و ژانری درام، کمدی و عاشقانه دارد. همچنین نویسندگی این فیلم درام را وودی آلن بر عهده دارند. هنرمندانی چون تیموتی چالامت ال فانینگ لیو شرایبر در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در کالج یاردلی، گتسبی ولز می‌آموزد که دوست دخترش اشلی انرایت برای مصاحبه با کارگردان فرقه رولاند پولارد برای مقاله کالج به منهتن سفر می‌کند و او یک آخر هفته عاشقانه با او برنامه‌ریزی می‌کند. گتسبی پسر یک خانواده ثروتمند در نیویورک است و اشلی اهل توسان است و پدرش صاحب چندین بانک است. او هیچ جذابیتی برای تحصیل در یاردلی ندارد جز قمار و اشلی. وقتی آنها به منهتن می رسند، گتسبی به والدینش نمی گوید که در حال برنامه ریزی یک مهمانی شیک در شب هستند. اشلی با پولارد ملاقات می کند و او را به نمایش فیلم جدیدش با نویسنده اش تد دیویدوف دعوت می کند. در همین حین گتسبی با دوستش که دانشجوی سینماست برخورد می کند و او می پذیرد که در صحنه بوسه با چان تایرل که خواهر کوچکتر دوست دختر سابقش است شرکت کند. در طول آخر هفته بارانی نیویورک، گتسبی و اشلی تجربیات و اکتشافات جدیدی دارند.

3- زنان کوچک

فیلم خارجی زنان کوچک Little Women به کارگردانی گرتا گرویگ محصول 2019 کشور امریکا و کانادا است و ژانری درام، کمدی و عاشقانه دارد. همچنین نویسندگی این فیلم درام را گرتا گرویگ بر عهده دارند. هنرمندانی چون Saoirse Ronan، Emma Watson، Florence Pugh در این فیلم ایفای نقش کرده اند.! داستان فیلم : در سال‌های پس از جنگ داخلی، جو مارچ (سائورس رونان) در شهر نیویورک زندگی می‌کند و به عنوان نویسنده زندگی می‌کند، در حالی که خواهرش امی مارچ (فلورانس پوگ) در پاریس نقاشی می‌خواند. امی با تئودور «لوری» لارنس (تیموتی شالامه)، یک دوست دوران کودکی که از جو خواستگاری کرد، اما در نهایت رد شد، برخورد تصادفی دارد. بزرگترین خواهر و برادر آنها، مگ مارچ (اما واتسون) با یک معلم مدرسه ازدواج کرده است، در حالی که خواهر خجالتی بث (الیزا اسکانلن) دچار یک بیماری ویرانگر می شود که خانواده را دوباره گرد هم می آورد. این اثر زیبا در بخش دانلود فیلم زیرنویس فارسی نیکی دیلی قرار دارد.

سرگرمی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی