چاپ شاپینگ بگ یا لیبل متالاز و یا کاتالوگ در مجموعه چاپ فرتاک

1 دیدگاه

چاپ یکی از صنعت های پرطرفدار و پر مخاطب در بین صنعتگران شناخته می شود، یکی از جمله کاربردهای صنعت چاپ استفاده از آن در تبلیغات می باشد، بطور مثال چاپ شاپینگ بگ که نوعی ساک دستی می باشد که فروشگاه ها یا شرکت ها پس از خرید در اختیار مشتریان خود قرار داده و هنگامی که این افراد شاپینگ بگ ها را در دست می گیرند باعث تبلیغات برای صاحبان برند می شوند. البته تنها کاربرد این صنعت در صنعت تبلیغات و چاپ شاپینگ بگ ها خلاصه نمی شود، سالیانه تعداد بسیاری از کتاب های درسی با استفاده از این صنعت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.انواع مختلف و محصولات مختلفی که از این صنعت به دست می آید باعث تنوع و شکوفا بودن همیشگی این صنعت می باشد که برخی از این محصولات عبارتند از کاتالوگ و یا فاکتورها که به طور حتم تا بحال بارها با آن ها روبرو شده اید.

همه ی اینها گوشه از معجزه ایست به نام صنعت چاپ

چرا چاپ شاپینگ بگ اهمیت دارد؟

اگر به اطراف خود بخوبی دقت کنید متوجه خواهید شد که همه ی ما روزانه با انواع تبلیغات چاپی اعم از شاپینگ بگ ها و کاتالوگ ها و پوسترها احاطه شده ایم که بطور غیر مستقیم بر روی ضمیر ناخودآگاه ما تاثیر می گذارند، شاپینگ بگ ها در اصل نوعی تبلیغات سیار برای ما هستند که تنها فقط هزینه ی چاپ ساک دستی را پرداخت می کنیم و مشتریان ما که این شاپینگ بگ ها را حمل می کنند وظیفه ی تبلیغات مارا بصورت غیرمستقیم بر عهده می گیرند علاوه بر این استفاده از بسته بندی مختص به برند باعث می شود تا کاربران ما متوجه شوند که ما به مشتریان و کیفیت کار خود اهمیت می دهیم. از همین رو به شما توصیه می کنیم که از تبلیغات چاپ محور غافل نشوید.

ویژگی شاپینگ بگ ها و یا ساک دستی ها چیست؟

حالا شاید بپرسید که چه چیزی را باید روی ساک دستی چاپ کنیم و چگونه بیشترین بازخورد را از این از تبلیغات بگیریم؟ خب ما در مجموعه چاپ فرتاک قصد داریم تا به این پرسش شما پاسخ دهیم اما بهتر است کمی از مجموعه ی چاپ فرتاک به شما بگوییم، تیم فرتاک از مجموعه ای از جوانان خلاق در حوزه ی طراحی و چاپ می باشد که چندین سال است فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این سال ها با چالش های فراوانی مواجه بوده اما همچنان استوار  و برای ارائه ی خدمات می توانید به مجموعه ی چاپ فرتاک مراجعه نمایید.

خب قبل از هرچیز مطمئنا می دانید که اولین چیزی که بر روی شاپینگ بگ باید چاپ شود برند ما هست، حتی در بعضی موارد اطلاعات تماس نیز بر روی این ساک ها جای می گیرند که خیلی کار مرسومی نمی باشد، بدلیل کاغذی بودن و چندبار مصرف بودن ساک های دستی آن ها بعضا برای محیط زیست نیر مفید بوده و می توان آن ها را جایگزین کیسه های پلاستیکی کرد، همچنین نام و لوگو برند ما بارها توسط افراد مختلف دیده می شود که منجر به نقش بستن نام برند و لوگوی ما در ذهن مخاطب می گردد.

صنعت چاپ

بیشتر چه کسب و کارهایی از شاپینگ بگ استفاده می کنند؟

تقریبا تمامی کسب و کارها می توانند برای تبلیغات خود از ساک های دستی کاغذی استفاده نمایند، برخی کسب و کارها مثل فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها بهتر است از ساک های دستی که با متریال ارزان تر ساخته می شوند استفاده نمایند چون میزان فروش و تعداد مشتریان این کسب و کارها بسیار بیشتر از سایر کسب و کارهایی می باشد که دارای مشتریان و کالاهای خاص می باشند، مطمئن باشید کیفیت شاپینگ چاپ شده در مجموعه ی چاپ فرتاک از نظر کیفیت بسیار قابل قبول بوده و موجب رضایت شما می گردد، پس توصیه می کنیم اگر تا بحال به این نوع تبلیغات اهمیت نمی دادید ازین به بعد بدید.

چاپ ساک دستی کاغذی 

کاغذ مهم‌ترین متریالی است که برای چاپ ساک دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از برندها ترجیح می‌دهند برای ماندگاری بیشتر از ساک‌های پارچه‌ای استفاده کنند، اما این دسته از ساک‌ها هزینه زیادی دارند ساک دستی کاغذی کاربردهای بسیاری دارد و معمولا در نمایشگاه‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی و حتی بسته‌بندی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد

چاپ فاکتور و اهمیت آن

معمولا کسب و کارها برای ارائه دادن یک سند مالی و یا صورت حساب از فاکتور استفاده می کنند، مجموعه چاپ فرتاک مفتخر است که یکی از خدمات آن چاپ فاکتور می باشد و به مشتریانی که قصد دارند حساب و کتاب دقیقی داشته باشند و صورت مالی ارائه دهند این خدمات را عرضه می کند. فاکتورها در انواع مختلف چاپ می شوند که از این قبیل می باشند مانند، فاکتور مالیاتی و رسمی و کاربن لس. شما می توانید برای چاپ فاکتور در تهران به مجموعه ی ما مراجعه نمایید.

کاتالوگ

چاپ کاتالوگ و انواع آن

کاتالوگ ها یکی اصلی ترین بخش های تبلیغات چاپی می باشند که در انواع تک برگ و دولت و سه لت کاربرد دارند، کاغذ استفاده شده در کاتالوگ ها اهمیت بسیاری دارد زیرا هرچه رنگ ها بهتر نقش بسته باشند، توجه بیشتری را به خود جلب و موجب می شود تا کاربران بتوانند ارتباط بهتری با آن بگیرند. بطور کلی چاپ کاتالوگ یکی از روش های ارزان تبلیغات چاپی می باشد که معمولا از آن برای معرفی محصول یا برند استفاده می شود. بیشتر شرکت نزدیک فصل نمایشگاه که می شویم شروع به سفارش چاپ کاتالوک به مجموعه چاپ فرتاک می کنند.

نویسنده : سیدرضا عسگری

کسب و کار
 

1 دیدگاه.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی