3 ترفند جذاب برای ست کردن کیف و کفش زنانه

زمانی که صحبت از ست کردن کیف و کفش به میان می‌آید، باید برای این که بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید، در مورد ایجاد هماهنگی بین کیف و کفش اطلاعات خود را افزایش دهید. در دنیای مد، ست کردن کیف و کفش زنانه به عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود. یک سری ترفندهای کاربردی وجود دارد که رعایت کردن آن باعث می‌شود تا بتوانید کیف و کفش را به بهترین شکل با یکدیگر ست کنید. در صورت تمایل می‌توانید با 3 ترفند جذاب برای ست کردن کیف و کفش زنانه، همراه وب سایت ساناپرس باشید.

قوانین ست کردن کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش زنانه نیازی نیست که رنگ‌های انتخابی کیف و کفش یکسان باشد. به عنوان نمونه اگه کیف انتخابی شما ترکیبی از رنگ آبی و مشکی است، می‌توانید برای ایجاد تعادل در ست کردن کیف و کفش، از کفش آبی استفاده کنید. در کنار موارد گفته شده اگر به اکسسوری‌های فانتزی علاقه دارید، می‌توانید از یک جاسوئیچی و یا یک وسیله کاربردی دیگر برای افزایش هماهنگی بین لباس‌های خود استفاده کنید. در مجموع برای ست کردن کیف و کفش زنانه بهتر است سه ترفند زیر را مدنظر قرار دهید:

·       استفاده از رنگ‌های مناسب در کنار ترکیب رنگ خنثی

می‌دانید که رنگ‌هایی که در محیط وجود دارند هر کدام دارای طیف رنگی متفاوت هستند. برخی از رنگ‌های شارپ می‌تواند برای ست کردن کیف و کفش زنانه بسیار کاربردی باشند، لذا برای این که بتوانید از رنگ‌های شارپ نظیر فسفری، زرد و یا نارنجی استفاده کنید، باید رنگ‌های خنثی را نیز به کار بگیرید. از رنگ‌های خنثی می‌توان به رنگ سفید، مشکی و خاکستری اشاره کرد.

ترکیب رنگ‌های بیان شده باعث می‌شود تا بتوان یک طیف رنگی مناسب را برای ست کردن کیف و کفش زنانه به دست آورد. با توجه به موارد گفته شده، استفاده از رنگ شارپ در کنار رنگ خنثی باعث می‌شود تا یک ترکیب جذاب ایجاد کنید.

·       بهره‌گیری از پالت رنگی خاص

یکی از شیوه‌های کاربردی برای هماهنگ کردن کیف و کفش، استفاده از یک پالت رنگی خاص است که می‌تواند جذابیت استایل را افزایش دهد. بسیاری از خانم‌ها به جای استفاده از هماهنگی کیف و کفش، ترجیح می‌دهند تا از یک پالت رنگی استفاده کنند. بدین منظور رنگ کفش می‌تواند متفاوت با رنگ کیف‌تان باشد. به عنوان مثال اگر بخواهید به یک مهمانی بروید، می‌توانید از یک پالت زیتونی و کرم استفاده کنید. در این حالت تمام لباس‌ها و اکسسوری شما به رنگ کرم یا زیتونی است. این استایل می‌تواند به مانند هماهنگی کامل کیف و کفش بسیار جذاب باشد.

·       پایبند بودن به قوانین مد

با توجه به این که ست کردن کیف و کفش می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، اما بدان معنا نیست که همه رنگ‌ها را بدون اصول با یکدیگر ترکیب کنید. در هماهنگی میان رنگ و استایل، یک سری قانون وجود دارد که رعایت کردن آنها باعث می‌شود تا ترکیب رنگ ایجاد شده جلوه خوبی داشته باشد. در انتخاب کیف و کفش باید دقت کنید که انتخاب‌تان دارای طرح‌های نسبتا هماهنگ باشد. به عنوان نمونه اگر از کیف زمستانی استفاده می‌کنید، نباید کفش تابستانی بپوشید. هر کدام از نکات گفته شده شاید ساده به نظر برسد اما توجه کردن به آن باعث می‌شود تا بتوانید قوانین ست کردن را رعایت کنید.

ست کردن کیف تنها با کفش امکان پذیر است

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که همیشه لازم نیست، کیف خود را با کفش ست کنید. بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه سعی می‌کنند تا کیف را با شال و یا شلوار خود هماهنگ کنند. البته باید خاطر نشان کرد که ست کردن کیف و مانتو نمی‌تواند جالب توجه باشد چرا که هماهنگی این دو محصول باعث می‌شود تا توجه افراد از کیف شما برداشته شود. حتما لازم نیست که از رنگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید چرا که برای هماهنگی بین لباس‌های خود می‌توانید طرح‌های مشابه را انتخاب کنید.

شناخت ترکیب رنگ‌ها از لحاظ روانشناسی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در یک طیف مشخص خرید خود را انجام دهید. علاوه بر موارد گفته شده، برای ست کردن کیف می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف نظیر گردنبند استفاده کنید. این آیتم می‌تواند برای خانم‌هایی که قصد دارند تا در مجالس مختلف بدرخشند کاربردی است. استفاده از اکسسوری‌های مختلف نظیر گردنبند، انگشتر و یا ساعت می‌تواند باعث هماهنگی بیشتر شود. در کنار موارد گفته شده انتخاب مدل و طرح کیف نیز به سلیقه شما بستگی دارد. برخی از خانم‌ها به دنبال خرید کیف‌های براق هستند و برخی دیگر مدل‌های چرمی را می‌پسندند.

استفاده از کیف و کفش ست در چه مکان‌هایی مناسب است

توجه کردن به موارد گفته شده باعث می‌شود تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ را برای ست کردن کیف و کفش زنانه انتخاب کنید. همه افراد در موقعیت‌های مختلفی قرار دارند که با توجه به نوع محیط آن می‌توانند از یک استایل مناسب بهره‌مند شوند. به عنوان نمونه اگر قصد دارید تا به یک مهمانی رسمی بروید، برای این که بتوانید یک استایل مناسب انتخاب کنید، باید به تم مهمانی توجه داشته باشید. استفاده از کیف و کفش هم رنگ و ست باعث افزایش جذابیت استایل شما خواهد شد.

کسانی که می‌خواهند به مهمانی‌های غیر رسمی بروند می‌توانند به جای ست کردن کیف و کفش، کیف خود را با دستمال گردن ست کنند. ترکیب رنگ مناسب باعث می‌شود تا بتوان ست کردن را به بهترین شکل انجام داد. به عنوان نمونه اگر از کیف رنگ قرمز استفاده می‌کنید و به می‌خواهید از دستمال گردن برای ست کردن استایل خود بهره ببرید، می‌توانید رنگ دستمال گردن را خاکستری و یا مشکی انتخاب کنید.

جمع بندی

یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید کیف و کفش زنانه این است که محصولات انتخابی دارای هماهنگی زیادی با یکدیگر باشند. بسیاری از خانم‌ها برای افزایش جذابیت استایل خود به دنبال خرید کیف و کفش ست هستند. در این مقاله از سایت ساناپرس به قوانین و ترفندهای هماهنگی کیف و کفش اشاره شده است. اگر بخواهید به بهترین شکل در مجالس مختلف بدرخشید بهتر است به نکات گفته شده در این مقاله توجه کنید. در نظر گرفتن ترکیب رنگ شارپی و خنثی باعث خواهد شد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سبک زندگیمد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی