آماده باش ۳۲ اکیپ برای پایداری برق کنکور سراسری در خراسان جنوبی

هادی منصوریان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از اکیپ‌های عملیاتی مستقر در محل‌های برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به افزایش دما و مصرف بالای برق در کشور و با توجه به همزمانی کنکور سراسری تمامی اکیپ‌ها و گروه های عملیاتی این شرکت در حال آماده باش کامل است.

وی بیان کرد: به منظور تامین برق پایدار و مستمر همچنین برای امادگی کامل و واکنش به موقع در صورت بروز اختلال در شبکه، گروه‌های عملیاتی این شرکت در قالب ۳۲ گروه، ۳۸ دستگاه خودرویی و ۱۱ دستگاه مولد بحران در حال آماده باش است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: هماهنگی‌های لازم با مراکز برگزاری کنکور انجام شده و تعدادی از گروه‌های مذکور در محل برگزاری آزمون سراسری مستقر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق در روزهای قبل از برگزاری آزمون سراسری اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم از قبیل بررسی شبکه‌ها، پست‌ها و لوازم اندازه‌گیری در محل برگزاری آزمون توسط نیروهای این شرکت برای تداوم  پایدار برق صورت گرفته است.

منصوریان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق از مشترکان خواست به منظور حفظ و کمک به آرامش فرزندان در زمان کنکور با صرفه جویی در مصرف برق، نیروهای صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

آموزش

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی