برق حوزه‌های برگزاری کنکور در همدان قطع نمی‌شود

«حمید طهماسبی‌خو» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار برای ۲۸ هزار داوطلب آزمون سراسری دانشگاه‌ها در ۴۸ حوزه همدان، که در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود، برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در روزهای برگزاری آزمون، قطع برق و خاموشی اعمال نمی شود و نیروهای عملیاتی و کشیک در قالب گروه های مختلف در امور بهره برداری، نگهداشت شبکه های فشار ضعیف و فشار متوسط مناطق مختلف ۱۰ شهرستان استان آماده خدمت خواهند بود.

طهماسبی خو، بازدید از محل های برگزاری آزمون و مسیر تغذیه حوزه ها در روزهای قبل از آزمون را از برنامه های این شرکت عنوان کرد و افزود: کنترل و پایش شبکه و عدم اعمال هرگونه وقفه با برنامه به مشترکان و آماده به کار بودن مولد اضطراری امور بهره برداری استان به همراه راهبران مربوطه و استقرار آن در مکان‌های از پیش تعریف شده از دیگر برنامه های این شرکت است.

وی عنوان کرد: با حوزه های برگزار کننده آزمون نیز برای تامین برق اضطراری توسط ژنراتورها مکاتبه شده است تا در صورت وقوع حادثه غیر مترقبه برق حوزه ها را تامین کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: تامین برق اضطراری نیز توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توزیع برق همدان مورد ارزیابی قرار گرفته است و گروه های تعمیرات اضطراری امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه فشار ضعیف منطقه نیز آماده به کار هستند.

وی تصریح کرد: همه نیروها با حفظ نظم و انضباط همواره تمامی موازین ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد و با توجه به حساسیت های مورد نظر، تمام تلاش ما بر این است که هیچگونه مشکلی برای تأمین برق حوزه های آزمون به وجود نیاید.

طهماسبی خو تاکید کرد: از مردم استان نیز می خواهیم با توجه به افزایش دما و حساسیت برگزاری آزمون سراسری، به منظور تامین برق مستمر حوزه های برگزاری آزمون، در مصرف خود صرفه جویی کنند.

آموزش

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی