راهنمای خرید بهترین مارک فیلتر شنی استخر

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی در خصوص بهترین مارک فیلتر شنی استخر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. فیلتر شنی استخر یکی از انواع مدل های پرکاربرد و رایج فیلتر تصفیه استخر است. ساختار و عملکرد این سری از فیلترهای تصفیه آب استخر موجب محبوبیت این محصول در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی شده است. از آنجا که بهداشت آب استخر از واجبات و ضروریات به شمار می آید بنابراین انتخاب بهترین تجهیزات موجبات یک استخر تمیز و بهداشتی را به بهترین شکل تامین می کند.

قبل از معرفی بهترین مارک فیلتر شنی استخری بهتر است ابتدا به نحوه ی عملکرد این دستگاه بپردازیم. همچنین نکاتی که حین خرید فیلتر تصفیه آب استخر باید به آن توجه کنیم را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در بین تولید کننده های معروف و مطرح بازار فیلتر شنی استخر ایمکس یکی از پرفروش ترین های بازار به شمار می آید.

برند ایمکس را می توان از برترین تولیدکنندگان فیلتر شنی فایبرگلاس دانست. این برند مطرح استرالیایی قابل استفاده در سیستم های تصفیه استخرهای خانگی، خصوصی و همچنین استخرهای عمومی دانست. در فیلتر شنی تصفیه استخر ایمکس ، نسبت میزان عبور آب به سطح سیلیس و شن بالاست. این امر بدین معناست که این فیلترهای شنی دبی بیشتری با توجه به ابعاد کوچک خود دارند.

اهیمت استفاده از فیلتر تصفیه ایمکس

همانطور که می دانید ضدعفونی آب استخر به دو روش شیمایی و فیزیکی صورت می پذیرد. باکتری ها و میکروب های موجود در آب استخر توسط مواد ضدعفونی کننده همانند کلر از بین می روند. اما در نهایت جدا کردن ذرات باقی مانده در آب به روش فیزیکی و به کمک سیستم تصفیه آب استخر صورت می پذیرد.

در واقع اگر در انتخاب و اجرای سیستم تصفیه خانه استخر خود نهایت دقت را به کار نگیرید بدون شک بعدها با مشکل مواجه خواهید شد. چرا که استخری با آب کدر بسیار ناخوشایند و عملا غیر استفاده خواهد بود. اما سوال اینجاست چطور بهترین مارک فیلتر شنی استخر را انتخاب کنیم. در واقع دستگاهی خوب است که همزمان با مدیریت زمان و هزینه، بتواند ناخالصی های آب را به بهترین شکل حذف کند. فیلتر شنی یکی از مدل های رایج فیلتر تصفیه استخر است که در ادامه به طور اختصاصی به این موضوع می پردازیم.

قیمت فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی استخر چیست

به طور کلی فیلتر تصفیه استخر محصولی است که به حذف ذرات موجود درون آب استخر همانند باکتری ها، ذرات گرد و غبار، شن و ماسه، پوست و موی انسان، حشرات و… کمک می کند. در واقع هدف اصلی استفاده از فیلتر شنی فیلتراسیون و پاکسازی آب استخر و یا جکوزی می باشد. این فیلترها با توجه به نوع ساختار و عملکردی که دارند به سه دسته ی رایج دیاتومه، کارتریجی و شنی تقسیم بندی می شوند. هدف ما از ارائه ی این مقاله معرفی بهترین مارک فیلتر شنی استخر است. بنابراین بهتر است منحصرا به ساختار و عملکرد این دستگاه بپردازیم.

فیلتر شنی استخر به نوعی طراحی شده که قادر است ذرات موجود در آب را تا حداکثر قطر 50 میکرون حذف نماید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی رایج ترین انتخاب برای شفافیت و تصفیه آب استخر به شمار می آید.

بررسی ساختار فیلتر شنی استخر ایمکس

همانطور که اشاره شد یکی از بهترین مارک فیلتر شنی استخر موجود در بازار برند ایمکس می باشد. بهتر است نگاهی به ویژگی های فیلتر شنی ایمکس داشته باشیم. ساختار فیلتر شنی به گونه ای است که دارای یک محفظه از جنس فایبرگلاس می باشد. درون مخزن از سایزهای متفاوت سیلیس پر شده است. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.

یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند. به این ترتیب میتوانید به کمک فیلتر تصفیه استخر آب تمیز و بهداشتی عاری از هر نوع آلودگی در اختیار داشته باشید.

ویژگی های فیلتر تصفیه شنی استخر ایمکس

فیلترهای شنی فایبرگلاس ایمکس نسبت به فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهد. با این حال به دلیل کیفیت و مرغوبیت این محصول، کیفیت فیلتراسیون آب استخر حفظ می شود. به طور کلی حداکثر دمای مجاز در تمامی فیلتر شنی های ایمکس باید 50 درجه سانتیگراد باشد. سیستم فیلتر شنی استخر ایمکس به افزایش دما حساس می باشد. به همین دلیل توصیه می شود در روی خطوط گرمایش از ترموستات و شیر برقی استفاده شود. در غیر این صورت افزایش ناگهانی دما موجب آسیب زدن به سیستم فیلتر شنی و کاهش عمر آن می شود.

کارکرد کلی دستگاه فیلتر شنی تصفیه ایمکس چگونه است؟

ساختار و شکل ظاهری دستگاه فیلتر شنی استخر ایمکس به صورت است که از یک مخزن استوانه‌ای تحت فشار ساخته می‌شود. همانطور که اشاره شد داخل استوانه‌ از حجم مشخصی شن‌ سیلیسی یا آنتراست پر شده است. زمانی که آب کثیف استخر از طریق لوله و با فشار وارد این استوانه‌ها می‌شود، از دولایه ذرات درشت و ریز سیلیس ها عبور می‌کند. ابتدا با عبور از لایه ذرات شن، مواد درشت تر به دام می افتادند، ذرات ریز تر که قابلیت عبور از شن را دارند به لایه ی زیرین که شن ریز است نفوذ می کنند. سپس بعد از رسیدن به لایه آخر و کف فیلتر، آب به طور کامل تصفیه شده و در نهایت ما یک آب کاملاً تمیز و تصفیه شده در لوله خروجی خواهیم داشت. بدین گونه استخر شما همیشه آبی زلال و شفاف خواهد داشت. بنابراین با آنچه که تاکنون گفته شد میتوان به اهمیت استفاده از بهترین مارک فیلتر شنی استخر پی برد.

مزایای فیلتر شنی استخر ایمکس

  • قیمت نسبتا ارزان و مناسب
  • نگهداری بسیار آسان
  • دارای دوام سیلیس و عدم نیاز به تعویض
  • دارای گارانتی و خدمات از پس از فروش معتبر
  • بهره مندی از بدنه مقاوم در برابر فرسایش و خوردگی
  • دارای شیر 6 جهته می باشد جهت سهولت در عمل بک واش

قیمت فیلتر شنی استخر ایمکس

ایمکس یکی از بهترین مارک فیلتر شنی استخر موجود در بازار داخلی است. در مقایسه با سایر برندهای موجود علاوه بر کیفیت بالا از قیمتی رقابتی بهره می برد. ما در وبسایت تاسیسات بانک به عنوان نماینده ی رسمی این محصولات در حال فعالیت می باشیم. شما میتوانید با خرید فیلتر شنی ایمکس با قیمتی واقعی، با صرف کمترین هزینه استخر خود را به بهترین شکل تجهیز نمایید. حدود قیمت این محصولات از سه میلیون تومان رو به بالا متغییر می باشد. که هر محصول با توجه به حجم مخزن، جنس بدنه با قیمتی متفاوت عرضه می گردد.

اساس انتخاب فیلتر تصفیه استخر ایمکس

انتخاب این تجهیزات نیز همانند سایر سیستم ها و تجهیزات نیاز به علم و دانش فنی است. چرا که اگر ظرفیت فیلتر متناسب با استخر انتخاب نشده باشد علاوه بر اینکه آب استخر به درستی فیلتراسیون نخواهد شد در واقع استهلاک و عمر فیلتر نیز تحت تاثیر این امر قرار می گیرد. معیار انتخاب فیلترها گالن بر دقیقه GPM در فوت مربع می باشد. در واقع میزان جریان یک فیلتر باید حداقل برابر و یا بیشتر از GPM پمپ استخر باشد. بهتر است برای خرید بهترین مارک فیلتر شنی استخر در بازار نهایت دقت را بکار گیرد. که از هزینه ها و دردسرهای احتمالی جلوگیری کرده باشید.

همچنین شما بازدیدکننده گرامی جهت مشاهده فیلتر شنی استخر ایمکس با مراجعه به وبسایت تاسیسات بانک میتوانید خریدی هوشمندانه را تجربه کنید.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی