پذیرفته نشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش دوباره آزمون دهند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا،عده ای از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش امروز هفتم تیرماه با ادعای داشتن کارنامه سبز مقابل این وزارتخانه تجمع کردند.

این افراد که برخی از آنها شرکت کنندگان سال ۹۹ و ۹۸ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش هستند، مدعی شدند که در این آزمون حد نصاب نمره را دریافت کرده اما این وزارتخانه به دلیل محدودیت در ظرفیت از انجام فرآیند مراحل استخدام آنها را منع کرده است.

دارندگان کارنامه سبز به افرادی گفته می شود که در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و صلاحیت علمی خود را برای حرفه معلمی ثابت کرده اند اما به دلیل ظرفیت محدود در مصاحبه رد شده اند.

براین اساس، خبرنگار آموزش و پرورش ایرنا این موضوع را از آموزش و پرورش پیگیری کرد. و روابط عمومی این وزارتخانه به ایرنا اعلام کرد: هرچند که محدودیت برای استخدام وجود دارد اما این ادعا درست نیست که  تجمع کنندگان نمره قبولی را  در آزمون کسب کرده اند.

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش، بیشتر افرادی که امروز تجمع کرده اند، حد نصاب نمره در آزمون را دریافت نکرده اند، اما وزارت آموزش و پرورش برای رسیدگی به این موضوع از سازمان سنجش آموزش کشور درخواست کرد تا وضعیت آزمون آنها را دوباره بررسی کند.

در ادامه توضیح روابط عمومی آموزش و پرورش چنین بیان شد که  امکان بررسی مجدد وضعیت این افراد برای سازمان سنجش آموزش کشور میسر نبود، بنابراین تصمیم بر این شد که آنها  دوباره امسال در آزمون استخدامی شرکت کنند و با کسب حد نصاب نمره در این وزارتخانه جذب شوند.

روابط عمومی آموزش و پرورش عنوان کرد که با توجه به اعتبار ۲ ساله نتایج آزمون استخدامی، برخی از افراد شرکت کننده در آزمون سال ۹۸ هم به جمع تجمع کنندگان پیوستند اما این افراد برای جذب در آموزش و پرورش باید در آزمون شرکت کرده و با کسب حد نصاب نمره پذیرفته شوند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی