۶ داوطلب کنکور سراسری ۱۴۰۰ در البرز کرونا دارند

اصغر افشار روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: درکنکور امسال ۴ داوطلب مرد و ۲ داوطلب زن که از دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس استان البرز هستند به دلیل مبتلا شدن به بیماری کرونا امکان حضور در حوزه های آزمون را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی سازمان سنجش و ستاد کرونای استان البرز از این داوطلبان در بیمارستان امام علی (ع) کرج آزمون گرفته می شود.

وی بیان داشت: امسال ۲۵ هزار و ۳۴۷ دانش آموز پایه دوازدهم استان البرز در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که از ۲۴ خردادماه مبتلا به ویروس کرونا شدند باید فرم خوداظهاری را تکمیل می کردند.

افشار با اشاره به اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور درحوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، اظهارداشت: تمامی داوطلبان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه آزمون تب سنجی و برای افراد مشکوک نیز اتاق قرنطینه پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برای حفظ سلامتی داوطلبان و دست‌اندرکاران کنکور، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا شرکت کنندگان دراین ماراتن با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های آزمون حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی با هدف اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از چند روز قبل از تمام حوزه‌های آزمون کنکور استان البرز بازید کردند، یادآورشد: در روزهای برگزاری آزمون نیز کارشناسان بهداشت حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی درتمام حوزه‌ها به صورت مستمر حضور دارند.

رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: صندلی های حوزه های آزمون نیز در فاصله ۱۸۰ متری چینش شده و تمامی حوزه های آزمون از تهویه مناسب برخوردارند تا داوطلبان در فضایی امن و راحت آزمونشان را پشت سر بگذارند.

 آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امسال در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی از صبح امروز ۹ تیر ماه همزمان با سراسر کشور دراستان البرز آغاز شده است.

 امسال ۲۰۰ حوزه اجرا در سطح آموزش و پرورش استان البرز به جز شهرستان طالقان برای کنکور سراسری آماده شده است که ۲ هزار و ۵۰۵ نفر امور اجرایی حوزه های کنکور سراسری آموزش و پرورش البرز را عهده دارند.

 داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در این استان قبل از ورود به حوزه های آزمون تب سنجی می شوند.

۴۰ هزار و ۹۳۱ داوطلب کنکور سراسری  ۱۴۰۰ درحوزه های آزمون استان البرز رقابت می کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی