آغاز ثبت‌نام دوره جدید ملی بینش مطهر در دانشگاه آزاد از امروز

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام دوره جدید ملی بینش مطهر در این دانشگاه پیرو اعلام معاونت توانمندسازی و ساماندهی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز آغاز می شود.

ثبت نام در این دوره از روز سه شنبه ۸ تیرماه (امروز) آغاز و مراسم افتتاحیه ۱۵ تیرماه برگزار می شود.

دوره ملی بینش مطهر با محوریت آثار شهید مرتضی مطهری و با اهدافی نظیر کادرسازی و کادریابی تربیت مربی و مدرس، ایجاد نظام فکری منسجم و توانمندی های معرفتی مخاطبین برای پاسخگویی به شبهات و زمینه ساز اندیشه ظهور و حماسه خواهد بود.

تعداد ثبت نام در دوره اول بینش مطهر (بهمن ماه ۱۳۹۹) هشت هزار و ۶۳۹ نفر بود که از این تعداد، چهار هزار و ۲۰۱ نفر عضو هیأت علمی، ۲ هزار و ۲۲۵ نفر کارمند، هزار و ۶۹۹ نفر اساتید حق التدریس و ۴۸۳ نفر دانشجو بودند.

ارتقای اساتید طبق ماده ۱ فرهنگی، استفاده از اساتید برتر برای تدریس در دوره های بینش مطهر در سطح شهرستانها و نهادها، اولویت جذب اعضای هیات علمی در فراخوان ۱۳۹۹ به بعد، دوره تخصصی ضمن خدمت برای کارکنان فرهنگی دانشجویی و دوره عمومی ضمن خدمت برای تمامی کارکنان، از مزایای شرکت در دوره ملی بینش مطهر است.

 دوره های توانمندسازی، برای ارتقا و تبدیل وضعیت اساتید دارای امتیاز است. همچنین کلاس‌های آموزشی این طرح، سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می شود و تمامی کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در «دوره ملی بینش مطهر» شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://Markazjazb.iau.ir مراجعه کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی