اعلام اسامی آثار راه‌ یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر ۱۲

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دبیرخانه جشنواره «تیتر ۱۲» فهرست و عناوین آثار راه‌یافته به مرحله ارزیابی نهایی نشریات دانشجویی را اعلام کرد. این کارنامه شامل ریزنمرات اخذ شده در هر آیتم، نمره کل، بالاترین و پایین‌ترین نمره‌ی راه‌یافته به مرحله نهایی در هر رسته است.

دبیرخانه جشنواره «تیتر ۱۲» در اطلاعیه‌ای در خصوص زمان انتشار کارنامه آثار این جشنواره عنوان کرد: آثار راه‌یافته به مرحله اول داوری جشنواره روز ۸ تیر ماه از ساعت ۱۴ از طریق حساب کاربری سامانه دریافت آثار قابل رویت خواهد بود.

این کارنامه شامل ریزنمرات اخذ شده در هر آیتم، نمره کل، بالاترین و پایین‌ترین نمره راه‌یافته به مرحله نهایی در هر رسته است.

همچنین ذیل صفحه کارنامه قابلیت ثبت اعتراض وجود دارد که مستلزم ارائه توضیح قابل دفاع توسط شرکت‌کننده است.

کارنامه آثار راه‌یافته به مرحله نهایی بلافاصله پس از اتمام فرایند داوری نهایی قابل ارائه خواهد بود. از این رو برای آثاری که به مرحله نهایی راه یافته‌اند کارنامه صادر نخواهد شد.

آثار راه‌یافته به داوری در رسته اپلیکیشن‌های اطلاع‌رسانی به دلیل محدودیت تعداد یک جا و در مرحله داوری نهایی بررسی خواهند شد.

 افرادی که بیش از یک شماره از نشریه خود را در جشنواره شرکت داده و  نشریه آنها وارد مرحله نهایی داوری شده است، برای آگاهی از “شناسه اثر” نشریه ارسالی خود از امشب می‌توانند به قسمت «فهرست آثار ارسال شده» حساب کاربری خود در سامانه جشنواره نشریات مراجعه و در ستون “وضعیت فعلی اثر” آثاری را که به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند، مشاهده کنند. در تصویر ذیل این ستون مشخص شده است.

هر ساله جشنواره تیتر  توسط یکی از دستگاه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌شود. سال گذشته جشنواره تیتر ۱۱ به میزبانی وزارت علوم برگزار شد و امسال وزارت بهداشت میزبان جشنواره «تیتر ۱۲» است که با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» برگزار می‌شود.

به رسم هرساله و براساس توافق صورت گرفته میان معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، این معاونت مستقر دروزارت بهداشت متولی برگزاری جشنواره «تیتر ۱۲ »خواهد بود.

این دوره از جشنواره بخش‌های متعد و مختلفی دارد. «آثار برگزیده» شامل ۲۶ رسته، «نشریات برگزیده» شامل ۱۸ رسته و «فضای مجازی» شامل ۸ رسته، «بخش ویژه»   نیز با دو موضوع در کنار «سرزمین مادری» پنج بخش اصلی جشنواره را تشکیل می‌دهند.

امسال همچنین برای نخستین بار بخش «سرزمین مادری» با هدف ارزیابی و آشنایی از فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است. تفاهم‌نامه‌ای به این منظور با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده که زمینه‌ساز گسترده‌تر شدن این ارتباطات فرهنگی است.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی