پروتکل های بهداشتی ویژه کنکور در کیش توسط ۱۰ کارشناس نظارت می‌شود

محمدرضا رضانیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای داوطلبان و عوامل اجرائی کنکور الزامی است و کارشناسان این مرکز ناظر هستند تا مشکلی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: محل برگزاری آزمون روز قبل از برگزاری کنکور گندزدائی می شود و تمام عومل برگزاری آزمون سراسری کنکور از جمله مرکز توسعه سلامت، پردیش بین المللی دانشگاه صنعتی شریف و جمعیت هلال احمر با همکاری هم تلاش می کنند تا این آزمون در محیطی سالم و امن برگزار شود.

رضانیا افزود: محل برگزاری آزمون قبل از حضور داوطلبان از لحاظ فاصله گذاری، تهویه و سامانه خنک‌کننده توسط کارشناسان مرکز توسعه سلامت کیش بازدید می شود.

وی یادآور شد: باید همه داوطلبان وهمه عوامل اجرائی کنکور فرم خوداظهاری در بحث سلامت را روزانه پرکنند زیرا براساس خوداظهاری ها برای کسانی که علائم دارند، محل برگزاری کنکور در جای دیگری که شرایط ایزوله بهتر و در مکان خاص و با فاصله گذاری خاص خواهد بود.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: یک روز قبل از برگزاری کنکور،از تمامی عوامل اجرایی کنکور تست کرونا گرفته می شود تا از سلامت آنها در جهت جلوگیری از انتشار بیماری مطمئن شویم.

وی یادآور شد: از کسانی که حتی سرماخوردگی ساده دارند، درخواست داریم کتمان نکنند، زیرا با کمال آرامش می توانند کنکور بدهند و فقط محل آزمون از دیگران متفاوت و در واقع در کنار همان محل اصلی است.

۷۶۱ داوطلب این جزیره شامل ۴۲۸ داوطلب دختر و ۳۳۳ داوطلب پسر در چهار گروه تخصصی هنر، علوم ریاضی، تجربی، انسان و زبان های خارجی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته با هم رقابت خواهند کرد.

آزمون سراسری گروه هنر چهارشنبه ۹ تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه ۱۰ تیر، گروه تجربی جمعه ۱۱ تیر و گروه زبان شنبه ۱۲ تیر برگزار خواهد شد.

هم اکنون هفت هزار دانشجو در ۶ واحد دانشگاهی جزیره کیش شامل پردیس بین المللی دانشگاه تهران، پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه صنعتی شریف کیش، دانشگاه بین اللملی آزاد کیش، دانشگاه پیام نور کیش و دانشگاه علمی کاربردی کیش مشغول تحصیل هستند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی