آزمون سراسری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قصرشیرین برگزار می‌شود

احمد خدرویسی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۹۲ داوطلب شامل ۲۱۹ دختر و ۱۷۳ پسر در این شهرستان در مدت چهار روز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پنج گروه آزمایشی برای ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باهم رقابت می‌کنند.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی و فیزیک، هنر، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان‌های خارجی در آزمون سراسری حضور پیدا می‌کنند ضمن اینکه بیشترین سهم شرکت کننده از این شهرستان با ۱۸۵ داوطلب مربوط به رشته علوم تجربی و کمترین نیز با ۱۷ داوطلب مربوط به رشته هنر است.
رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین یادآور شد: تمام پروتکل‌ها و موازین بهداشتی در محل حوزه‌های امتحانی رعایت شده و برای شرکت کنندگان نیز ماسک و مواد ضدعفونی پیش بینی شده است.

خدرویسی  ادامه داد: آزمون سراسری  به تفکیک رشته‌های تحصیلی در روزهای ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان قصرشیرین برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: آمادگی کامل برای برگزاری آزمون سراسری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا در راستای صیانت از سلامت داوطلبان را در حوزه های امتحانی داریم.

خدرویسی گفت: همچنین طرح سنجش حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دانش آموز کلاس اول نیز از روز گذشته در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

شهرستان قصرشیرین چهار هزار و ۵۰ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در ۵۰ مدرسه شهری و روستایی در قالب ۱۷۶ کلاس درس زیر نظر ۴۰۰ مربی تحصیل می‌کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی