مواردی که در خرید شال تابستانی اهمیت دارند

خرید شال همیشه یکی از مهمترین قسمت های خرید لباس بوده است چون با انتخاب درست آن می توان زیبایی پوشش خود را چند برابر کرد. شال نیز همانند سایر قسمت های پوششی با تغییرات آب و هوایی و فصلی سال، در جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین فصل های سال برای خرید شال های نازک و تابستانه، نیمه اول سال است. این نمونه از شال ها در طرح و رنگ های متنوع عرضه می شوند که بیشترین میزان تنوع را نسبت به سایر فصل های سال دارند. در هنگام خرید یک شال مناسب تابستان باید به بعضی از موارد توجه داشت. در ادامه به بررسی نکات مهم در خرید این محصول می پردازیم.

شال تابستانی

رنگ های شال تابستانی

یکی از مواردی که در بین بانوان وجود دارد، استفاده بیشتر از طیف رنگی های تیره نسبت به رنگ های روشن در پوشش است. در هنگام خرید یک شال تابستانی نیز درصد بالایی از بانوان به سراغ طیف رنگی های تیره از جمله مشکی می روند. تصور بسیاری از آن‌ها نیز این گونه است که رنگ‌های تیره را بهتر می‌توان در استایل‌های مختلف و با انواع رنگ‌ها ست کرد. ولی این باور اشتباه است و با شناخت کافی درباره انواع رنگ ها می توان ست های بسیار شیک و جذابی را با رنگ های روشن و شاد ایجاد کرد. بهترین انتخاب ها برای خرید شال های تابستانه، رنگ های روشن و شاد هستند. چون گرمای کمتری را به خود جذب کرده و باعث متعادل شدن دمای بدن در هوای گرم تابستان می شوند.

شال تابستانی

استفاده از شال‌ تابستانی نخی مناسب

یکی دیگر از موارد مهم در خرید شال تابستانی، توجه به جنس محصول است و پیشنهاد ما به شما خرید یک شال نخی مناسب است. الیاف طبیعی مثل نخ برای استفاده در آب و هوای گرم گزینه بسیار مناسبی است. چون در شال نخی، هوا از این الیاف به راحتی رد می شود و باعث خنک شدن دمای بدن در طول روز می‌شود.

شال تابستانی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با شال های نخی دارند، چروک شدن سریع آن‌ها است. این مشکل اهمیت چندانی ندارد و نمی تواند باعث بد دیده شدن استایل و ظاهرتان شود. یکی دیگر از مزیت های استفاده از شال های نخی تابستانه، زود خشک شدن آن‌ها است. این شال ها برای کسانی که زود به زود لباس های خود را می شویند گزینه مناسبی است. شال نخی می تواند یک شال ساده و برای استفاده روزانه گزینه ی مناسبی باشد.

توجه به کاربرد انواع شال حریر و ساتن تابستانه

علاوه بر استفاده روزانه، انتخاب شال تابستانی در موقعیت ها و مجالس مهم نیز اهمیت دارد. از لحاظ جنس، نمونه های ساتن و حریر انتخاب های بسیار مناسبی به عنوان شال مجلسی هستند. علاوه بر جنس ظریف حریر و ساتن که مناسب فصل‌های گرما هستند، دارای طرح‌های ظریف و زیبایی نیز می‌باشند که مخصوص مجالس مختلف طراحی می‌شوند.

شال تابستانی

به صورت کلی نیز نمونه شال های حریر و ابریشم به دلیل جنس ظریفی که دارند مخصوص تابستان و هوای گرم سال هستند و در سایر فصل ها استفاده چندانی ندارند. طیف وسیعی از انواع رنگ و طرح را می توان در این دسته بندی از شال های تابستان مشاهده کرد. انتخاب هر کدام از طرح و رنگ ها، کاملاً متناسب با شرایط و موقعیت افراد است که باید هماهنگ با استایل پوششی نیز انتخاب شوند.

در نظر گرفتن ایستایی و میزان لیز خوردن شال روی سر

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید شال تابستانی، در نظر گرفتن ایستایی آن‌ها هنگام قرار گرفتن روی سر است. به صورت کلی بهترین شال ها از لحاظ ایستایی متعلق به نمونه های نخی است. اگر قصد استفاده از شال به صورت روزانه را دارید بهتر است نمونه های نخی را در اولویت قرار دهید. استفاده از سایر شال های تابستانه با جنس های حریر، ساتن و ابریشم به صورت روزانه سخت تر است.

شال تابستانی

این شال ها مدام روی سر، سر می خورند و این امر در بسیاری از شرایط باعث ناراحتی و آشفتگی بانوان می شود. البته انتخاب هر کدام از این شال ها به موقعیت افراد نیز بستگی دارد. به عنوان مثال استفاده از شال حریر یا ابریشم برای یک مهمانی یا مجلس پیشنهاد می شود. حتی اگر میزان ایستایی شال های حریر کمتر از نخی باشد ولی برای استفاده روزانه و هنگام انجام فعالیت خاصی مناسب نیست.

توجه به اندازه و قواره شال

انتخاب درست در اندازه یا قواره شال تابستانی نیز مانند سایر فاکتورهای دیگر در خرید محصول اهمیت دارد. پیشنهاد ما این است که از خرید شال هایی با ابعاد بزرگ خودداری کنید. چون با خرید یک شال بزرگ مجبور می‌شوید آن را به دور گردن خود بندازید که در چنین شرایطی باعث گرم شدن دمای بدن می‌شود. حتی اگر جنس شال کاملاً سبک و نخی نیز باشد بهتر است شال هایی را برای تابستان خریداری کنید که اندازه آن‌ها مناسب بوده و به راحتی جمع و جور شوند.

شال تابستانی

انتخاب طرح مناسب شال تابستانی

یکی دیگر از مهمترین نکات در خرید شال تابستانی، توجه به طرح آن است. شال و روسری به عنوان یکی از اجزای اصلی و ثابت در پوشش بانوان به شمار می‌آید که در تمام مکان های عمومی استفاده می‌شود. متناسب با این نیاز، شاهد انواع طرح و مدل های شال در بازار عرضه این محصول هستیم که هر کدام از آن‌ها برای شرایط و سنین خاصی عرضه می شود.

شال تابستانی

به صورت کلی تنوع طرح و رنگ در انواع شال تابستانی بسیار بیشتر از نمونه های عرضه در زمستان هستند. این امر یک مزیت برای دسترسی به تنوع بالاتری از شال است و اینکه انتخاب را سخت تر می کند. برای انتخاب طرح مناسب بهتر است به نوع استایل و رنگ های استفاده شده در پوشش خود توجه کنید و متناسب با آن بهترین طرح را انتخاب کنید. پیشنهاد می شود که استفاده از رنگ های روشن را در اولویت انتخاب شال طرح دار خود قرار دهید. چون این رنگ ها نسبت به نمونه های تیره شرایط بهتری برای فصل های گرم سال دارند.

شال تابستانی

برای خرید انواع شال تابستانی با طرح و رنگ های متنوع و همچنین بهترین جنس و کیفیت، می‌توانید از سایت فروشگاهی شال مد استفاده کنید. این برند امکان خرید حضوری و اینترنتی را برای خریداران خود در سراسر کشور ایجاد کرده است. از طریق نمایندگی ها و شعبه اصلی این برند می توان در شهرهای مختلف، محصولات شال مد  را خریداری و استفاده کرد.

شال تابستانی

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی