چگونه از رشته لیزر موهای زائد کسب درآمد کنیم؟

لیزر موهای زائد چیزی است که این روزها بسیار به گوش می خورد. اگر تا به حال این روش زیبایی را امتحان نکرده اید، حتما از مزایای آن شنیده اید. درست است که برخی شایعات درباره عوارض لیزر بر سر زبان ها افتاده است. اما هیچکدام از این ادعاها از نظر علمی اثبات نشده اند. بنابراین، بسیاری از خانم ها با خیال راحت این روش را برای جذف موهای زائد خود انتخاب می کنند.

لیزر موهای زائد یکی از رشته های آموزش آرایشگری است که در آموزشگاه ها ندریس شده و مدرک مرتبط با آن توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور صادر می شود. اگر شما هم دوست دارید در این حوزه فعالیت کنید اما اطلاعات زیادی درباره آن ندارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما هرآنچه که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید به شما می گوییم.

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر یک پرتو نوری پرانرژی است که در صنعت و پزشکی کاربردهای زیادی دارد. اما استفاده از آن برای از بین بردن موهای زائد یک تکنولوژی جدید است و  به سرعت مورد استقبال تعداد زیادی از خانم ها و آقایان قرار گرفته است. شما می توانید نحوه استفاده از انواع دستگاه های لیزر را در دوره آموزش لیزر موهای زائد آموزش ببینید. لیزری که به منظور حذف موهای زائد استفاده می شود رنگدانه (ملانین) را هدف قرار می دهد. به این ترتیب، موهای شما که تیره است و رنگدانه بیشتری نسبت به پوستتان دارد، انرژی گرمایی لیزر را جذب کرده و آن را به فولیکول مو انتقال می دهد. این انرژی گرمایی فولیکول مو را تخریب کرده و مانع از رشد مجدد مو می شود. به این ترتیب پس از چند جلسه تمام فولیکول ها از بین رفته و به حذف دائمی موها منجر می شود.

کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای تمام مناطق بدن و صورت قابل استفاده است. اما بیشتر درخواست ها برای لیزر ناحیه صورت و بیکینی است. اما به طور کلی می توانید برای دست، پا، زیربغل، کمر و … نیز از این روش استفاده کنید. هرچه سطح ناحیه تحت درمان بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری مورد نیاز است. برای تکمیل دوره درمان توصیه می شود که ۴ تا ۶ جلسه را با فصله زمانی حدود ۶ هفته پشت سر بگذارید.

آموزش لیزر

چگونه می توان از رشته لیزر موهای زائد کسب درآمد کرد؟

کسانی که دوره های آموزشی را پشت سر می گذرانند، می توانند در کلینیک های زیبایی پوست و مو یا در مراکز لیزر کار کنند. البته شانس پیدا کردن کار و موفقیت و کسب درآمد بیشتر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

۱. آموزشگاه آرایشگری

آموزشگاهی که شما برای آموزش خود انتخاب می کنید، می تواند تاثیر مستقیمی بر موفقیت شما داشته باشد. مباحثی که یک آموزشگاه حرفه ای به شما آموزش می دهد، اساتید دوره های آموزشی و دستگاه ها و … بر سطح مهارتی که در پایان دوره بدست می آورید تاثیرگذار است.

۲. گواهینامه مهارت

مدرکی که از سازمان فنی و حرفه ای به عنوان گواهینامه مهارت خود دریافت می کنید، یک رزومه قوی برای شما محسوب می شود. اگر آموزشگاه شما تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای باشد، پس از پایان دوره آموزشی شما را برای ثبت نام آزمون به این سازمان معرفی خواهد کرد. پس از شرکت در آزمون های کتبی و عملی و کسب نمره قبولی می توانید مدرک خود را دریافت کنید.

۳. دوره کارآموزی

دوره کارآموزی برای هر کار و حرفه ای ضروری است. شما در دوره کارآموزی با شرایط واقعی کار آشنا می شوید، با مشتری های زیادی رو به رو می شوید و می توانید تجربیات ارزشمندی را کسب کنید. شروع کردن کار حرفه ای خودتان با این اندوخته ها می تواند کمک زیادی به پیشرفت و درآمدزایی شما بکند.

بازار کار لیزر موهای زائد چگونه است؟

همانطور که می دانید، برای از بین بردن موهای زائد روش های زیادی وجود دارد. هرکدام از روش ها نیز مزایا و معایب خود را دارند. اما تقریبا هیچکدام آن ها شما را به طور کامل از شر موهای زائد خلاص نمی کند. لیزر موهای زائد تنها روشی است که با کمترین درد، و تنها با ۶ جلسه می تواند موهای زائد شما را به طور کامل از بین ببرد.

هرچند این یک روش نیمه دائم است، اما به قدری فاصله زمانی بین رویش مجدد موها زیاد است که می توان آن را یک روش دائم در نظر گرفت. به همین دلیل، خانم ها و آقایان زیادی لیزر را به سایر روش ها ترجیح می دهند. بنابراین می توان گفت بازار کار این رشته بسیار داغ است و شما همیشه مشتریان خود را خواهید داشت.

آموزش لیزر صورت

دترلند، بهترین انتخاب برای آموزش لیزر موهای زائد

همانطور که گفتیم، آموزشگاهی که برای آموزش خود انتخاب می کنید، تاثیر بسیار زیادی بر میزان مهارت و در نتیجه موفقیت شما در آینده کاریتان خواهد داشت. از این رو، برای انتخاب یک موسسه آموزشی معتبر و حرفه ای باید دقت بالایی به خرج بدهید و با وسواس انتخاب کنید.

اگر رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و به دنبال آموزشگاه آرایشگری می کردید، پیشنهاد ما به شما آموزشگاه دترلند است. دترلند با سال ها تجربه در زمینه آموزش آرایشگری، تا کنون هنرجویان بسیاری را تعلیم داده و به بازار کار معرفی کرده است.

 آموزشگاه آرایشگری دترلند می تواند چنین شرایطی را برای شما فراهم کند و بهترین و دقیق ترین آموزش ها را به شما ارائه دهد. دترلند در طی سال ها فعالیت خود توانسته است هنرجویان بسیاری را آموزش داده و روانه بازار کار کند. دوره های آموزشی این آموزشگاه نه فقط در زمینه لیزر، بلکه در تمام رشته های آرایشگری به صورت کاملا حرفه ای برگزار می شود.

از جمله رشته هایی که می توانید در دترلند آموزش ببینید می توان به دوره آموزش میکرونیدلینگ، کاشت مژه، کاشت و طراحی ناخن، میکرونیدلینگ، کوتاهی مو، رنگ مو و … اشاره کرد. دیگر ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود
  • معرفی هنرجویان به سازمان فنی و حرفه ای برای دریافت مدرک معتبر این سازمان
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و با بهترین متدهای آموزشی
  • همکاری با مربیان حرفه ای و مجرب که می توانند مطالب را به طور کامل به هنرجویان انتقال دهند
  • ارائه تجهیزات و ابزار با کیفیت و به روز برای آموزش هنرجویان
  • پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی به منظور مشاوره و رفع اشکال
  • شهریه مناسب  مقرون به صرفه با توجه به کیفیت بالای آموزش ها
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل جهت رفاه حال کارمندان و هنرجویان ساکن شهرستان

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی