سومین دوره طرح توانمندسازی صدف برگزار می‌شود

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این طرح که توسط پارک فناوری پردیس با همکاری شبکه فناوری و نوآوری ایران برگزار می شود به ایجاد زمینه نقش‌آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری و طراحی مسیر آینده حرفه‌ای و شغلی بر اساس استعدادها و ویژگی‌های فردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک می کند.

چارچوب کلی برنامه آموزشی سومین دوره طرح صدف بر اساس چهار مرحله خودشناسی و شناخت سبک‌های شغلی؛ مهارت‌افزایی در زمینه مهارت‌های نرم (Soft Skills)؛ شناخت اکوسیستم فناوری و نوآوری و محیط کسب‌وکار؛ طراحی و هدایت در مسیر حرفه‌ای؛ طراحی و اجرا می‌شود.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به کارگاه آموزشی انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق، مشاوره‌های شغلی، تحلیل اختصاصی نتایج آزمون‌های شخصیت‎ شناسی اشاره کرد.

سومین دوره طرح صدف با مشارکت دانشگاه‌ها، بنیادهای نخبگانی استان‌ها، پارک‌های علم وفناوری و مراکز نوآوری در استان‌های تهران (توسط مجموعه‌های بنیاد نخبگان استان تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، مرکز نوآوری صبا، شهرستان ورامین)، اصفهان، یزد، کرمانشاه، گیلان، گلستان، قم، قزوین و خراسان برگزار می شود

.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی