آقایان چرا تکلیف نیمکت تیم‌‍ملی را مشخص نمی‌کنید؟

زاوش محمدی: تیم ملی فوتبال ایران بالاخره چهار بازی حیاتی و مهم خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی صعود کند، آن هم در شرایطی که بازی ها به صورت متمرکز در بحرین برگزار شد. زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا، بحرین را به عنوان میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه C انتخاب کرد، بسیاری شانس ایران برای صعود، که تا آن روز در رده سوم گروه خود قرار داشت را کمتر از پیش دانستند و معتقد بودند AFC با این تصمیمش میخواهد بحرین را راهی مرحله بعدی کند. اما با شروع مسابقات نتایج به گونه دیگری رقم خورد و تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ موفق شد هر چهار بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

با صعود ملی پوشان حواشی تیم ملی به پایان نرسید و شایعات زیادی از همان بحرین به گوش رسید! پس از برگشت تیم ملی به ایران، شهاب عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال در مصاحبه های خود کدهایی داد که نشان از تغییر کادرفنی تیم ملی برای دور بعدی مسابقات بود. عزیزی خادم بارها از زیر سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه فدراسیون با اسکوچیچ ادامه می دهد یا خیر؟ در رفت و هرگز جواب روشنی نداد که در فاصله کم باقیمانده تا مرحله بعدی انتخابی جام جهانی آنها چه تصمیمی خواهند گرفت؟

یک روز پای کی روش را به میان کشیدند و روز دیگر برانکو شد گزینه تیم ملی!بدون تعارف خودشان هم نمی دانند که دارند چه کاری انجام می دهند.ظاهرا اختلاف نظر بین دوستان در فدراسیون زیاد است و حتی خبر رسیده که یک سری از دلال ها درصدد هستند تا کالدرون را روی نیمکت تیم ملی بنشانند.مربی ای که البتعه توانایی های زیاد دارد اما راه آمدنش به تیم ملی  از کوچه دلال ها می گذرد!

سوال یا بهتر است بگوییم که درخواست ما از رییس فدراسیون با همه مشاوران عالی اش این است که چرا تکلیف را روشن نمی کنید؟ تقریبا دو ماه تا آغاز دوباره بازی های تیم ملی باقی مانده و هر روزی که می گذرد، تیم ملی با این وضعیت نابسامان از رسیدن به جام جهانی دور تر می شود. هر شخصی که قرار است سرمربی تیم ملی شود، زمان می خواهد تا با بازیکنان و شرایط فوتبال ایران آشنا شود و فرصت دوماهه زمان کمی برای این آشنایی است.

همچنین اگر آقایان تصمیم دارند با اسکوچیچ ادامه بدهند بهتر است زودتر تکلیف این مربی را مشخص کنند تا او دوباره کارش را در مرکز تیم های ملی آغاز کند و بتواند برنامه ای مدون را برای ملی پوشان در نظر بگیرد.

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی