چهارمحال وبختیاری به جمع همکاران راهبردی آزمون استخدام بخش خصوصی پیوست

به گزارش روز شنبه روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، بعد از آذربایجان غربی و همدان در سال ۹۹، استان چهارمحال و بختیاری نیز با امضای تفاهم نامه ای به جمع همکاران راهبردی آزمون استخدام بخش خصوصی پیوست.

 تفاهم‌نامه همکاری میان آزمون استخدام بخش خصوصی و سازمان فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری برای توسعه همکاری‌ها و افزایش اشتغال مهارت‌آموختگان سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

هدف از این تفاهم نامه توسعه همکاری‌ها برای افزایش اشتغال مهارت‌آموختگان سازمان فنی و حرفه‌ای استان چهارمحال و بختیاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، صنعتی و فناور و همچنین گسترش آموزش‌های تقاضا محور برای رفع خلاءهای آموزش و بالا بردن کیفیت آن است.

این اقدام در سالی که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» مزین شده، گامی برای رونق فعالیت کسب‌وکارها با تامین نیروی انسانی از یک سو و ایجاد فرصت شغلی برابر برای افراد ماهر و توانمند از سوی دیگر است.

تا کنون چهار دوره آزمون استخدام بخش خصوصی برگزار شده است و کارجویان توسط این آزمون به شرکت‌های دانش‌بنیان، تجاری و صنعتی برای کار دعوت شده‌اند. آزمون استخدام بخش خصوصی افراد را بر اساس مهارت و توانمندی مورد ارزیابی قرار می‌دهد نه مدرک تحصیلی و کمکی برای رفع دغدغه اشتغال افراد جامعه است.

پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در سال جاری برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.inre.ir مراجعه کنند.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی