گل VIP به چه گلی گفته می‌شود؟  

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی‌های گلفروشی‌های آنلاین که دست به فروش گل VIP با تزئینات منحصر به فرد می‌زنند آشنا کنیم.

گل VIP چیست؟

خرید گل مخصوصا اگر برای مناسبت خاصی باشد را می‌توان جزو حساس‌ترین کارهایی دانست که هر آدمی در طول زندگی خود انجام می‌دهد. تحویل به موقع و سالم گلدان، دسته گل یا تاج گل برای فرستادنده بسیار مهم است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در روابط آینده او با گیرنده گل داشته باشد.

از این رو است که افراد ترجیح می‌دهند خودشان سبد گل را تحویل بدهند، اما گاهاً پیش می‌آید که در حین جابجایی با ماشین شخصی به گلدان آسیب برسد و دیگر کاری نتوان برای آن انجام داد. پیشنهاد ما این است که برای تهیه گلدان، خرید آنلاین گل مناسبتی را هم در نظر داشته باشید. گلفروشی‌های آنلاینی که این سرویس ویژه را برای هم‌میهنان عزیز تدارک دیده‌اند از بهترین امکانات جهت جابجایی انواع گل در هر ابعادی که باشد بهره می‌برند و بدون هیچ مزاحمتی گل سفارشی‌سازی شده شما را به دستتان خواهند رسانید.

منظور از گل VIP دقیقا همین گل‌های بسیار زیبایی هستند که در تعداد بالا و تزئینات بسیار ظریفی در مناسبت‌های مختلف به کار می‌روند و ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی دارند. برای ساخت چنین سبد گل‌هایی عمدتا یک الی چند روز وقت صرف می‌شود و ریزه‌کاری‌هایی دارد که آنها را از سایر گل‌ها متمایز می‌سازد.

از این رو، قیمت آنها با توجه به نوع تزئینات و تعداد گل‌ها و از همه مهم‌تر نوع گلی که در آنها استفاده شده است عمدتاً بالا است و نشان از اهمیت بسیار بالای مناسبتی دارد که گل برای آن ساخته شده است!

گل VIP به چه گلی گفته می‌شود؟  

هر گلفروشی آنلاینی گل VIP نیست!

با پیدایش فروشگاه‌های اینترنتی که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است، کلاهبرداری‌های اینترنتی در این حوزه نیز روند رو به بالایی را تجربه می‌کند. در سطح اینترنت گلفروشی های زیادی از نام گل وی آی پی استفاده کرده اند. برای پیدا کردن آدرس اصلی سایت گل VIP به https://vipshop.flowers  مراجعه کنید.

 منظور ما از این که هر گلفروشی آنلاینی قابل اعتماد نیست این است که هر گلفروشی نمی‌تواند تمامِ خواسته‌های شما را براورده کند. یعنی اگر برای مناسبت خاصی از یک گلفروشی که چنان اسم و رسم‌دار نباشد گل سفارش بدهید ممکن است در هنگام تحویل با یک گلدانی مواجه شوید که اصلا شبیه عکس‌های درج شده در سایت نباشد که این موضوع باعث دلسرد شدن شما نیز خواهد شد.

گل VIP به چه گلی گفته می‌شود؟  

از این‌رو برای خرید گل مناسبتی اینترنتی از گلفروشی‌های آنلاین باید به چند نکته توجه کنید که مهم‌ترین آنها را در ادامه آورده‌ایم:

1- گل به نوبه خود از حساسیت بالایی برخوردار است و جابجایی غیراصولی آن می‌تواند گل را نابود کند. برای جلوگیری کردن از این مشکل بهتر است از گلفروشی‌های آنلاینی خرید کنید که تمامیِ فوت و فنِ این حرفه را به خوبی بلد هستند و تجربه بسیار زیادی در امر گلفروشی دارند.

2- ارسال به موقع گل یکی دیگر از فاکتورهایی است که برای سفارش دهنده بسیار اولویت دارد و هرگونه تاخیر در تحویل گل می‌تواند نارضایتی وی را به همراه داشته باشد. شما به عنوان سفارش دهنده گل سعی کنید زمان ارسال را چندین و چند بار با گلفروشی گوش‌زد کنید تا در زمان تحویل به مشکل برنخورید. هرچند اگر با گلفروشی معتبری همکاری کنید دیگر نیازی نیست از تحویل به موقع و سالم بودن گل خود نگران باشید.

3- حتما از این موضوع که در سبد گل، تاج گل یا دسته گل شما از گل‌های روز استفاده شده باشد اطمینان حاصل کنید. گل‌های شاخه‌ای پس از چند روز چیده شدن پژمرده می‌شوند و آن طراوت همیشگی خود را از دست می‌دهند، بهتر است در هنگام تحویل از شاداب بودن گل‌ها اطمینان حاصل فرمایید.

گل رز جاویدان؛ یک مثال عالی از گل VIP

با هدیه دادن گل رز جاودان، مهر و محبت شما در ذهن و قلب عزیزانتان جاودانه خواهد شد.

اگر شما جزو متولدین دهه 60 باشید و از علاقه‌مندان به کارتون‌های آن دوران، قطعاً با شنیدن نام گل رز جاودان به یاد کارتون دیو و دلبر (Beauty and the Beast) افتاده‌اید. رز ماندگار به لطف تاسیس شرکت امور (Amor) در سال 1997 بیش از پیش محبوب شد و به لطف فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فروش آنلاین، این روزها یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به افراد موردعلاقه شماست.

در چند سال اخیر نوع جدیدی از گل رز، با تغییرات ژنتیکی و اصلاح نژادی به نام گل رز جاویدان (Eternal Rose) به وجود آمده است و خیلی زود توانسته است طرفداران بیشماری را جذب خود کند. در واقع گل رز جاویدان همان گل رز طبیعی با همان کیفیت و رایحه است که با جدیدترین تکنولوژی‌های روز مومیایی شده تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

از این رو، این گل‌های بسیار زیبا و منحصر به فرد در دسته گل‌های طبیعی جای دارند و در زمره گل‌های مصنوعی جای نخواهند گرفت. این نوع گل‌ها عمدتا به صورت تکی و در باکس‌های بسیار زیبا و شکیلی به فروش می‌رسند و بهترین مکان برای خرید آنها گلفروشی آنلاین است. چرا که باکس‌ها و تزئینات رزهای جاویدان آنقدر تنوع دارند که همه آنها را در یک مغازه نمی توان جای داد. پس چه بهتر که در زمان کوتاهی بتوان تمامیِ موجودیِ یک گلفروشی را از طریق وبسایت تماشا کرد و بهترین و مناسب‌ترینِ آنها را سفارش داد.

گل‌های رز جاویدان با کیفیت حداقل تا سه سال سرزنده می‌مانند و این امر بستگی دارد شما از کجا باکس رز جاویدان را خریداری نمایید. و از آنجایی که قیمت این نوع گل با توجه به تک شاخه‌ای بودن آن بسیار گرانبها است، بهتر است در خرید آن نهایت دقت خود را بکنید. هر چه رز جاویدان از کیفیت بالاتری برخوردار باشد قطعا در چشم مخاطب خود از احترام ویژه‌تری برخوردار خواهید شد!

گل VIP، گلفروشی VIP و خدمات VIP

حالا که با گل VIP آشنا شدید و دانستید که گل‌های VIP به گل‌‎هایی گفته می‌شوند که در درجه اول خاص و کمیاب هستند و در درجه دوم برای مناسبت‌های بسیار ویژه با کلی تزئینات منحصر به فرد خریداری می‌شوند، بد نیست با گلفروشی‌های خاص که خدمات خاص‌تری هم ارائه می‌دهند آشنا شوید!

ارسال محصولات مطابق با عکس، کمترین کاری است که در گلفروشی‌های VIP اتفاق می‌افتد. گلفروشی‌های آنلاین برای جذب مشتری بیشتر دست به هرکاری می‌زنند، برای مثال دلیوری در همان روز، تزئینات اضافه و رایگان، تخفیف چند درصدی برای سفارش بعدی و غیره از جمله امتیازایتی هستند که یک گلفروشی به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

اما گلفروشی VIP، پا را فراتر از این گذاشته است و نه تنها تحویل در همان روز بلکه تحویل پس از 4 الی 5 ساعت پس از ثبت نهایی، در کنار امکان چاپ کارت با متن دلخواه مشتری و غیره نیز در این گلفروشی‌ها میسر است. فقط کافی است یکبار از سرویس این قبیل گلفروشی‌ها برای خرید گل تشریفاتی استفاده کنید تا هر آنچه که در این مطلب خوانده‌اید را با چشم خود مشاهده کنید.

2121

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی