حضور گزارشگران والیبال در «دست در دست»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در عرصه گزارش والیبال که این روزها شاهد پخش مسابقات آن از رسانه ملی هستیم، نقش گزارشگران و مفسران صاحب سبک ورزشی در استقبال مردم از این رشته ورزشی بیش از پیش نمایان می‌شود.

با این بهانه برنامه «دست در دست» به سراغ سیدجواد محتشمیان و کیومرث کُرده از گزارشگران با سابقه والیبال رفته است.

از مهم‌ترین سوابق محتشمیان در این رشته می‌توان به عضویت در ۴ تیم باشگاهی به عنوان بازیکن، اخذ مدرک بین‌المللی گرید A مربیگری والیبال، عضویت در ۹ تیم باشگاهی به عنوان مربی اشاره کرد. وی که از اوایل دهه شصت وارد صدا و سیما شده، باسابقه‌ترین گزارشگر والیبال محسوب می‌شود و در سال ۱۳۸۵ جایزه ویژه گزارشگری این سازمان را به خود اختصاص داد.

کیومرث کرده نیز علاوه بر دریافت مدرک بین‌المللی مربیگری والیبال، نخستین تجربه مربی‌گری خود را در تیم نوجوانان بانک تجارت کسب کرده، سابقه مربی‌گری در تیم‌هایی، چون پرسپولیس، صنام و صباباتری را هم در کارنامه دارد و یک سال هم به عنوان دستیار مصطفی کارخانه، مربی نام‌آشنای والیبال، به کسب تجربه در این عرصه پرداخته، ولی از سال ۷۷ بیشتر وقتش را به تلویزیون اختصاص داده است.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳ روانه آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی