ضارب حادثه مشهد کیست؟

آفتاب یزد-گروه شــبکه: روز سه شنبه فردی در حرم امام رضا)ع( به چند طلبه با چاقو حمله می کند که متاسفانه یکی از طلبه ها به نام حجت االسالم والمسلمین اصالنی در این حادثه جان خود را از دست می دهد

و بنا به گفته مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد حال عمومی۲ روحانی بستری در این بیمارستان مساعد است. این حادثه تلخ افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد و واکنش های مقامات را در پی داشت. در این راستا رئیس جمهور، وزارت اطالعات را مکلف کرد با همکاری تمامی نهادهای ذی صالح به سرعت تمامی عوامل مؤثر حادثه مشهد را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطالع عموم مردم برسانند.

آیت اهلل سید ابراهیم رئیســی در پیامی ضمن محکومیت حادثه حرم مطهر امام رضا)ع( و تسلیت شهادت مظلومانه حجت االسالم والمسلمین اصالنی، تاکید کرد: قطعا این حادثه ناگوار که به دست یکی از ً عناصر منحرف و تحــت تأثیرگروه های تکفیری آمریکایی صورت گرفته اســت باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش عالقه مندان به اسالم و ایران اسالمی می شود.

متن پیام رئیس جمهور بدین شرح است: »حادثه آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه السالم که مأمن تمامی انسان های آزاده جهان فارغ از هرگونه دین و مذهب است و موجب شهادت مظلومانه حجت االسالم والمسلمین محمد اصالنی و مجروحیت دو طلبه عزیز جهادگر شد؛ باعث تأثر و جراحت قلبی اینجانب و همه محبان این امام رئوف گردید. ایشان از مبلغان جهادی اسالم ناب بود که مستضعفان شیعه و اهل سنت حاشیه شهر مشهد مقدس، مجاهدت های ایشان را از نزدیک دیده بودند.

قطعا این حادثه ناگوار که به دست یکی از عناصر منحرف و ً تحت تأثیر گروه های تکفیری آمریکایی صورت گرفته است باعث وحدت و انسجام بیشتر از پیش عالقه مندان به اسالم و ایران اسالمی شده و رسوایی جریان های انحرافی را به همراه خواهد داشــت. وزارت اطالعات با همکاری تمامی نهادهای ذی صالح موظفند به سرعت تمامی عوامل مؤثر این حادثه را شناسایی و تحت تعقیب قرار داده و نتیجه را به اطالع عموم مردم برسانند. اینجانب شهادت مظلومانه ایشان را به خانواده معظم شهید بزرگوار، همراهان و دوستان ایشان و حوزه علمیه خراسان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال، علو درجات ایشان و سالمتی و شفای دو عزیز دیگر مجروح این حادثه را خواستارم.« از سوی دیگر حجت االسالم والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه ای به دادستان مشهد و نیروهای اطالعاتی و امنیتی دستور داد ضمن برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه، ریشه یابی و کشف دست های پشت پرده این اقدام را در دستور کار فوری قرار داده و نتایج حاصله را گزارش نمایند

اخبارحوادث
روزنامه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی