خرید روسری بنفش و آموزش ست کردن آن

یکی از بهترین رنگ هایی که می توان در هنگام خرید روسری به آن فکر کرد، طیف رنگی های مختلف بنفش است. این رنگ از جمله رنگ های جذاب و مورد علاقه درصد بالایی از بانوان است. از لحاظ روانشناسی نیز دارای نماد قدرت و ثروت است که می توان به شکل های مختلف در پوشش خود آن را به کار برد. یکی از موارد قابل توجه در رنگ بنفش و روسری لوکس، طیف های گسترده آن است که باعث کاربرد گسترده آن در دیزاین و پوشش های مختلف شده است. رنگ های روشن بنفش بیشتر در استایل های اسپرت به کار می رود و از طیف رنگی های تیره آن نیز در شرایط و موقعیت های رسمی استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم به کاربرد این رنگ در روسری و نحوه ست کردن آن با سایر طیف های رنگی بپردازیم.

روسری بنفش

ست کردن روسری بنفش با رنگ سفید

سفید یکی از رنگ های خنثی است که کاربرد بالایی در پوشش بانوان دارد. استفاده از یک لباس، مانتو یا پیراهن سفید در استایل‌های مجلسی یا کژوال به همراه یک روسری بنفش می‌تواند کاملاً شیک و به روز باشد. انتخاب طیف رنگی بنفش باید بیش از حد تیره نباشد. چون باعث ایجاد اختلاف رنگی بالا بین دو رنگ سفید و بنفش می شود. برای هماهنگی رنگ سفید و بنفش، پیشنهاد ما رنگ های کاملاً روشن رنگ بنفش است که باعث ایجاد یک ظاهر شیک و به روز می‌شود.

روسری بنفش

هماهنگی روسری بنفش با طیف رنگی های کرمی

یکی از بهترین رنگ هایی که می توان با انواع روسری بنفش با طیف های مختلف استفاده کرد، رنگ کرمی است. این رنگ هماهنگی فوق العاده‌ای با بنفش دارد و می‌توان از روسری های بنفش که ترکیب رنگ کرمی داخل طرح شان است نیز استفاده کرد. استفاده از این روسری ها به همراه مانتو، پیراهن و لباس های مجلسی کرمی رنگ برای شرایط و موقعیت های مختلف به کار می رود.

روسری بنفش

ست کردن روسری های بنفش با رنگ زرد

رنگ زرد در واقع رنگ متضاد بنفش است و این دو تضاد رنگی می توان.د استایل های جذابی را برای بانوان ایجاد کنند. استفاده از روسری بنفش با طیف رنگی های متناسب با پیراهن یا مانتو مجلسی زرد برای کسانی که به دنبال رنگ های زنده و شاد هستند ایده فوق العاده ای است. رنگ زرد بر خلاف رنگ‌های خنثی، جلب توجه می کند و هنگامی که با رنگ متضاد نیز به کار می رود این توجه بیشتر می‌شود. استفاده از این دو ترکیب رنگی برای مناسبت‌های مختلف و متناسب با شرایط و سلیقه بانوان به کار می رود.

روسری بنفش

جذابیت رنگ نارنجی با طیف رنگی های بنفش

یکی دیگر از رنگ های جذاب و زنده ای که می توان با روسری بنفش استفاده کرد، نارنجی است. کاربرد این دو رنگ در کنار یکدیگر به خلاقیت افراد بستگی دارد. معمولاً بانوانی که رنگ های شاد را دوست دارند، این ترکیب را می پسندند. طیف رنگی های بنفش و نارنجی باید در هنگام ست کردن با یکدیگر هماهنگی لازم را داشته باشند. در چنین شرایطی زیبایی ظاهری بیشتری در استایل ها ایجاد خواهد شد.

روسری بنفش

ست کردن روسری بنفش با انواع رنگ سبز

ترکیب و هماهنگی رنگ های سبز و بنفش را در بسیاری از جاها دیده اید که جذابیت فوق العاده ای دارد. هماهنگ کردن یک روسری بنفش با پوشش سبز نیز می تواند همان زیبایی و جذابیت را در پوشش بانوان ایجاد کند. رنگ سبز نیز همانند بنفش دارای طیف گسترده ای از رنگ است که هر کدام از آن‌ها را می توان با طیف مشابه آن در گروه بنفش ست کرد. این ترکیب رنگی قابلیت استفاده در استایل های مجلسی و اسپرت را دارد.

روسری بنفش

جذابیت فوق العاده رنگ بنفش با خاکستری

یکی از بهترین ترکیبات رنگی که می توان با یک روسری بنفش ایجاد کرد، کاربرد آن با یک پوشش خاکستری رنگ است. این ترکیب دارای تعادل فوق العاده ای است که بانوان در سنین مختلف می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از یک روسری بنفش سیر با پیراهن یا مانتو خاکستری می تواند در شرایط و موقعیت های رسمی نیز به راحتی استفاده شود.

روسری بنفش

کاربرد رنگ بنفش با مشکی

با توجه به ویژگی رنگ مشکی و هماهنگی آن با بسیاری از رنگ ها، روسری بنفش به راحتی با این رنگ استفاده می شود. فقط باید در انتخاب طیف رنگی بنفش دقت کنید چون روسری های بنفش تیره با رنگ مشکی در پیراهن و مانتو باعث ایجاد یک استایل کاملاً تیره می شود. در صورتی که پوشش های تیره را ترجیح نمی دهید بهتر است سراغ رنگ های روشن در هنگام خرید روسری بنفش بروید.

روسری بنفش

نکات مهم در خرید روسری بنفش

در هنگام خرید روسری بنفش باید توجه داشت که علاوه بر هماهنگی رنگ روسری با رنگ های موجود در پوشش، موارد و نکات دیگری نیز وجود دارند که باید به آن‌ها دقت کرد. یکی از این موارد، اندازه و قواره روسری است. روسری ها در ابعاد مختلف دوخته می شوند. هر کدام از ابعاد روسری را می توان در شرایط و موقعیت های مناسب استفاده کرد. انتخاب ابعاد و قواره روسری متناسب با نوع استایل و پوشش باید انتخاب شود.

روسری بنفش

جنس روسری بنفش نیز یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید است. با توجه به نوع استفاده از روسری و همچنین موقعیتی که در آن قرار دارید، می توانید از جنس های مختلف روسری استفاده کنید. روسری های نخی برای استفاده روزانه در تمام فصل های سال به ویژه تابستان پیشنهاد می شود. از نمونه های حریر، ساتن و ابریشم برای موقعیت های مهم‌تر و مناسبت‌ها می توان استفاده کرد.

قیمت و بودجه‌ای که برای خرید این روسری دخترانه شیک بنفش در نظر گرفته می شود نیز یکی دیگر از موارد مهم در خرید محصول است. کاربرد الیاف، طرح و ابعاد مختلف در روسری ها باعث ایجاد قیمت های متفاوت نیز می شود. ایجاد تنوع در ویژگی ها و قیمت روسری های عرضه شده در بازار امکان خرید را برای بانوان راحت تر می کند. چون در این شرایط می توانند متناسب با نیاز خود یک محصول مناسب را خریداری کنند.

روسری بنفش

انواع مدل های روسری بنفش و روسری های شیک در طرح، مدل، اندازه و قیمت مختلف توسط برند شال مد عرضه می شود. تنوع محصولی در دسته بندی های مختلف شال و روسری شال مد، امکان خرید محصول را برای کاربران راحت کرده است. با مراجعه به سایت فروشگاهی این برند می توانید از انواع محصولات آن دیدن کنید.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی