دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستور ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کمیسیون ایمنی راه‌ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

محمد اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه دریافتی، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پرتلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند، ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری‌ها و به‌ویژه خانواده‌های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان سانحه، دستور ویژه‌ای را برای بررسی علل سانحه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

بر اساس این گزارش، در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

به گزارش مهر، بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

وزارت راه و شهرسازی درگذشت جانسوز این خبرنگاران را به مدیران عامل هر دو خبرگزاری و همکاران رسانه‌ای تسلیت می‌گوید و برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل دارد.

۲۲۳۲۲۵

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی