ببینید | چطور قبل سفارش از اندازه مانتو مطمئن شویم؟ (راهنمای اندازه گیری مانتو)

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، به دلیل وجود برخی از مزیت‌های کلیدی، بسیاری از افراد به ویژه بانوان ترجیح می‌دهند تا خرید لباس و مانتوی خود را از فروشگاه‌های آنلاین انجام دهند. برای خرید اینترنتی لباس، مهم‌ترین نکته در نظر گرفتن شیوه اندازه گیری صحیح است. بسیاری از آنلاین شاپ‌ها محصولات فروخته شده را پس نمی‌گیرند، لذا برای این که بتوانید سایز دقیق لباس را متناسب با جثه بدن خود انتخاب کنید، نیاز به راهنمای اندازه گیری دارید.

وجود برخی از نکات کلیدی باعث خواهد شد تا از بین شیوه‌های مختلف اندازه‌گیری مانتو، بهترین روش را انتخاب کنید. اگر به نکات گفته شده در این ویدیو توجه کنید قادر خواهید بود تا سایز درست را متناسب با بدن خود انتخاب کنید. برای اندازه گیری دقیق، می‌تواند طبق سن و وزن خود از یک متر مناسب استفاده کنید. بهره‌گیری از متر به عنوان یک شیوه قدیمی مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد.

در هنگام اندازه گیری می‌توانید علاوه بر متر زدن بخش‌های مختلف بدن خود، از مانتوهای قدیمی استفاده کنید. در نظر گرفتن سایز مانتوهای قدیمی نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این ویدیو به شما کمک خواهیم کرد تا قبل از سفارش نهایی، از اندازه مانتوی متناسب با جثه بدن خود مطمئن شوید لذا توصیه می‌کنیم ویدیوی راهنمای اندازه‌گیری مانتو را از دست ندهید.

چند رسانه ای
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی