ست کردن مانتو سبز با شال های رنگی

انتخاب رنگ درست در هنگام پوشش یکی از مهمترین نکاتی است که می تواند روی زیبایی ظاهری تأثیرات فوق‌العاده‌ای داشته باشد. بانوان در خرید شال و مانتوی بیرون به ترکیب و هماهنگی رنگ با یکدیگر بیشتر از هر زمان دیگری توجه دارند. کاربرد بعضی از رنگ ها بیشتر است و بعضی نیز به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در نحوه ست کردن آن به فراموشی سپرده می شوند. رنگ سبز یکی از رنگ های شاد و جذابی است که در مانتو و سایر پوشش ها می توان از آن به بهترین شکل استفاده کرد. در این مقاله می خواهیم به رنگ های متنوع و جذاب در انواع شال ها برای ست کردن با مانتوهای سبز بپردازیم.

ست کردن مانتو سبز با شال

ست کردن مانتو سبز با شال قهوه ای

یکی از رنگ های بسیار جذاب برای هماهنگ کردن با یک مانتو سبز، انواع طیف رنگی های قهوه ای است. این رنگ از شال هماهنگی لازم با انواع طیف رنگ سبز در مانتو را دارد. اصلی ترین قسمت پوشش که باید با مانتو هماهنگ باشد، رنگ مناسب در شال است. انتخاب یک شال قهوه ای در طرح و مدل مناسب با مانتوهای سبز می تواند ظاهری شیک و جذاب را در یک استایل روزانه و حتی مجلسی ایجاد کند.

ست کردن مانتو سبز با شال

در هنگام ست کردن مانتو سبز با شال قهوه ای بهتر است به هماهنگی بین جنس، مدل، سبک و طرح هر دو توجه داشته باشید. در صورتی که مانتو شما از نمونه های مجلسی با اکسسوارهای زیاد است بهتر است شال نیز از همان استایل و با طرحی ساده انتخاب شود. این موارد باعث ایجاد تعادل در پوشش می شوند.

هماهنگی مانتو رنگ سبز با شال های رنگ زرد

رنگ زرد یکی از طیف رنگی های شاد و سرزنده است که کاربرد آن در انواع مدل های شال می تواند یک ایده جذاب و شیک باشد. در هنگام خرید مانتو سبز یکی از رنگ هایی که می توانید برای شال هماهنگ با آن در لیست خرید خود قرار دهید، رنگ زرد است. انواع طیف رنگی های سبز با رنگ های متناسب با آن در گروه زرد هماهنگی بالایی را ایجاد می کنند. یکی دیگر از ترکیب های رنگی پیشنهادی برای ست کردن این دو رنگ، مانتو سبز تیره با شال های زرد خردلی است. می توان در مراسم و مناسبت های خاص از این ترکیب استفاده کرد.

ست کردن مانتو سبز با شال

ست کردن مانتو سبز با شال نارنجی

یکی از بهترین استایل های پوششی از لحاظ رنگ، ست کردن مانتو سبز با شال نارنجی است. رنگ نارنجی یکی از بهترین رنگ های مکمل برای سبز است. تمام طیف رنگی های سبز با انواع رنگ های نارنجی را می توان در پوشش های خود ست کرد. ترکیب این دو رنگ در کنار هم برای پوشش های روزمره و یا مناسبت های مهم مثل عروسی و مهمانی می تواند بسیار شیک و به روز باشد. استفاده از این ترکیب رنگ به خانم های جوان پیشنهاد می شود.

ست کردن مانتو سبز با شال

هماهنگی مانتو رنگ سبز با قرمز

ست کردن مانتو سبز با شال قرمز یکی دیگر از ایده های جذابی است که می توان در استایل های کلاسیک و فشن به کار برد. قرار گرفتن رنگ سبز تیره در مانتو به همراه طیف رنگی های قرمز تیره در شال، یک ترکیب فوق العاده برای ایجاد یک استایل کلاسیک است. طیف رنگی های روشن از این دو گروه رنگی نیز برای ایجاد یک استایل اسپرت و راحت روزانه پیشنهاد مناسب و شیکی است. ست کردن رنگ قرمز می تواند استایلی شیک را برای شما به ارمغان بیاورد

ست کردن مانتو سبز با شال

پوشیدن مانتوهای سبز با شال سفید

رنگ سفید به عنوان یک رنگ خنثی هماهنگی لازم با تمام رنگ های دیگر را دارد. در ست کردن مانتو سبز با شال سفید می توان بدون هیچ‌گونه محدودیتی از انواع طیف رنگی های سبز در مانتو استفاده کرد. انواع شال سفید در مدل های ساده و طرح دار با توجه به حالت کلی استایل، می توانند در پوشش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

ست کردن مانتو سبز با انواع شال مشکی

خرید شال مشکی و استفاده از آن در بین خانم های ایرانی بیشتر از سایر رنگ ها است. این رنگ از شال هماهنگی بالایی با انواع مانتوهای سبز رنگ از جمله سبز تیره را دارد. با توجه به استایل مانتو که می تواند مجلسی، اسپرت و یا کلاسیک باشد، می توان از شال مشکی متناسب با آن استفاده کرد.

ست کردن مانتو سبز با شال

هماهنگی مانتوی سبز با شال صورتی

ست کردن مانتو سبز با شال صورتی یک ایده جذاب و شیک برای خانم های جوان است. استفاده از انواع اکسسوری صورتی در کنار مانتو سبز باعث ایجاد یک ترکیب رنگی شیک در استایل های مختلف می شود. یکی از مهمترین قسمت های پوششی برای هماهنگ کردن با مانتو، شال و روسری است. انتخاب هر کدام از آنها به رنگ صورتی با انواع طیف رنگی سبز در مانتو از جمله سبز روشن پیشنهاد می شود.

ست کردن مانتو سبز با شال

ست کردن مانتو سبز با شال آبی

خانم های علاقه مند به رنگ آبی باید این را بدانند که خرید شال آبی برای ست کردن با مانتو سبزشان ظاهر شیک و جذابی را ایجاد خواهد کرد. تمام طیف رنگی های آبی از آبی تیره گرفته تا رنگ های روشن آن قابلیت ست کردن با طیف رنگی های سبز را دارند. با کمی خلاقیت و هماهنگ کردن این دو گروه رنگی با یکدیگر می توان ظاهری جذاب و به روز را ایجاد کرد. همچنین در یکی از مقالات گذشته در مورد ست کردن شال با مانتو آبی توضیح کامل و جامعی داده ایم که می توانید با مراجعه به این مقاله اطلاعات کافی را دریافت کنید.

ست کردن مانتو سبز با شال

هماهنگی انواع مانتو سبز با سایر طیف رنگی های همان رنگ

در هنگام ست کردن مانتو سبز با شال، لازم نیست همیشه به دنبال یک رنگ غیر از سبز باشید. رنگ سبز از جمله رنگ هایی است که تنوع بالایی از لحاظ طیف رنگی دارد و این امر باعث می شود تا بتوان این طیف رنگی ها را با یکدیگر ست کرد. استفاده از رنگ تیره در مانتو و سایر طیف های رنگی آن در شال، شلوار، کفش و سایر اکسسوارها پیشنهاد می شود.

ست کردن مانتو سبز با شال

در بالا به انواع رنگ های مکمل که می توان در هنگام خرید مانتو سبز برای شال مناسب با آن پیشنهاد کرد، اشاره شد. هر کدام از این شال ها را می توان از جنس، طرح و طیف رنگی متنوع انتخاب کرد. انتخاب درست آن به حالت کلی استایل پوششی، سلیقه افراد و موقعیت آنها بستگی دارد. برای خرید انواع شال در طرح، رنگ و جنس متنوع می توانید از برند شال مد استفاده کنید. این برند عرضه کننده بهترین نمونه های شال و روسری در بازار داخلی کشور است.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی