تحلیل قیمت بیت کوین؛ اصلاح بازار می‌تواند موقتی باشد

تحلیل قیمت بیت کوین؛ اصلاح بازار می‌تواند موقتی باشد تحلیل قیمت بیت کوین؛ اصلاح بازار می‌تواند موقتی باشد – ارزدیجیتال

شرایط فعلی بازار بیت کوین نشان‌دهنده تسلط بیشتر فروشندگان است، اما افزایش فشار فروش و اصلاح نزولی قیمت در روزهای اخیر، همچنان موقتی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، آوریل و مه (فروردین و اردیبهشت) هم در گذشته دوره ورود خریداران جدید به بازار بوده است.

به گزارش کوین دسک، قیمت بیت کوین مدت زیادی است که در یک بازه باریک گرفتار شده است و البته گاهی اوقات نوساناتی را هم تجربه می‌کند. ناحیه حمایتی بیت کوین جایی بین ۴۰٬۰۰۰ تا ۴۳٬۰۰۰ دلار است و اصلاح نزولی قیمت در روزهای اخیر می‌تواند در این محدوده تثبیت شود.

مقاومت‌های ۴۸٬۰۰۰ و ۵۰٬۰۰۰ دلاری در چهار ماه گذشته مانع از رشد بیشتر قیمت بیت کوین شده‌اند که نشان می‌دهد بازار در این مدت در کنترل فروشندگان بوده است. از طرفی هم، اخیراً از شتاب نزولی قیمت کاسته شده است که می‌تواند نشانه‌ای برای تشدید فشار خرید در سطوح پایین‌تر و کف‌های قیمتی باشد.

در نمای ۱ هفته‌ای بازار بیت کوین، شاخص قدرت نسبی به زیر محور میانی (سطح ۵۰) سقوط کرده است که اولین کاهش قابل‌توجه شتاب صعودی قیمت از ۲۸ مارس (۸ فروردین) محسوب می‌شود. گفتنی است که در ۲۸ مارس قیمت پس از چند هفته مجدداً از مقاومت ۴۰٬۰۰۰ دلاری عبور کرده بود.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ اصلاح بازار می‌تواند موقتی باشد
نمودار قیمت بیت کوین؛ نمای ۱ هفته‌ای بازار بیت کوین/ دلار.

با توجه به شرایط کلی بازار، اصلاح نزولی اخیر قیمت‌ها همچنان موقتی به نظر می‌رسد؛ درست مانند اتفاقی که در سپتامبر (شهریور) سال گذشته افتاد. این بار اما،‌ بازار سهام و ارزهای دیجیتال در ماه‌های آوریل و مه (فروردین و اردیبهشت)، در حال ورود به یک دوره زمانی است که در گذشته همواره با ورود خریداران کوتاه‌مدت همراه بوده است.

اطلس ارزدیجیتال

موردی یافت نشد.

ارز دیجیتال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی