در حالت‌های روانی مختلف چه خوراکی‌هایی بخوریم؟

۱- غمگین هستید؟

غذاهایی که دارای امگا۳ و ویتامین D هستند مثل تخم بزرگ (بذر کتان) و ماهی‌های چرب مثل قزل آلا بخورید.

۲- در سختی هستید؟

غذاهایی غنی از ویتامین C مثل گوجه فرنگی، آناناس، توت فرنگی، کیوی، فلفل سبز و کلم میل کنید.

۳- استرس دارید؟

غذاهایی غنی از ویتامین های گروه B مثل قزل آلآ یا میگو یا یک کاسه بزرگ ماست کم چرب بخورید.

۴- عصبانی هستید؟

غذاهای پتاسیم دار مثل موز، آووکادو، ذرت، سیب زمینی و لوبیا سفید بخورید.

۵- بی‌خوابی به سرتان زده است؟

غذاهای غنی از منیزیم مثل نخود، عدس، جو دوسر، تخم کدو و اسفناج میل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

آخرین اخبار
پربازدیدترین‌ها